אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי לכלכליסט: החלב של תנובה יעבור מיתוג מחדש

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
מה שבאמת חשוב
עזבו אתכם מכל ניסיונות השיוך הקולקטיבי הזה לצרכי מיתוג של מוצר. חלב "הבית" או חלב "כמו פעם" או חלב "משלנו" - זה ממש לא משנה לי. בעיניי כצרכן, חלב נשאר חלב. וזה מה שחשוב כאן, התוכן ולא האריזה. כל עוד החלב ימשיך להיות טעים ובריאותי כמו שהיה עד עכשיו, אמשיך לקנות. גם נותן לגוף הרבה סידן חיוני, גם מונע מחלות וגם עוזר לשמור על משקל נכון. וזה כל מה שחשוב. אז מה צריך להיות אכפת לי איך ממתגים אותו?
יורם | 04.11.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת