אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מסתמנת פשרה בסוגיית האופנועים: העלאה של כ-6% בלבד בפרמיות ביטוח החובה

15 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

13.
עמדת קא"י קבוצת אופנועני ישראל - לא מקובל עלינו!!!
מסר לאוצר:לא מקובלים עלינו בשום אופן כל מיני תרגילים חשבונאיים של המפקח על הביטוח כדי להביא התייקרות לאופנוענים בנוסחאות שונות של הגדלת השתתפות עצמית או הקטנת הכיסוי.או גם בנסיונות לסחוט העלאה חלקית ישירה !!! כל הנוסחאות הנ"ל על מנת לומר לציבור שהלכתם לקראתנו! עמדת קבוצת אופנועני ישראל -קא"י בקשר להתיקרות היא חד משמעית: ביטולה/דחייתה לטווח ארוך או קבורתה והקמת פורום דיון מעמיק שמטרתו הוזלת תעריפים,שיכלול התחרות,יישום הסכם החציה 25/75 בפועל,ניצול מלא של 8 אחוזים צולב המותרים למפקח והוא משתמש רק ב4 אחוז.הסברה ושיפור תשתיות והורדת הסיכון לדו"ג בכבישים!! גם חברות הביטוח כבר מוחלות על הכסף שהמפקח דוחף להם בכוח , בהיותם ערות לנזק שנגרם ועומד להגרם להם. שתי חברות ביטוח כבר הודיעו שהן מעונינות לבטח מחוץ לפול. הקרב על הפול עוד לפנינו !!! ושם תהיה חגיגה מיוחדת -אלי בלאו-קבוצת אופנועני ישראל
אלי בלאו-קבוצת אופנועני ישראל | 05.11.09
9.
לשנות מיד את הדירוג בביטוח הדו גלגלי - שיטה מעוותת לגניבת כספים!
למה דו גלגלי בעלי 250 סמ"ק ומעלה צריכים לשלם יותר ביטוח חובה מאשר 125 סמ"ק כאשר כולם עוברים את המהירות המותרת בחוק בישראל ? כשמעל 500 סמ"ק משלמים אפילו הרבה יותר! למה פורש ויגואר עם 4 ליטר מנוע שסוגרות 300 קמ"ש משלמים ביטוח חובה כמו סמארט שמתקשה להגיע ל120 עם מנוע קטן ? האם הדבר הוא לא זהה ? אין פה שום הגיון ושום צדק, יש פה פשוט עבודה בעיניים על הציבור בשביל לגנוב לנו עוד כסף ישירות לידיים של חברות הביטוח הפרטיות!!! חמאס. לא רוצה פשרה אפורה, רוצה ניתוח אמיתי של נתוני הביטוח, חלוקה מחודשת של הנטל בכביש בצורה שיויונית וצודקת והצגת מדיניות ברורה וכיוון של הממשלה הזאת! שר אוצר מנותק מעמו וחמור מכך מנותק ממשרדו כנראה!
אוהד | 04.11.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת