אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

האוצר מציע לאופנוענים: הנחה של 25% בתמורה להשתתפות עצמית של 10,000 שקל

20 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

19.
אנרכיה לשמה
איך פקיד מרשה לעצמו לקבל החלטות ולנסות להטריף חלק לא מבוטל של אנשים-רוכבים- אשר חלקם מבצעים עבודות אשר חוסכות זמן להרבה אנשים ,נהגים הן בשליחויות מהירות הן של חלפים ממחסנים שונים אל המוסכים אשר ריכבם שוכב שם ורק חשוב להם שהרכב הגדול שלהם יחזור לכביש העמוס ממילא או הרעבים שיושבים עם סטופר ביד ומחכים לשליח עם הפיצה .ועורך הדין שזה אך בקושי סיים להגיש כתב הגנה להטיס שליח לבית המשפט ליפני שהוא מפספס את המזכירות .אין תחליף להיתניידות המהירה והזריזה שמסייעת בידי כולנו האזרחים לפתור בעיות ביום יום שלנו שממילא לחוץ ,וחסרה לנו דקה בשעה ושעה ביממה. יום בשבוע .שבוע בחודש .וחודש בשנה . היינו רוצים להיות מדינה מתקדמת אירופה ארה"ב אז בבדיקה קרה טלפנית לנוכח פני כל הצופים שמעתם כמה עולה ביטוח אופנוע בעולם. אצל הגדולים מכולם. אורלי וילנאי וגיא מרוז וממילא אין לנן חניה לא בעיר תל אביב ובקושי בסינמה סיטי.ובדרום תל אביב לא נדבר כי חבל על הזמן. ביביתעזור לך ולכפןפים שלך לרדת מהעץ . כי העץ הוא גבוה
צביקה  | 14.11.09
18.
אני מסכים עם הצעת הממשלה
יש לכם מושג כמה תביעות של נפגעי גוף יש לאופנוענים יחסית לבעלי מכונית? פי 10, אז למה נראה לכם שאתם צריכים לשלם כמו אדם שנוסע במכונית משלם? נוהג אופנוע עולה פי 10 לממשלה ולכן הוא צריך לשלם פי 10. אני מסכים שצריך להנהיג נוהל (כמו בחברות הביטוח הפרטיות) שאדם שלא תבע את חברת הביטוח כך וכך שנים צריך לקבל הנחה, אבל להגיד שאתם צריכים לשלם כמו מכונית, זה פשוט מגוכח. הטענה שאתם חוסכים פקקים, מקום, חניה, וכו' נכונה מאוד אבל לא מצדיקה, את הבעיות הללו צריך לפתור בשיפור התשתיות ולא בהורדת ביטוח החובה שלכם.
שי | 02.11.09
16.
החרפת המאבק
יש לשנות את אופי המחאה ובסיבוב הבא לא לנסוע בדבוקה של מאות אופנועים לרוחב, אלא אחד אחרי השני כמו כל מכונית, לאורך האיילון הלוך וחזור, כביש 4, כביש 5, כביש 2 משעה 7 עד 9 ונראה מישהו שמצליח להיכנס לעיר. אחר כך בערב אותו הדבר, משעה 16:00, כשכל אחד רוצה להגיע הביתה ויגיע ב- 10 בלילה.
גיל | 01.11.09
14.
כסף כסף כסף ...זה שם המשחק
מעניין להם את הקצה של ה.... הזיהום תנועה וכו אני לא נוסע על אופנוע בגלל שאני איזה צדיק שמתיימר להפחית את הזהום האויר או לתרום משהו למדינה . מזמן הפסקתי . אני חושב על עצמי ועל הזמן היקר שמתבזבז לי בזמן שאני צריך להגיע ממקום למקום . ולכל שאר המגיבים שלא סובלים את האופנעונים בגלל שהם עוקפים אותם בפקקים ..מה אתם חושבים שעם נשלם יותר אתם תקבלו מזה משהו ....גורנישט תגידו תודה שתקבלו את מה שמגיע לכם בזמן שתעשו תאונה ולא תצטרכו לריב עם הביטוח על גובה ההחזר . תפסיקו לנסות להקשות כל הזמן על החיים ..תחשבו קצת מעבר לכתף שלכם ואיך גורמים לכולם לצאת מרוצים . נ.ב מחפש לקנות את האופניים שיש בפארקים על ארבעה גלגלים ...נראה אותכם מתמודדים עם זה בכביש ..
גיא | 31.10.09
13.
בעד מגיב 4 ונגד 5 ו 7
בדקתם כמה רוכבים נוהגים ללא ביטוח או רשיון ? בדקתם כמה באמת נעצרים אחרי שחתכו רכב ופגעו בו (מסריטה ועד פירוק מראת צד) והסכימו להחל]ת פרטים עם נהג הרכב ? אופנועים מזהמים יותר את האויר. זה בדוק ואפילו נציגי האופנועים אומרים זאת (לא הרוכבים - מוכרי האופנועים) פשוט כי תקינות הפליטה של אופנועים הרבה יותר מקלות מאלו של מכוניות, ורוב המזהמים הם אלו עם הנפח הקטן והרעש הגדול... אני לא ראיתי מכונית שמנסה לחתוך צומת באדום ע"י הפיכה להולך רגל לכמה מטרים. אופנועים כאלו יש מלא. אתם יודעים מה ? הואיל ורוב המזהמים / מפריעים / חותכים בכביש וכו' הם טוסטוסים למיניהם וכאלו שמשתמשים באופנוע כרכב עבודה (שליחויות וכו'), בוא נפעיל את החוק עליהם ביתר חומרה ונקל עם סעיפי החוק על האחרים (אופנועים כבדים לצורך הענין הם כמעט כמו רכב בהתנהגותם, ובד"כ (לא תמיד) רוכביהם מתנהגים כראוי). ההפרדה נעשית בצורה קלה ע"י הצהרת בעל האופנוע. והיה והוא עבר תאונה במסגרת שליחות והוא הצהיר שהאופנוע לא למטרת שליחויות - שישלם בעצמו...
תומר | 31.10.09
12.
סליחה" מדוע יש לסבסדכם?
חברת ביטוח הינה חברה עיסקית וחייבת להראות רווחים, עלכם הינה מפסידה ורשאית להעלות מחירים, לממשלה אין יד ורגל בכך, מצידי מיכרו את הדו גלגלי המסוכן וסעו בתחבורה ציבורית או קנו רכב , לילדי לא אפשרתי לרכב על הדבר המסוכן הזה, בה נפגעים בשנה 20% מהרוכבים 3% פציעות קשות ו0.1% מוצאים את מותם בתאונות.
מוטי, סוכן ביטוח | 31.10.09
11.
בדיקת ענתבי
רבות מהתגובות בטוקבקים מעלות השערה לגבי המעסיק הבא של ענתבי. מעניין לדעת אם הוא יועסק בחברת ביטוח כלשהי או בחברה שבשליטתן ניתן לתבוע אותו. הרבה מאוד פקידים כמוהו משתמשים בתפקידם הציבורי כמקפצה לעבודה רווחית בשוק הציבורי. החלטתו זו תמוהה מאוד במיוחד לאור התנהלותו נגד חברות הביטוח והפנסיה בשנים האחרונות. לטיפול עו"ד רוכבי אופנוע/תנועה לאיכות השלטון.
מיקי | 31.10.09
10.
הפול רק לנהגים המעורבים בתאונות ובעברות תנועה חמורות.
הפול נועדה לבטח בביטוח חובה נהגים מסוכנים שחברות הביטוח נמנעות מלבטח אותם. חברות הביטוח החליטו שהרוכבים (כולם) נהגים מסוכנים. חייבים לדרוש מחברות הביטוח לבטח רוכבים הנוהגים בזהירות ושלא היו מעורבים בתאונות, בתעריף הוגן שווה ערך לתעריף רכב פרטי !! להשאיר בפול רק רוכבים מסוכנים בתעריפים גבוהים. זו הדרך היחידה לעודד תרבות נהיגה נכונה וזהירה. אין להעניש את כלל הרוכבים בגלל התנהגות שלילית של רוכבים ונהגים אחרים. נדרש לבנות סולם מחירים שבו קיימת תלות ישירה למעורבות בתאונות ועברות תנועה חמורות. הרציונל הנ"ל צריך לפעול גם על נהגי רכב פרטי. בארה"ב, נהג (בכל רכב) המעורב בתאונות משלם ביטוח לפחות פי 5 מנהג שאינו מעורב בתאונות. אני רוכב קרוב ל- 40 שנה ללא תביעות, ואין סיבה והגיון "לזרוק" אותי לחברה הפול? הרפורמה בביטוח הרוכבים מבוצעת בענישה קולקטיבית !! הגיע הזמן לשינוי בחשיבה זו. זה תפקידם של נציגי הציבור (חברי הכנסת) להביא רפורמה הוגנת ונכונה ולקבע אותה בחקיקה. חובתנו, כולל התקשורת, לדרוש ולחייב את נציגי הציבור לפעול לטובת האזרחים, ולהוציא את ידם של בעלי ההון מכיסם של נהגים ללא עברות תנועה וללא מעורבות בתאונות.
אמוץ | 30.10.09
9.
בונוס לענתבי
נכנסתם סבבא אדון פקיד ענתבי עוזב את תפקידו בקרוב והוא כבר סגור באיזה חברת ביטוח גדולה וזה למעשה הבונוס שלו למקום העבודה שלו אני מוכן להתערב שהוא כבר סגר את הפרטים וזה בסך הכל מתנת כניסה למקום העבודה החדש שלו אז מה אתם רוצים ממנו ככה נהוג במדינה שלנו במיוחד במשרד האוצר תשימו לב איפה נמצאים כל הפקידים לשעבר המושתנים האלו שכל תפקידם למרר לנו את החיים שלנו ואנחנו עוד משלמים להם משכורת תחשבו על זה אני מקווה שכל המאבק יצליח בתור רוכב על אופנוע מתי שאתם רוצים אני פנוי
שוקו | 30.10.09
8.
לאחר דין ודברים החלטנו ברוב קולות (הפיצול שלי ואני )
להודיע למשרד התחבורה כייייייי!!! כמו בכול מקום בעולם השלישי היות ואנחנו שייכים אליהם לא צריך רישיון נהיגה לא צריך ביטיוח הרי מטייחים את כל התביעות שלנו .כל אחד שמגיע לפדלים יכול לנהוג . זה יעזור לכולם לחסרי היכולת לנסוע באודי ממוגנת או מרצדס לתפרנים לקנות רכב ממונע לא מהיר במיוחד דו גלגלי לכל אזרח עם הגיעו לגובע הפדלים זאת ההצעה הטובה ביותר ששמעתי מהפיצול שלי לאחרונה לכן ברוב קולות החלטנו לעבור לגור בתאילנד תודה ולהיתראות עם ברכת הדרך קאפ קון קההה
שולמן | 30.10.09
7.
סוף סוף התקדמות... אבל כמובן שלא מספיק ולהלן הצעתי.
ועכשיו הצעה יותר הגיונית והוגנת: 1. קודם כל 25% הנחה על העדר תביעות (במשך 3 שנים או יותר אתם תקבעו את המספר- איך אני? ). 2. 50% הנחה על השתתפות עצמית גבוהה במיוחד (10,000-20,000). 3. לחייב את כל חברות הביטוח לבטח אופנועים או לפתוח את השוק הזה לתחרות (אני לא יודע מה בדיוק המצב כיום אבל בזמנו רק הפול היה מחוייב לבטח והתעריף שלו היה יקר מאוד). ** אולי אם המדינה (וחברות הביטוח) יפסיקו לשדוד (לאור היום) את רוכבי האופנועים אז יהיה תמריץ לרוכבים להפחית את תביעות הסרק לפיצויים וכדור השלג ייעצר. לאביב מגיב מס' 2 למה אתה מסכים לשלם 2000 ש"ח?? החודש שילמתי על אוטו שעולה פי 4 מאופנוע רק 1200 ש"ח לביטוח חובה. לרותם (מגיבה 4) "אופנועים לא תורמים להפחתה של פקקים?? לא תורמים להפחתה של זיהום אוויר? תיכף תגידי שהם גם לא תורמים ליותר מקומות חנייה. תעשי טובה אם אין לך מושג את לא חייבת להגיב. וזה ברור שאת אשה כי אף גבר לא היה טוען טענות טיפשיות כאלה. תודה ובהצלחה.
ליאור | 30.10.09
6.
הפיתרון הוא פשוט מאד
במקום לעשות הפגנות פשוט תתארגנו פעם אחת ותרדו מהאופנוע לחודש עד חודשיים תבטלו את כל הביטוחים בחברות הביטוח ואז תקבעו את התנאים מולם. ההפסד הכספי שייגרם לאוצר ולחברות הביטוח יהיה משמעותי ולכן אתם תקבעו את התנאים. אני לא חושב שיש הבדל בין אופנוע או רכב בסיכון והתעריפים למרות שאני לא רוכב בהצלחה
גיל | 30.10.09
5.
הבדיחה של האוצר
אופנוען שמכיר את עצמו טוב לא ייפול להצעה חסרת בסיס הזו, האוצר יודע שרוב התביעות מול ה"פול" נגמרות בדר"כ בסכומים של עד 10000 ש"ח, אז הוא כביכול נותן הנחה ואם תהיה לכם תאונה אכלתם אותה, כל הכבוד למשרד האוצר, ביזיון למדינה חוץ מזה אם אתם זוכרים כבר יש "חוק כזה" ואני אסביר חברות הביטוח היום מציעות לך הנחה של כמה אחוזים בביטוח תמורת זה שעל נזקי גוף אתה מוותר על פיצוי עד 10000 ש"ח, משרד האוצר מציע את זה עכשיו בגרסה שונה ונותן 25% הנחה, מישהו פה חושב שיש צירוף מקרים בין השניים? בטוח שכן למגיבה בתגובה 4 את עושה הכללה לא כל האופנוענים עוצרים על המעבר חצייה, אנחנו לא חוסמים צמתים בפקקים, אתם נדחפים באור אדום רק בשביל להידחף, לגבי הרעש אוטובוסים, משאיות, טרקטורים, מטוסים עושים מלא רעש אולי צריך להוריד אותם ולפי מה שהבנתי את התגובה שנתת עשית תוך כדי נהיגה מהמכשיר שלך, את מציינת את זה במשפט האחרון, העיקר שאת עוברת על החוק ועוד יש לך טענות
ג'וי רייד 125 | 29.10.09
4.
הגנה על חלשים
יש נטיה בציבור ובמיוחד לחלק גדול מאנשי התקשורת לעמוד לצד החלשים מבלי להתעמק כלל בבעיות האמיתיות. במקרה של האופנוענים כדאי להבהיר כמה נקודות שבעלי האופנועים מציגים באופן לא מדוייק: ראשית באשר לזיהום אוויר - האופנועים מזהמים יותר - הרבה יותר ממכוניות קטנות וחסכוניות. מניעת הפקקים גם כן אינה מדוייקת מאחר והאופנוענים נדחקים בראש הממתינים ברמזור - ואם לא די שהם עוצרים על מעבר החציה ומסכנים את הולכי הרגל - הם גם מעכבים את המכוניות בנוסף בהדחקות בין מכוניות הם גורמים המון נזקים קטנים למכוניות ואין אפשרות לעצור אותם כי הם מתחמקים. האופנועים גורמים לרעש בלתי נסבל - ממש ברגע זה שאני כותבת עובר כאן אופנוע ברעש מחריש אזניים.
רותם | 29.10.09
3.
לא לקבל את ההצעה - צריך להגיב בחקיקה נגד הפקידקטור ענטבי
רוב החכי"ם תומכים באופנוענים, מה שהפקידקטור ענטבי לא מבין בשכל הוא ילמד רק בחקיקה. כמו כן יש לחוקק תקופת צינון של 5 שנים לממונה על שוק ההון שלא יהיה חשש שהחלטותיו קשורות להמשך העסקתו בחברת ביטוח או בית השקעות בסקטור הפרטי. למטה המאבק - המשיכו אנו איתכם והמחאה תתעצם.
גוי מקס | 29.10.09
2.
רוכבי אופנועים וקטנועים תתעוררו תגיעו להפגנות
רק אחוז מהרוכבים מגיע אם נבוא 10% נוכל לשנות המון ולסגור את המדינה נראה את משרד האוצר ואת מר ענתבי שנמצאים כרגע על עץ גבוהה נראה אותם לא רק שלא יעלו את הביטוח אלא יחזירו אותו ל 2000שח שזה הסכום ההגיוני הריאלי היחידי שאני רואה וחושב שעלינו לשלם ושלא יספרו לציבור חארטות חברות הביטוח עושקות אותנו האופנועים והאוצר רוצה לגרום לציבור של 100אלף איש לנסוע במכוניות מזהמות שמכניסות המון כסף לקופת המדינה. כמו כן המפקח על הביטוח הוא הכלבלב של חברות הביטוח הרי הוא יעבוד אצלם מיד שישתחרר מתפקידו הממלכתי , ולכן הוא משקר במצח נחושה מול המצלמות.
אביב | 29.10.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת