אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מפת מלונות העתיד של ישראל: הכסף נשאר בלובי

3 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
מערך שיווק כושל של משרד התיירות.4-5 מליון תיירים = אופטימיות מסוכנת.
האופטימיות של ביקורם של 4-5 מליון תיירים בשנה נראית מצוצה מהאצבע.. מרווחי הטעות במספרים כה נמוכים חייבים לבוא באחוזים נמוכים ולא על ידי שליפה מהמותן של מספר מסויים עם מרווח טעות של 20%. אלי גונן ושמוליק צוראל אמנם אנשים נחמדים, אך הם יוצאי ניהול בכיר של רשת שרתון שכשלה בכל בחירותיה העסקיות - ראו רכישת קבוצת מוריה, התרסקות עם פרדייז שנמכרו אח"כ במחיר בדיחה לקבוצת פתאל, וכמו כן הכישלון בנסיון הפרטת החברה בבורסה. ללא ספק מינוי תמוה של האנשים הללו, ועצוב שהם אלו שכביכול מכתיבים את הטון התיירותי במדינת ישראל. אנשים מצליחים כמו ליאור רביב, דוד פתאל ועוד טובים נוספים, ללא ספק היו פועלים יותר בנחרצות ודינמיות אל מול תחזיות מופרכות ולא הגיוניות. בנושא השיווק, יש להקצות סכומי כסף גדולים יותר ממה שנהוג להקצות בישראל, יש להגיע לפרסומים בטלויזיה ברשות כמו CNN ו BBC, ראו מה קורה שם, איזה שיווק מסיבי של שארם, יוון, מקדוניה, דובאי ועוד הרבה. רק את ישראל לא מראים. ללא ספק השיווק לוקה בהמון חסר ובתקציב עלוב. יש להצעיר את הנהלת לשכת התיירות ולבוא עם רעיונות מודרנים. ממישהו שאכפת לו.
אני | 03.11.09
1.
מפת המלונאות של ישראל
הכתבה משקפת מציאות מצערת. האמת חייבת להאמר. לבנות מלון בישראל ברוב המקרים אינה עסק כלכלי. יש לשאול את מר דיוד לואיס כמה כסף הוא הרוויח מהקמת רשת בתי מלון לתפארת- ציוני עם חזון . המלונות של אזורים החליפו ידיים פעמיים תוך 3 שנים. רשתות ניהול בינ"ל יצאו מישראל או צימצמו משמעותית את נוכחותן. אלו שרצו להקים, נתקלו בחומת בירוקרטיה או במכשולים חוקים - מקרה רשת המלונות ארבע העונות בירושלים. בתל-אביב על קו המים היזמים דורשים להגדיל את אחוזי הבניה למגורים על חשבון צימצום החשיפה המלונאית בגלל הסיכון הרב בהקמת מלונות וכך נותרים מגרשים גדולים ללא בניה למשך שנים רבות - מגרש שרתון הישן או המגרש צפונית למגדל האופרה. הבנקים יודעים שמדובר בעסק בעייתי ולא ששים לתת מימון ואם כבר נותנים ההון העצמי של היזם הנדרש גבוה מאוד . טוב שעוד כותבים על זה!
יוסי  | 02.11.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת