אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

כמה תעלה רפורמת שווי השימוש למחזיקי הרכבים הצמודים?

78 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

73.
מי הוליד את רעיון העוועים של "קבוצות שימוש"?
האם הוא עדיין מכהן במשרה ציבורית? האם הרפורמה נעשתה בידי טובים ממנו? רפורמה אמיתית כרוכה בשינוי חברתי, כי "רכב מהעבודה" הוא סמל מעמדי. הנה כמה צעדים שעשוים לשנות את המצב: א. ביטול כל המיסוי על רכב, למעט מע"מ. ב. הטלת "מס שלט" על רכב הנושא סמל חברה. ג. מיסוי גבוה על דלק להשלמת הכנסות המדינה. ד. הצלבת נתונים בין רשות הרישוי, המשטרה, פיקוח עירוני, ומס הכנסה, לצורך... ה. חילוט רכב המעורב בעבירה חוזרת כלשהי (חניה, תנועה, פשע, אלימות, מס). הציבור, ככלל, לא יפגע מצעדים כאלה. אם לא נוקטים בהם, הרי זה משום שהמימשל מעדיף אינטרס פרטי (יבואנים, חברות ליסינג וביטוח, עבריינים) על פני הציבורי.
רץ עם שועלים | 06.11.09
71.
ל 12 אתה טועה
לפי חישוב שלי רכב בבעלות פרטית עולה לי 2500 שח בחודש ובליסינג 3700 בחודש. על פי הנתונים הבאים: רכב פרטי: 800 שח דלק בחודש, 17000 קמ בשנה, מחיר קנייה 60000, אבדן ערך 9000 לשנה, תחזוקה נזקים לא מבטחים והתקנות שונות 2700 בשנה. (נכון שרכב חדש בשווי 110000 מעלה את העלויות במידה מסויימת) ליסינג: קבוצה 2, המרת משכורת לרכב 3000 שח ברוטו, הפסד תנאים סוציאליים 600 שח נטו, זקיפה למס בשיטה ליניארית ממוצע בין 2010 2011 על פי הכתבה 2750 שח לחודש משמעותו 1200 בנטו. סהכ 3500 בנטו. במקרה שלי אני מפסיד גם תוספת רכב שמשמעותה עוד 200 בנטו.
נאור | 03.11.09
70.
הוא טועה - זה לא מה שיישלמו הנהגים
בפיסקה "מה עולה שווי שימוש?" הוא כותב: "עבור מכונית מקבוצת שווי השימוש השנייה משלם העובד 1,860 שקל בחודש עד סוף 2009; ב־2010 הוא ישלם 2,250 שקל מדי חודש, וב־2011 הוא ישלם 2,630 שקל. הסכומים מצטרפים מדי חודש למשכורת הברוטו." וזה לא נכון. מה שישלם הנהג הוא מס על הסכום המתאים, בגובה מדרגת המס השולי שלו. כלומר, שאם משכורתו היא נניח 20 אלף שקל, סביר שמדרגת המס השולי שלו היא 36% (פלוס מינוס) ולכן הוא ישלם מס של 36% מתוך שווי השימוש של הרכב. למשל 36% * 2250 = 810 ש"ח, ולא 2250. שימו לב לפרטים הקטנים....
הממשש | 03.11.09
69.
מה קורה עם שאר המגזרים שמקבלים הטבות??
או קיי עלו על עובדיי ההיי-טק שמקבלים רכב וממסים את ההטבה הזו. עד פה, הכל חוקי (מסריח אבל חוקי). אבל למה לא מישמים את אותו הרעיון על כל המגזרים שמקבלים הטבות ולא משלמים מס, כמו: * חשמל חינם - חברת החשמל. * נסיעה באוטובוסים חינם - חברי אגד ודן. * טיסות חינם - עובדי אל-על וחברות הטעופה. * פטור משכר לימוד באוניברסיטאות - לבני מרצים ועובדי מוסדות אקדמיים. * חברי כנסת ושרים עם כל ההטבות החינמיות שלהם - הטבה=צריך לשלם מס. ובטוח שיש עוד מגזרים שמקבלים הטבות (כמו חופשונים וסופיי שבוע במחיר סימלי = הטבה).
מושיק | 03.11.09
67.
עד מתי ??
סיפור הסוס והאספסת, כל יום מורידים קצת עד שימות. המחלבה הממשלתית נכנסת לכל חור וכיס ,אם במיסים ישירים ואם במיסים עקיפים. דרך המיים,דרך המכונית,דרך המשכורת,דרך הבורסה,דרך הרשויות המקומיות,דרך החסכונות,דרך הפנסיה,דרך הדלק,בדרך לא דרך. מעמד הביניים שיכול היה לנשום קצת אוויר הורד ונחנק לו אט אט. המעמד הגבוה כרגיל לא מרגיש דבר וגם כשהוא מפסיד אננחנו ממנים אותו. הבכירים המחליטים עם רמות שכר חריגות (דאגו לעצמם) גם לא מרגישים,זה נמצא בשוליים שלהם. אז......עד מתי?????
ד. שכואב זאת | 03.11.09
65.
ל 26 ולכל השאר
חברת "חשב" מצאה שק"מ נסיעה ברכב פרטי עולה יותר מ 2 ש"ח. אדם פרטי שנוסע 30K בשנה משלם, אם כך, יותר מ 60K ש"ח בשנה. האם בעל רכב ליסינג, עם כל המיסים החדשים, בכלל מתקרב לתשלום של הסכום הזה? וזה בלי לדבר על אובדן ימי עבודה כשהרכב מושבת בגלל תקלה/תאונה/טיפול. אז עשו לי טובה, וקבלו את ההטבה שלכם (שהולכת ומצטמצמת, אבל עדיין הטבה) בשקט.
12 | 02.11.09
63.
מה יקרה לרכישת משומשות לאחר השינוי ?
כיצד הרפורמה מתייחסת לחברה שרוכשת מכוניות משומשות ולא חדשות ? לפי מה יחושב השווי ? עד היום הרכבים חולקו לקבוצות לפי מחיר חדש וגם אם רכשת רכב משומש חוייבת לחשב שווי לפי הקבוצה הרשומה ברשיון. האם קיבלו שכלבאוצר ואולי גם רצון לעשות צדק. אדם פרטי כמו גם חברה עושה שיקול כלכלי בבואו לרכוש רכב ויתכן שיותר מתאים לו לרכוש מזדה ב-70 אלף שקל ולא חדשה ב-115 אלף שקל. מדוע בחברה השכיר נדרש לשלם עד היום שווי כאילו הרכב הוא חדש ?
אדם | 02.11.09
62.
מישהו צריך לשלם את משכורות העתק של עובדי המדינה
מעניין מתי יפסיקו להכניס את היד לכיס של האזרח ? אולי מתי שלא ישאר שם כלום חברת חשמל מקורות רכבת ישראל משרד האוצר רשות שדות התעופה נמלים ועוד מקבלים משכורות עתק ונותנים את השירות הכי גרועה כי כשיש הרבה כסף לא חושבים על עבודה חושבים על הנאות . כדי לממן את השכר של עובדי המדינה (שכאמור הגיעה ל כ100 מילירד שקל) מחפסים דרכים ומיסים חדשים כדי לממנם.
ניר | 02.11.09
61.
המטרה העיקרית הינה להקטין פקקים בכביש ולצמצם פערים בין העובדים
בזכות המס המוגדל חצי מהעובדים יחזירו את רכבי הליסינג 1/4 יקנו רכב פרטי, 1/4 יסעו בתחבורה ציבורית או יתאגדו לנסיעה משותפת. בכל מקרה ההחלטה תהיה ענינית כי כל אחד ישלם מכיסו את הוצאות דלק בסופו של דבר כולם ירויחו מהמהלך הצודק (חוץ מחברות הליסינג)
רוני - עובד הי טק | 02.11.09
59.
הטמטום חוגג!
יפה שסוף סוף עוברים משיטת "קבוצות השווי" למשהו יותר הגיוני, אבל: האם רק ערך הרכב צריך לשמש קנה מידה לשוויו של רכב צמוד לעובד? מה עם דלק, למשל? אם ניקח עובד שנוסע ברכבו רק 1,000 ק"מ בחודש, וצריכת הדלק של מכוניתו בממוצע 10 ק"מ לליטר, הוא משתמש בערך ב- 100 * 6 שזה עוד 600 ש"ח בחודש. איפה זה? נעלם? וזה עוד לא הכל: איפה ביטוח, טיפולים? מדינת הקומבינות והישראבלוף.
איציק | 02.11.09
58.
תגובה ל 3 - אתה כנראה לא ממש מבין את המונחים
שווי השימוש אינו המס שתשלם אלא הסכום שיתווסף לצורך חישוב הברוטו, שממנו כמובן מחושבים כל המסים - מס הכנסה, ביטוח לאומי, מס בריאות. יחד עם זה, אני מניח שסך המיסים אותם אתה משלם מגיע לכ 50% מהשכר, ולכן אומנם לא תשלם את מחיר הרכב ב 3 שנים, אלא ב 6 שנים.
 | 02.11.09
56.
אחיזת עיניים
כרגיל בארץ עושים רק חצי עבודה מה קורה עם רכב בן 5 שנים? נניח שמקום העבודה מחליט לתת לי רכב בן 3 שנים מחירו של חדש נניח 100,000 ש"ח אך מחירו של רכב בן 3 כבר יורד לסביבות 70,000 האם יורד שווי השימוש בהתאם? האוצר מבקש שליטה שעד היום היתה בידי חברות הליסינג והביטוח על מחירון כלי הרכב. כמובן שלאוצר יהיה עיניין אמיתי בעליית מחירי הרכב!!
אחיזת עיניים | 02.11.09
55.
מחזיק ליסינג ללא ברירה
עוד שלב בדרך לרמיסת מעמד הביניים אשר לומד משרת בצבא ועושה מילואים ועובד קשה. קבוצת המשפחות העשירות מנסה להשמיד את מעמד הביניים כי הוא רואה בו בתור איום עליה - כי הרי אנו משכילים חושבים ומדברים וחלילה עלולים לחשוף את השליטה המוחלטת שלהם במדינה ובממשלה בפרט אולי אף לפגוע בשליטה הזאת. בשמחה הייתי מחזיר את המשכנתה שקוראים לה ליסינג אבל אז איך לעזאל אני אחסוך 120,000 ש"ח לקניית רכב יפני עלוב שבארצות הברית ובמדינות מערביות עולה גרושים? ולמה הוא עולה כזה סכום מטורף? כי אנו משלמים את אותו המכס על רכב משפחתי פשוט שמיליונר משלם על רכב של חצי מיליון או מיליון! נראה לכם הגיוני שטיוטה מסריחה שנת 2003 מבעלות פרטית שפירקו לה את הצורה עולה 60,000 ש"ח? איפה עוד בעולם במדינה מערבית מתוקנת אדם צריך לשלם כאלה סכומים על גרוטאה כזאת ישנה שתבלה איתה במוסך אצל המוסכניקים הנוכלים שרק מחפשים איך לגנוב ממך ובנוסף רובם גם לא יודעים לעבוד! מכיוון שאנו חיים במדינת עולם שלישי כן אני איש הייטק ולא מתבייש להגיד זאת בגלוי! מדינה שאין בה אפשרות לנוע בתחבורה ציבורית ומוצפת אחרי שתי טיפות גשם היא מדינת עולם שלישי (בנוסף בשבת למי שאין רכב נדון לריקבון בבית כי אין אפילו את התחבורה ציבורית העלובה שכן קיימת). לסיכום אני רוצה לאמר שאם המדינה לא תפסיק לרמוס את המשאב היחיד שיש לה - ההון האנושי (התעשייה הכבדה והקלה כבר לא קיימת למעשה וכך גם התיירות) היא תצטער על כך ונקווה שלא יהיה מאוחר מדי. נ.ב: גם העשירים צריכים להתעשר על הגב של מישהו (מעמד הביניים) ואם לא יהיה מעמד ביניים במדינה אז מי תשלטו יא מושחתים תאבי בצע?
איש הייטק שמאס במדינה החצופה | 02.11.09
44.
האמת הפשוטה : רכב צמוד עולה יותר מלהחזיק רכב !
עד 25-30K ק"מ רכב צמוד עולה במאות שקלים יותר מרכב פרטי הדבר היחיד שקשה לכמת זה את הנוחיות בטיפולים ובתיקונים, מה שמתגמד ל0 ברגע שאתה לוקח רכב חדש (מה שגם היום כבר לרוב המוסכים יש שירות VIP שלוקחים ומחזירים את הרכב) מעבר ל30K ק"מ רכב צמוד הופך לכדאי, אבל אליה וקוץ בה.... המעסיקים ברוב המקומות מגבילים 30K ק"מ בשנה כך ששוב זה הופך ל-----לא כדאי.... חבל שאנשי ההייטק חיים בסרט שכדאי להם לקחת רכב מהמעסיק הגיע הזמן שיבינו שהם רק מפסידים מזה(שכר, פנסיה, קה"ש, פיצויים, שווי ימי חופש וכו')
f | 02.11.09
42.
אתם באמת חושבים שמישהו יתייחס להפגנות שלנו? גם ככה שונאים אותנו..
שיחיו הקנאים ויסבלו! אל תתנו להם סיבה לשמוח לאיד. סטטיסטיקת מחזירי הליסינג תמוטט לאט לאט את החברות האלה. השירות שנקבל מהן לא יהיה טוב כמו היום. צריך לחשוב ברצינות לקחת ליסינג פרטי או כמו שכולם פה אומרים - לקנות רכב..
 | 02.11.09
38.
מס שכל כולו הוא חוסר הגינות!!!
החוצפה של הממשלה שהיא לא מספקת חלופות של תחבורה ציבורית. מה לעשות שהתחבורה הציבורית בארץ היא כמו במדינות המפגרות בעולם ואין ברירה, מי שרוצה להיות נייד חייב רכב צמוד. הלוואי והיו לפחות משתמשים במיסוי המוגזם לרישות גוש דן ברכבות תחתיות. במקום זה יבזבזו על כל מיני הוצאות פוליטיות.
נמאס  | 02.11.09
36.
אני מזמן החזרתי ליסנג ומאוד מרוצה גם מאוטו בן 5
לא חייב ליסינג, לא חייב רכב חדש, רכב בן 4-6 עדיין לא עושה בעיות. תרגעו, תורידו הילוך, תפסיקו עם משחקי הכבוד, תעשו לעצמכם חישוב קר, גם של הנוחות ותחליטו מה עדיף. אני כשכיר ועצמאי משלם נטו על הרכב כאלף שקלים לחודש כולל הכל (גם עלות קניה), לפי דעתי משתלם ויש לי רכב ללא תלות במעסיק, חשבתם מה ייקרה שיפטרו אתכם עם מה תסעו?
ליסנג-פרי | 02.11.09
34.
פשוט להחזיר את הליסינג
גם כששוי השימוש היה 1000 ש"ח, הליסינג היה גבולי למי שלא נוסע הרבה. עלות רכב ליסינג תגיע ב 2011 לסכום גבוה מאד: 2900 שווי מס + כ 3000 ירידה בברוטו + אבדן 600 ש"ח בתנאים סוציאלים לחודש. מי שמפסיד גם דמי נסיעה צריך להוסיף את זה לעלות. מדובר על כ 3500 ש"ח עלות בחודש בנטו, או 42000 ש"ח לשנה. אחזקת רכב חדש עולה בשלוש השנים הראשונות כ 23000 לשנה בפחת, ביטוחים,רישוי וטיפולים ולזה יש להוסיף עלות דלק. לכן למי שצורך פחות מ 19000 ש"ח דלק בשנה לא משתלם כלכלית להחזיק ליסינג. החישוב כמובן גס אבל אילה העלויות (לא כולל מימון למי שצריך והפסד ריבית אפסית). גם בשקלול עלות מימון, עדיין לא משתלם להחזיק ליסינג למי שנוסע עד 20-25 אלף ק"מ בשנה.
 | 02.11.09
32.
ל- 12 - אתה טועה ומטעה. כיום לא שווה לקחת ליסינג אם נוסעים פחות מ- 35 אלף ק"מ - ראה הסבר
ראשית- אתה מציין שאתה אומר אמת- אולי כך אבל חסר מידע מדויק. שנית - לשם הדילוי הנאות אני לא איש "היי טק".... לגופו של ענין : אתה לוקח בחשבון רק את שווי הרכב. שכחת שאם אני מוותר על הרכב אז אני מקבל מהמעביד את סכום העלות שלו - נניח 3000 ש"ח שבירות + 1000 דלק. ככה שהתוספת שלי לברוטו הינה : 4000 ש"ח + שווי רכב נניח 2000 ש"ח . קרי 6000 ש"ח תוספת לברוטו שניהם כ- 3300 ש"ח נטו לחודש. תכפיל ב -3 שנים שזה תקופת ליסינג ממוצעת - תגיע ל 119 אלף שח. שזה עלות של רכב שלם. אז מה אני סופג - דלק = 1000 ש"ח לחודש = 36000 ש"ח ל 3נים ביטוח 5000 לשנה = 15000 ש"ח. ל- 3 שנים תיקונים וטסט וכו - 10000 ש"ח ל3 שנים. ירידת ערך - על רכב חדש - 35 אש"ח ל3 שנים. בקיצר - משתלם לי להחזיר את הרכב - וזה מה שאני עושה עכשיו. ואתה 12 - תשמח לדעת שאני ועוד אחרים נעשה זאת- ואז חב' הליסינג יפטרו עובדים, וכולנו נצטרך לממן דמי אבטלה. אבל העיקר - המדינה הרויחה ממני עוד 400 ש"ח ברוטו לחודש - ואתה יוצאשמח על זה שחלילה "אנשי הי טק" לא יקבלו רכב בזול
עופר | 02.11.09
28.
ל7
אם מחיר הרכב ישאר 115 אלף אז תשלם בשנת 2011 2863.5 ש"ח, אם המחיר יעלה, נגיד ל 120000 אז תשלם 2.49% מ117500 ש"ח (ממוצע בין המחירים) הערה קטנה לגבי כמה חברות שרצו לחדש חוזי ליסינג,-) נראה לי שב YES שדרגו ממאזדה3 ל6 וכך.....דפקו את העובדים שלהם (אלה אם כן YES משלמת להם מלאו זקיפת מס למשכורת, אז זו הונאת שלטונות המס -) בקיצור, כל הכבוד לאוצר, קורים תתתחת ע"מ להפשיט בגדים אחרונים מהעם
תשובה | 02.11.09
27.
פשוט עברתי לרכב פרטי (הייתי מכור לליסינג)
נכון ההוצאה הראשונית גדולה, אבל אחרי 3 שנים של מיסים (שווי שימוש) אני מחזיר לחלוטין את מחיר הרכב ונשאר עם רכב משומש ביד ששווה לפחות עוד 50,000. כל ההוצאות הנלוות על רכב גם אם תעשו תאונה כל שנה, בשלוש שנים לא מגיעות לשנה אחת של מיסים (~35,000) תעשו את החשבון בעצמכם.
דוד | 02.11.09
26.
ל-12: במקרה של ליסינג אתה טועה.
שווי השימוש אמור להגדיר ערך ההטבה אותה מקבל העובד, ועליה הוא משלם מס. נכון, שווי השימוש לרכב משפחתי ממוצע אמור להיות כ-3000 ש"ח, ועל זה הוא אמור לשלם מס. אולם זה נכון כאשר מדובר על רכב צמוד שעליו העובד אינו משלם מאומה. על רכבי ליסינג העובד משלם סכום לא מבוטל, ואם עליו מוסיפים מס על שווי שימוש זהו כבר עושק. אם היו מקזזים, לצורך חישוב, את מה ששילם העובד לחברת הליסינג משווי שימוש אמיתי, ועל ההפרש היה העובד משלם מס, זה היה נכון והוגן. היה לי רכב ליסינג, ועליית שווי השימוש הפכה את העיסקה למאוד לא כדאית. החזרתי. ויהיו עוד הרבה. אז זה נוח להחזיק רכב שמישהו מטפל בו בשבילך (וזהו יתרון גדול של ליסינג תפעולי. הקילומטרים לא, כי יש הגבלה עליהם), אבל יש גבול למחיר שאנשים מוכנים לשלם בשביל זה.
פיני, לא גרשון. | 02.11.09
24.
כל היבואנים עובדים עבור חברות הליסינג ונגד האזרח
רכב מקבוצה 2 נמכר לליסינג במחיר של 95-100K ומופיע במחירון במחיר של 115K. אם המס אמור לשקף את מחיר הרכב אזי התשלום צריך לשקף את המחיר ששולם עבור הרכב ולא על בסיס המחירון שהוא אחיזת עניים למכירת רכבים בודדים לקונים פריירים שקונים מהיבואן ומסבסדים את הליסינג.
עמיר | 02.11.09
21.
אין התייחסות לנושא התיישנות רכב הליסינג
רציתי להבין האם במהלך כל שנות הלסינג משלמים את השווי , על פי השיטה החדשה , כאילו הרכב חדש ? הרי לאחר שנה ושנתיים שווי הרכב יורד בעשרות אחוזים , מדוע לא יורידו בהתאם גם את מחיר השווי מס ? היתי שמח אם הייתה התייחסות לנושא זה .
דוד  | 02.11.09
18.
מס אדום
ברור לכולם כי המטרה היא העלאת מסים במסווה של "ירוקת" אם כל משתמשי המיצובישי-ליסינג יעברו לסוזוקי אלטו וישחקו את הכנסות המדינה ממסים הן על הרכב ועל הדלק, תןך זמן קצר יוטל עליו "מס אדום" כי הוא לא בטיחותי וגורם לתשלומי יתר על נפגעי תאונות דרכים - עיין ערך ביטוח אופנועים
הקמצן | 02.11.09
15.
הקונספירציה
השילוש הקדוש של יבואני הרכב, חברות הליסינג והממשלה עושה הכול כדי לחלוב את הציבור (ובעיקר את מעמד הביניים) באמצעות מניפולציות על מחירי הרכב. בתחילה מעלים מיסים (תחת הסיסמא החלולה של ירוק) ומודיעים על זה מראש כדי שכולם ירוצו וייקנו תוך כדי משבר עולמי רכבים שהתייבשו במשך שנת הדגם הארוכה שנמשכה 18 חודשים, כדי "לזכות" במחיר "זול". הצליח להם לא רע בהתחשב בעובדה שבכל העולם מחירי המכוניות ירדו, היקפי רכישת מכוניות צללו ויצרני רכב התמוטטו - בעוד שבארץ, למעט חברת ליסינג אחת שנפגעה, כולם שרדו ואף יבואן אחד לא התמוטט. כעת יש "מבצע" חדש של שינוי שיטת המיסוי לרכבי הליסינג. לא עוד קבוצות אלא מיסוי הנגזר ממחיר הרכב. לכאורה הגיוני מאוד. אלא מה? אחוז המס הוא כזה שלמעט כמה סוגי מכוניות שבקושי לוקחים בליסינג, כל האחרות ימוסו בשיעור גבוה משמעותית מהקיים היום. גם שמועה זו מופצת כמה חודשים מראש כדי שלקוחות הליסינג ירוצו להזמין מכוניות חדשות עוד לפני השינוי וכך יבואני הרכב ימכרו בכמויות הדומות לשנה שעברה, חברות הליסינג יגלגלו עוד מיליונים ויסנדלו לקוחות לשלוש ולפי המאמר הזה כדאי אפילו לארבע השנים הבאות והממשלה תזכה בעוד הכנסות ממיסים. כעת נניתן האות שיצאו למרוץ הזמנת מכוניות לפני עליית המיסוי והשילוש הקדוש זוכה שוב. ומה הלאה? איזו עוד מזימה נרקמת במשרדיהם של יבואני הרכב וחברות הליסינג ואנשי שלומם בשלטון? ימים יגידו ואנחנו נמשיך לשלם ולבכות.
נוסע בעולם | 02.11.09
12.
"שווי שימוש" לא מגיע ל 50% מההוצאה האמיתית
אני יודע שעכשיו יקומו עלי כל אבירי מקלדות ההי-טק, פשוט מפני שאני אומר את האמת: רכב ליסינג זו מתנה שלא משלמים עליה מס אמת. נסו (לחשב באמת (כשאף אחד לא רואה) כמה יעלה לכם אותו רכב באופן פרטי: החזר הלוואה על הרכישה, ביטוח, טיפולים, תיקונים, אובדן ימי עבודה, פחת ודלק - כל מה שמשלם אזרח רגיל מכיסו על רכב דומה - ותגלו שאתם עדיין משלמים רק כ- 50% ממה שהייתם משלמים באופן פרטי. העליה בשויי השימוש, שאתם בוכים עליה כל-כך, רק מצמצמת את הרווחים של כל אחד מכם, אנשי הליסינג, מהשיטה הזו.
אזרח | 02.11.09
8.
בואו נרים את הכפפה
אני קורא לכל מובילי חברות ההי-טק (התארגנויות עובדים למינהן ) המחזיקות את מרבית רכבי הליסינג במדינה לעשות מעשה ( כמו שעשו עכשיו בעלי האופנועים ) ולארגן הפגנה ארצית בה כולנו נצא ביום מסויים בשעה מסויימת לכבישי הארץ ובפעולה יזומה נחסום את המדינה. זה לא יתכן שבכל פעם שיהיה חסר כסף לקופה הציבורית יעמיסו את ההוצאה על מעמד הביניים. גם ככה אנחנו משלמים על הרכב הרבה מאוד כסף בכל חודש. מתי הם יגידו מספיק. ולכל שאר המתלוננים יש לי דבר אחד להגיד לכם, אם לא שפר מזלכם לעבוד במקום עבודה שניתן לקחת בו רכב בליסינג, תאכלו את הכובע ותסתמו את הפה כי אנחנו עובדים מאוד קשה בשביל לקבל את התנאים האלה ( חוץ מזה שאנחנו משלמים על הרכב הרבה מאוד כסף בכל חודש -- זה לא חינם !!!!!! ).
משה ניסים | 02.11.09
6.
למדינה אין עניין במהפכה ירוקה. הם רק רוצים יותר מסים
הרפורמה בליסינג ובשוק הרכבים הפרטיים התחילה במסווה של מהפכה ירוקה. אך במקום להוזיל רכבים ירוקים, הם פשוט מייקרים את הכל - כולל את הרכבים הירוקים. ההבדל הוא שהם יקרו את הירוקים פחות. זו בשבילם מהפכה ירוקה
כבר מזמן החזרתי את הליסינג | 02.11.09
5.
כתבה מיותרת, לא מחדשת ולא עוזרת בכלל
אולי תכתוב על החלופות לחוק החדש והמטופש הזה? למשל, לעובד הממוצע לא כדאי לקחת רכב ליסינג, אני למשל משתמש ברכב 80% עבור נסיעות עבודה. תסביר חלופות לליסינג כמו לעבור לרכב פרטי ולקחת מהמעביד את עלות הליסינג + תשלום הדלק על חשבון המעביד. תעשה כתבה כזו ותגיד לי איזה רכב כדאי לי לרכוש, חדש, משומש, קטן או גדול תודה.
אחד שסובל  | 02.11.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת