אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מה עושה עורך דין רווק? תובע ייצוגית את אתר ההיכרויות

22 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

14.
צודק במאה אחוזזז!!
גם אני סבלתי מהעניין. זו נבזות גמורה. מצד איזה עניין אתם מועילים בטובכם לחדש לי את המנוי? אם הייתי מספיק לא-דגנראט להצליח לעשות אחד, אז אם ארצה לחדש - אדע גם איך בשנית. כל העניין הוא בדיוק זה - לתפוס אנשים לא על המשמר, ששכחו אולי בכלל שיש להם מנוי, והמונה דופק.. והרוב באמת כנראה בדיוק כמוכם - שלא מספיק אכפת להם מהכסף.. מה - אני אמור לשים לעצמי תזכורות ל23 בעוד שלושה חודשים שהמנוי מתחדש ועליי מהר מהר לבטל??!! אל תחדשו אותו ולא צריך טובות. זו בכלל חלק מהסיבה שאני בקושי באתרים האלה - סתם תעשיית כסף מסריחה שמשדרת את העניין העסקי הרבה יותר חזק מאת הרצון לעזור לאנשים למצוא אהבה
מישהו | 27.10.09
13.
מעוניין להצתרף לתביעה.. מצרף לכאן את חילופי הדברים שלי איתם השבוע
פניה ראשונה ב -24.10.09 : למנהלי xlove שלום, ביום ג' 13.10.09 רכשתי באתרכם מנוי VIP למשך שבוע בעלות של 10 ש''ח, מבדיקה שערכתי בחיובי האשראי שלי עלה כי חייבתם אותי ב - 118 ש''ח ומבדיקה נוספת באתרכם נתברר לי שהמנוי שברשותי תקף עד ל - 20.11.09 ולא עד ל - 20.10.09 כפי שביקשתי להתחייב מראש (ברשותי עדיין הודעת הדוא''ל שקיבלתי מכם לאישור הדברים למקרה ופרטי לא מעודכנים נכון באתרכם). אודה לכם על תיקון החיוב השגוי ועדכון פרטי המנוי בהתאם. בועז,ב תשובת xlove: הי. תודה על פנייתך. החיוב אליו אתה מתייחס הוא עבור חידוש המנוי שלך. כשירות ללקוחותינו, אנו מחדשים את המנוי מדי חודש עם סיומו, במחיר של 118 ₪ . לאור העובדה כי מדי חודש מתווספות לאקסלאב אלפי נשים חדשות (5,000-6,000 בממוצע), רובם המכריע של המנויים באקסלאב מוצאים את ההטבה הזו נוחה וראוייה, משום שהיא מאפשרת לך ליצור קשר עם כל אותן נשים חדשות, במשך חודש שלם, במחיר של משקה אחד בפאב. כדי למנוע אי הבנות, הודעה עבור החידוש האוטומטי נמסרה לך בשני מקומות שונים: 1) בעמוד רכישת המנוי 2) ב -תנאי השימוש ורכישת המנוי- להם הסכמת בעת הרכישה, – שם מצויין במפורש כי אתה מבקש כי המנוי שלך יתחדש כהטבה לך מדי חודש, גם אם אינך משתמש בו. אתה מוזמן לעיין בתנאי רכישת המנוי להם הסכמת בעמוד: http://www.xlove.co.il/heHtml/terms.shtml תוכל לראות כי ההודעה על החידוש מופיעה באותיות גדולות ובולטות. כך שטענתך כי לא ידעת אודות החידוש האוטומטי נשמעת מאוד לא סבירה. אנו מתעדים כל פנייה אלינו, אולם מבדיקה של כרטיסך – לא ראינו בקשה ממך לבטל את החידוש האוטומטי. כמו-כן מבדיקה של כרטיסך עולה, כי עשית שימוש במנוי שלך בחודש זה. ההודעה האחרונה נשלחה מחשבונך בתאריך 23/10/2009. בכל אופן – לגבי העתיד. החידוש האוטומטי של המנוי שלך בוטל. והוא לא יחודש לאחר סיום המועד הנוכחי שלו. פניה שניה ב-26.10.09 למנהלי xlove שלום, בניגוד להסבר שקיבלתי מכם בפניה הקודמת בנוגע לחיוב הנוסף עומדות העובדות הבאות: 1)בניגוד לטענתכם בעמוד רכישת המנוי אין אזכור לחידוש אוטומטי, העמוד כולל אפשרות בחירה ל -4 מסלולי מנוי שונים, טופס למילוי פרטי התשלום, וקישור לעמוד תנאי השימוש ורכישת המנוי בלבד. 2)ברשיון תנאי השימוש ורכישת המנוי אמנם יש ציון לחידוש האוטומטי, אך מאחר והגולש הסביר לא טורח בדרך כלל לקרוא את תקנון תנאי השימוש על כל סעיפיו מתוך הנחה שהם עומדים בתנאי הסבירות המתבקשים - ניתן להוכיח שאין בציון בודד זה משום יציאה מספקת לידי חובה. 3)מן הראוי היה לתת אפשרות בחירה בין חידוש אוטומטי ואי חידושו כל שכן כשמדובר במנוי לתקופת נסיון קצרה. מן הראוי היה לכל הפחות ליידע לגבי החידוש האוטומטי בעמוד רכישת המנוי או בדוא''ל המאשר את רכישת המנוי. ניתן לטעון כי דרכי התקשרות של אתר xlove יוצרות מצג שווא ושהוא פועל בחוסר תום לב, כמו כן מתקיים גם חשד שרוב המנויים באתר בדויים ופיקטיביים. אודה לכם על התיחסותכם לטענות בטרם העברתם לגורמים מוסמכים ולתקשורת. תשובת xlove: שלום רב, פרטים אודות החידוש נמסרו לך במעמד רכישת המנוי. להלן תנאי השימוש באתר http://www.xlove.co.il/heHtml/terms.shtml הסכמה לתנאי השימוש היא תנאי הכרחי לרכישה. בתאריך 23/10/2009 המנוי שלך היה בשימוש לאחר החידוש, ולכן לא נוכל לזכות את כרטיסך.
בועז | 27.10.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת