103. הכביש הכי מפוקק=בין חדרה לשפיים=מנקז את וואדי-ערה + חיפה + וואדי מילק-לת"א האזרח השפוף | 03.11.10 (ל"ת)
102. יש המון אנשי היי טק במודיעין, והמון שטחים לתעסוקה בזול ובכל זאת כולם נוסעים למרכז יש המון אנשי היי טק במודיעין, והמון שטחים לתעסוקה בזול ובכל זאת כולם נוסעים למרכז. מודיעין זו רק דוגמה, צריך להביא את העבודה לאנשים ולא להיפך. יוסי | 15.11.09 (ל"ת)
101. הממשלה סתם תוקעת את האזרחים היא מעלה את המס על הדלק ועל מכוניות ותוקעת לאותנו בפקקים. אין רכבת, אוטובוסים זה מכה ועונש. הכי טוב לעבור לחו"ל - איך שגומרים צבא לברוח מהר לקנדה גרמניה זה כאן | 10.11.09 (ל"ת)
98. לא מבין איך הציפורים בחירייה אוכלים את כל הפיח אני במקומם לא הייתי מצליח לעוף מטר עמוסי | 10.11.09 (ל"ת)
97. לקח לי שעה וחצי להגיע היום לעבודה מישהו עמד בצד עם וינקרים תקע את כל התנועה. איך הגעתם ל33 דקות? קארין לוי | 10.11.09 (ל"ת)
96. עוד פיתרון טפשי שעולה מליארדים ולא יפתור את הבעייה. עוד כביש? עוד חנייה? נו באמת@%#^^ מה עם הסעת המונים? רכבת או אוטובוסים טובים. זה הפיתרון היחידי!!!! ירדן | 10.11.09 (ל"ת)
95. רק שתדעו שעמדתי היום 47 דקות ואין מצב שאני קמה בשש וחצי כדי לעמוד "רק" 33 דקות. גם ככה אין לי חיים רוני | 10.11.09 (ל"ת)
93. שחכתם את חיפה כל מי שניסה לצאת מי שניסה לצאת מצומת הצ'ק פוסט בבוקר יודע שזה הפקק האמיתי ניקי | 09.11.09 (ל"ת)
92. כל המדינה הזאת בלוף אחד גדול נותנים לחברות החשהבורה הציבוריות לנהל את העניינים לבד וככה זה נראה כרמי | 09.11.09 (ל"ת)
90. טוב מאוד שחשפתם את זה אולי מישהו יקבל שכל למעלה וישקיע איפה שצריך? מה עם הרכבות בתל אביב? מה עם האוטובוסים? אהרוני | 09.11.09 (ל"ת)
89. ממודיעין ל ת"א ב 20 דקות על אופנוע. במקום זה המדינה רוצה להוסיף עוד מכוניות לפקק כדי שבעלי מכוניות ישלמו אגרה. היקור בביטוח אופנועים יפגע גם בבעלי מכוניות. רק אופנוע | 09.11.09 (ל"ת)
85. אני מת על הפקקים האלה יודעים איזה קופה אני דופק על הבייגלה שלי כל בוקר? קונה בשקל, מוכר בחמש. רוצה זעתר? עוד חצי שקל. יאללה מי קונה ??? ביז'ו | 09.11.09 (ל"ת)
84. הפיתרון: לעבוד בעיר שבה אתם גרים או לגור בעיר שבה מקום העבודה שלכם ככה תהיו פחות זמן על הכבישים הבינעירוניים על בסיס יום-יומי, ויהיו פחות פקקים לכולם. אני גר מרחק של 20 דקות נסיעה ממקום העבודה שלי, ונוסע בכבישים עירוניים בלבד, ועולה על כבישים בינעירוניים רק פעם בכ-10 ימים. ארז | 09.11.09 (ל"ת)
83. לא יודע, אני יוצא בבוקר אין שום פקק שום כלום, איילון צפון אבל מה, רואה את כל אלה שנוסעים בכיוון ההפוך תקועים בפקק... מסכנים. אחד | 09.11.09 (ל"ת)
79. יש לי דרך קיצור קטלנית לתל אביב יש לי t max 08 מכפר סבא לתל אביב בשעות העומס 14 דקות.בקיצור תעברו לדו גלגלי shirin | 09.11.09 (ל"ת)
78. זורקים כסף על כבישים ומחלפים-מחלף רעננה החדש-סיוט!!! אי אפשר לצאת מרעננה לכיוון צפון כל אחה"צ פקק אדיר כדי להגיע לכביש 4 ושם - הפתעה :) פקק חדש עד צומת בני-דרור. חלמאים מנהלים אותנו ואת היומיום שלנו. מחלף חדש שהפך את התנועה לעוד יותר בלתי נסבלת. ומי משלם ?? אזמרלדה | 09.11.09 (ל"ת)
76. אני כל יום נוסעת לת"א בכביש 1 או 5 וזה לוקח הרבה הרבה יותר זמן מהרשום פה אחת שיודעת | 09.11.09 (ל"ת)
75. מה עושה חברת נהור עם ה 0.01%(!!) בפרוייקט זה? קייטרינג ? ואם כבר אז בנושא עצמו - איפה עידוד העסקים לצאת מגוש דן? איפה העידוד לשימוש בתחבורה אחרת? איפה האופנים ברכבת? איפה אוטובוסים יעילים ? ואיפה, לאלף עזאזל, הרכבת התחתית?!?!?!?!?!?! המבחין | 09.11.09 (ל"ת)
74. הפקק של המדינה בצפון בין סומך ליגור בכל בוקר. העורק הראשי שמוביל (איכשהו) לחיפה ולשוק העבודה היחיד בצפון. הבעיה המרכזית - צומת זבולון וצומת יגור (סמוכות). כרמיאל, נהריה, עכו, צפת, שפרעם, משגב, מזרח הקריות, סחנין, ראש פינה, ועוד רבים - כל התנועה הענקית הזו זורמת דרומה לצוואר הבקבוק הבלתי אפשרי של צומת יגור. משם - ליקנעם ולמרכז או למפרץ ולמת"מ. סילבן שלום - אין עבודה בצפון - הבנו שאנשי ירושלים ותל אביב לא יתאמצו כדי שנוכל לעבוד במרחק של פחות מ 40 דקות נסיעה (רצופה) ושעה וחצי עם פקקים כל בוקר. לפחות תאפשרו לנו להגיע לשם - בנו לנו תשתיות לחיפה ! סילבן שלום - השר לפיתוח הנגב והגליל - מה אתה עושה בימים אלה ? עוד כנס ? קח את כל המשרד שלך, את היועצים ואנשי המחקר , את התרומות ואת הרצון הטוב - ושים את כל המשאבים ב 2 דברים מול משרד התשתיות : רכבת לכרמיאל ופתרון לצומת יגור. כל היתר ייפתר מעצמו ברגע שזה ייפתר ! הגליל יפה ומופלא. זוגות רבים במרכז רוצים לבוא. אבל זה מטורף ליסוע שעה וחצי למקום עבודה נורמאלי ! תעזרו לנו , אחרת יישארו רק הקיבוצים המושבים החקלאיים והכפרים הערביים בגליל לעבוד את האדמה ותו לא ! דביר | 09.11.09 (ל"ת)
73. נס ציונה אלה הפקקים של הבוקר. במקביל לפקק של כביש 4 דררומה מחולות לגנות יש פקק על כביש 20 ממחלף משה דיין או מבור אילון עד לגרדיה גיא | 09.11.09 (ל"ת)
72. ומה עם הפקקים שנגרמים בעקבות המחסומים כל בוקר בכניסה לירושלים? בכביש 443 בכל בוקר יש פקק ארוךךךךךךךךךךך ממחנה עופר ועד מחסום עטרות ואף אחד לא מדבר על זה. לא בדיווחי התנועה לא בסקרים ולא סופרים אותנו יולי | 09.11.09 (ל"ת)
71. פקקים לממשלה שתסיים את הרכבות המהירות לגליל לאילת ורכבות תחתיות לערים הפקןקות ואזי אני משוכנע שהרבה יעברו מגוש דן היקר והפקוק לייבוביץ שמיר | 09.11.09 (ל"ת)
69. ה-פקק של המדינה: יוקנעם-יגור. ללא פקק: 10 דקות. עם פקק: 45 דקות. נדהם מחדש כל פעם שמגיע לאיזור | 09.11.09 (ל"ת)
68. במקום להעביר תעסוקה צפונה, כולם מתערבלים בת"א אם המעסיקים היו יוצאים קצת מהבועה ופותחים חברות גם בצפון ובדרום הפקקים היו פוחתים. אבל לא! כולם ישבו אחד על התחת של השני. יאיר | 09.11.09 (ל"ת)
67. שכחתם את הצפון צומת יגור צומת המוביל צומת סומך צומת הקריות כביש עכו-חיפה הם הרבה יותר גרועים אבל כנראה שהצפון לא מעניין jaco | 09.11.09 (ל"ת)
66. דו גלגלי - אינטרס לאומי לא יכול להיות שהכוחניות של פקידי האוצר וחברות הביטוח יעשקו את רוכבי האופנועים בזמן שזהו הפיתרון האולטימטיבי לבעיות התנועה, החניה וזיהום האוויר. הגיע הזמן ששר האוצר יפסיק להתנהל על ידי פקידיו ויפגין קצת חוט שדרה. סוזוקי סאן | 09.11.09 (ל"ת)
65. איזה כייף לגור בבאר שבע לא חסר שום דבר בניגוד למה שאנשים באיזור צפון מערב (שנוהגים לכנות עצמם "מרכז") חושבים. שני הדברים היחידים שחסרים כאן הם ים ופקקים. | 09.11.09 (ל"ת)
64. וזה הולך לקחת הרבה יותר זמן עכשיו... במקום קטנוע שחוסך עוד מכונית בפקק, תהיה עוד מכונית (ועוד אחת ועוד אחת) והפקק יהיה אפילו יותר ארוך. חבל. מצד שני, יש גם בדיוק את מי להאשים בזה. קרן | 09.11.09 (ל"ת)
63. ל-28 הצפוני אל תדאג, אתה לא לבד, גם אני מנוסעי הצ'ק פוסט ו/או עוקפיו; נסיעה ללא פקקים ברכב לוקחת לי לעבודה 25 דקות בדיוק. בשעות העומס - בוקר / אחה"צ - שעה ורבע בדיוק. בתחבורה ציבורית - בין שעתיים לשעתיים וחצי!!! כל יום לכל כיוון (כן, לפעמים אני נוסעת לעבודה 5 שעות בשביל לעבוד 9 שעות. לראות את הילדים - כנראה שזו הסיבה שהמציאו את הדור השלישי...). אז די לפנק או לרחם על התל אביבים, כן, יש במרחק שעה מכם (בלי פקקים כמובן) עוד כמה מיליונים שסובלים כל היום בפקקים הרבה יותר זמן, שטאפים הרבה יותר זיהום ומקבלים משכורת הרבה יותר נמוכה - אז תעבירו את הסקרים גם לצפון כי פער של פי 8 (!!!!!!!) בין נסיעה בלי פקקים לבין שעות העומס - לא הגיוני לחלוטין!!! לדעתי... | 09.11.09 (ל"ת)
62. עוד מעט יעלו את מחיר ביטוח הדו גלגלי והכותרת תהיה 500 הפקקים הגדולים במדינה עוד מעט יעלו את מחיר ביטוח הדו גלגלי והכותרת תהיה 500 הפקקים הגדולים במדינה פיראט על גלגלים | 09.11.09 (ל"ת)
59. הייטק מטומטם - תמשיכו לפתוח חברות במרכז ולבזבז את הכסף שלכם על פקקים במקום על פיתוח וייצור מדהים אותי מחדש איך חברות במצב של MAKE OR BREAK מוכנות לבזבז כסף על בעיות תשתית של המדינה. אל תספרו לי סיפורים על כח עבודה איכותי יותר במרכז... זה בולשיט - כח האדם הטכנולוגי האיכותי ביותר במדינה ובין הטובים בעולם יוצא מהטכניון בחיפה ורובם ישמחו להשאר בצפון רק צריך לארגן להם שם עבודה. קבלו את יקנעם כדוגמא מוצלחת. על כל 10 חברות סטרט-אפ שיוקמו בצפון יווצרו מאות משרות עבור כח אדם איכותי ומאות משרות תמיכה עבור כח אדם בעל הכשרה נמוכה בטווח קצר, אחת תשרוד לכדי חברה בינונית-גדולה שתכלכל את אותו מספר משרות בטווח הבינוני והארוך. ובכלל לא הזכרתי את האספקטים הבטחוניים בתפישה הזו... סטארטפיסט בפריפריה | 09.11.09 (ל"ת)
58. עידוד תחבורה פרטית וליסינג לשם מיסים לכל מי שמשתמש בתחבורה ציבורית ברור העידוד של הממשלה לשימוש בתחבורה פרטית ומכוניות ליסינג. אין תחבורה ציבורית זמינה, אין תחנות אוטובוס במקומות מרכזיים, בונים עוד ועוד כבישים ומחלפים ומעודדים מפעלים לתת רכבים לעובדים שיגיעו לעבודה בזמן שנוח להם. בבוקר ובערב רואים אדם לרכב. אם ישבו 2 אנשים בכל רכב שתופס 5 מקומות ישיבה, יפחתו בחצי מספר המכוניות. ואם ישבו 50 - אוטובוס, אזי חשבו מה יקרה. אבל אין אינטרס כזה. אורית | 09.11.09 (ל"ת)
57. לכל הדו-גלגליים די לבכות כבר! נמאס מההתבכינויות שלכם! 90 אחוז ממי שיש לו אופנוע, יכול להרשות לעצמו עוד 500 שקל ביטוח ומי שלא - סעו באוטובוס ותעזבו אותנו בשקט י. | 09.11.09 (ל"ת)
56. תחשבו על זה לפי חישוב מהיר, הפסד ימי העבודה שווה ערך, לפי שכר מינימום של כמיליון נהגים בפקקים בכל יום, לכעשרים וחמש מיליארד שקל בשנה. וזה כפול אם מחשבים לפי שכר ממוצע. 100000 רוכבים חוסכים לפי זה כמאתיים וחמישים מיליון שקל בשנה. שוב, זה כפול אם מחשבים לפי שכר ממוצע במשק. אתם חושבים שענתבי הכניס את זה לחישוב כשהוא החליט לייקר את תעריפי הדו"ג? כפיר | 09.11.09 (ל"ת)
55. הפקק בין קסם לכפר הירוק בגלל התנועה שנכנסת מכוון כביש 4 אנשים מבזבזים דקות ארוכות בגלל ההשתלבות של כביש 4 לפני מחלף הכפר הירוק. דויד | 09.11.09 (ל"ת)
52. הצפון לא קיים? ההתעלמות המובהקת מהצפון לא לעניין. צומת המוביל פקוק כמעט כל הזמן. צומת יגור בשעות העומס בלתי נסבל ויכול לקחת גם 45 דקות לעבור אותו. כנראה שתושבי הצפון אינם נחשבים לא בעיני עורכי המחקר ולא בעיני מקבלי ההחלטות. דביר | 09.11.09 (ל"ת)
51. הפקק תנועה המתמשך של צפון המדינה כנראה שלא יצאתם מאיזור המרכז כשעשיתם את הסקר כי הייתם מגלים את הקטע כביש בין צומת ישי לצומת המוביל. כל הכביש עובר שיפוץ והרחבה, פרוייקט של כמה שנים אבל הסבל לתושבי האיזור הוא רב מימדים. לא שהיה יותר טוב לפני עבודות הבניה, כל הנופשים בסופי שבוע בצפון מאיזור המרכז היו מוסיפים לפפקים כבר מיום ה' אחרי הצהריים. פשוט ביזיון כשאני רואה את הכבישים הדו נתיבים בשטחים שעוברים רכב או שתיים מדי רבע שעה. איזה בזבוז של כסף. Dudu | 09.11.09 (ל"ת)
50. הבעיה זה לא הכבישים. למה כולם נוסעים למרכז? איפה הממשלה בעידוד מעסיקים לצאת מגוש דן? יאיר | 09.11.09 (ל"ת)
48. מחקר בשקל תשעים. לכו תראו מה קורה בסוף כל יום שהמסכנים מנסים לברוח מתל אביב פקק כפול !!! מושון הכלי | 09.11.09 (ל"ת)
47. האוצר מעדיף הכנסות ממיסים + דלק מאשר תחבורה ציבורית מודרנית. המדינה לא רואה אותנו ממטרו. | 09.11.09 (ל"ת)
46. העיקר להעלות את הביטוח לדו גלגלי, ואז כולנו נעמוד פי שתיים בכל כיוון נכון שתחבורה ציבורית יעילה יכולה להוריד את הלחץ, תאורטית, מעשית, גם במדינות עם תחבורה ציבורית שגם עוד 30 שנה לא תהיה כאן אנשים תקועים שעות על גבי שעות בפקקים. מדינת ישראל בניגוד לאירופה יכולה לפתור הרבה מאוד מעומס התחבורה שלה בהשקעה מזערית, עידוד 5% מהנהגים להגיע לעבודה על דו"ג יכניס למדינה מיליונים וישחרר את הפקקים, ההשקעה הדרושה מצחיקה יחסית לכל פתרון אחר. גם סביבתית וגם כלכלית-המדינה חייבת לעודד דו"ג!!! אבי | 09.11.09 (ל"ת)
45. מה עם הפקק בצומת להבים כביש 31 וכביש 40 בגלל תכנון ישן (שאינו משקף את התנועה הנוכחית) של הנתיבים הפונים שמאלה הן מצפון והן מדרום בכביש 40 בצומת הנ"ל, נאספות מכוניות על הנתיב הזה עד חסימת הנתיב השמאלי הממשיך ישר כתוצאה מכך נוצר צוואר בקבוק בנתיב הממשיך ישר (הן מדרום לצפון והן מצפון לדרום ואז נוצר פקק. רק אחר כך מגיעה המשטרה ובמקום להרשות לתנועה הפונה שמאלה לנסוע באותו זמן יחד עם התנועה הממשיכה ישר (בהתאם לסדר עם כיוון השעון) השוטר המפעיל ידנית את הרמזורים פשוט ממשיך את הסדר הקודם (הפנייה שמאלה מופעלת בו זמנית משני הכיוונים) תוך הארכת זמן הרמזור הירוק. כמובן שברגע שהפנייה שמאלה נעצרת עקב מעבר הרמזור לאדום, צוואר הבקבוק ממשיך להתקיים והפקק שאחריו ממשיך להתקיים ואף גדלבגלל כל המכוניות שמגיעות לצומת בכביש 40 ורוצות לפנות שמאלה - פשוט חלם!!! בשבוע שעבר ביום חמישי ההסעה של מקום עבודתי עמדה בצומת מכיוון דרום לצפון במשך 40 דקות!!! ליאור | 09.11.09 (ל"ת)
44. שכחתם את פקק הדסה ואת נתיב השיירות לצאת מבית החולים הדסה עין כרם שתקוע בשום מקום בין שני שבילי עיזים לכיוון מבשרת/תל-אביב לוקח לפחות 15 דקות בכל יום בגלל מעגל התנועה הגאוני במעוז ציון, דהיינו שעה ורבע בשבוע, חמש שעות בחודש השקעה לעבור את מעגל התנועה הזה. כפול 12 זה 60 שעות דהיינו 6 ימי ערנות מלאים אנחנו נותנים למדינה שמתכננת מעגלים גאוניים כפול אלפי הנהגים שנתקעים במעגל הגאוני הזה כל יום וחוזרים הביתה עייפים מדי מכדי לצרוח על השלטונות בגין מעגל התנועה שדופק להם את השכל. ומה עם נתיב השיירות בדרך לבירה שחסום על ידי משאיות? השקעה חודשית ממשית ובייחוד כשכל יומיים יש רכב תקוע או תאונת דרכים של נהגים עצבניים. לא ניסע בנתיב המהיר לתל אביב ונתקע את המדינה! די לסחיטת הכספים! משה | 09.11.09 (ל"ת)
42. המדינה והטיקונים מתעשרים מהמצוקה. אם יש פקקים אז צריך להוסיף נתיבים. אגרה היא רק ניצול המצוקה ולא פתרונה. עשירים יסעו בכיף ועניים ימשיכו לשרוף 12 יום בשנה בפקקים. היא הנותנת | 09.11.09 (ל"ת)
40. וזה רק ילך ויחמיר. קצב פיתוח הכבישים איטי בהרבה מגידול המכוניות צריך לעודד דו גלגלי ולפתח את קוי הרכבת מזרחה עמי | 09.11.09 (ל"ת)
39. חכו חכו,משבוע הבא יש עוד אלפי מכוניות במקום קטנועים ואחר כך יעלו את מחיר הביטוח חובה לכככככככככווווווווולם בעוד 300 ש"ח. חולה פקקים | 09.11.09 (ל"ת)
38. שירו איתי: "כל השרון כולו, פקק אחד גדול..." מכפר סבא להרצליה פיתוח, 15 ק"מ לוקח שעה ב-3 דרכים שונות זעם פקקים | 09.11.09 (ל"ת)
35. ישנם 4 כבישים בין עירוניים מרכזיים במדינה - הפלא ופלא כולם פקוקים תשתית ארצית של רכבות זמינות | 09.11.09 (ל"ת)
33. מה? אין פקקים בצפון? צומת יגור מכל הכיוונים (בשעות העומס יכול לקחת שעה לעבור את הצומת) כביש 4 צומת המוביל (למרות שבונים שם מחלף) צומת אחיהוד (לא יכלו להמשיך את הכביש החדש עד הצומת?) צומת העמקים ועוד... אבי | 09.11.09 (ל"ת)
32. 250 מיליון דולר שהופכים לעשן מכוניות וזיהום אויר !!! חישוב גס : תל"ג סביב 32,000 $ ימי עבודה בשנה 250 יום עבודה שווה 130 $ סה"כ אובדן 12 ימי עבודה = 1500 $ נעגל ל 10 ימים בממוצע סביב כל תל אביב= 1300 $ 200,000 רכבים שנכנסים לתל אביב = 260,000,000 $ בשנה !!!! וזה רק לזמן שאובד בפקק - כמה זמן בממוצע נהגים מחפשים חניה בתל אביב ? והמדינה עדיין מתעלמת מפתרון קל, פשוט וזמין - רכב דו גלגלי. לא עומד בפקקים לא תופש חניה ולמרות הדמגוגיה של משרד האוצר מזהם פחות (ולו רק בגלל שבמקום לעמוד שעה הוא נוסע 10 דקות). אז במקום לתת לזכיינים להקים נתיבי אגרה שבהם יוכלו לגבות כסף מהציבור (מתחיל להשמע מוכר הסיפור הזה - בו ניתן למשהו לגבות כסף עבור שירות שהציבור זכאי לו) תתחילו לעודד דו גלגליים. אילן אילן | 09.11.09 (ל"ת)
30. למדינה משתלם שיהיו כמה שיותר פקקים, עד לפני עצירה מוחלטת מכיון שכל שר רואה רק את הקדנציה שלו שנמשכת כשנה וחצי שנתיים, ואינו מעוניין ששר אחר יגזור את הקופון על הפרויקט שהוא החל, ובנוסף, המדינה משקיעה בתשתיות וזה כסף שיוצא מתקציבה, בעוד כשאנחנו תקועים בפקק, ההוצאות שלנו על דלק וחלקי חילוף מאמירות ומזה המדינה גוזרת קופונים באמצעות המיסים, הרי שיש כאן צרוף מנצח של חוסר עניין של המגזר הציבורי להשקיע מעבר למינימום ההכרחי בתשתיות. ולעזאזל האזרח העובד ומשלם מיסים, איכות חיים אמרנו? מגזר ציבורי הרואה את עצמו אדוני הארץ ולא משרת ציבור כשמו באנגליה, אמרנו? עליבות הסקטור הציבורי אמרנו? חומוס | 09.11.09 (ל"ת)
29. הפקק הכי גדול במדינה- הרכבת זמן הגעה מינימלי- איחור של 5 דקות. זמן איחור מקסימלי- שעה. זמן איחור ממוצע- 10 דקות. מס' נוסעים ליום מיליון- 10 מיליון דקות מבובזות ביום, 166 אלף שעות מבוזבזות ליום- בשכר מינימום (כי זה מה שמשלמים בישראל), 3.45 מיליון ש"ח מבובזים ביום,220 ימי עבודה בשנה, 770 מיליון שקל הפסד למשק בשנה, לפחות, כי בכל זאת לא כולנו מקבלים שכר מינימום, ולא כללתי את מחיר הכרטיס, והעובדה שאנשים מאחרים גם בדרך בחזרה. וי פור ונדטה | 09.11.09 (ל"ת)
28. שכחתם את הצפון צומת יגור צומת המוביל צומת סומך צומת הקריות כביש עכו-חיפה הם הרבה יותר גרועים אבל כנראה שהצפון לא מעניין jaco | 09.11.09 (ל"ת)
27. אז חברת מחקר מפרסמת מחקר על עלות הפקקים דקה לפני פתיחת כביש אגרה? מי מימן את המחקר הזה? את הבדיקה ? יכול להיות שהחברה שמעוניינת להצדיק את פתיחת נתיב האגרה??! מדהים שבישראל מחלקים כאלה דברים לחברות במקום להשקיע בתשתית רכבות לאומית רצינית. בנוסף אם תעלו את שווי השימוש לשווי האמיתי שלו ולא שווי שנקבע על ידי האינטרסים של חברות הליסינג, יעלמו לכם בערך 50% מהמכוניות בכביש ויעברו לרכבת. אבל ישראל מעדיפה לממן חבורת עם כבישי אגרה. שמעון | 09.11.09 (ל"ת)
25. אני עובד מהבית, לא יוצא לת"א לפני 10 בבוקר, ודואג לחזור לפני 4 אחה"צ אני מרוויח לפחות 200 שעות עבודה/מנוחה/בילוי, או מה שלא תרצו. איוב | 09.11.09 (ל"ת)
24. מסלולי הקווים של האוטובוסים בתוך גוש דן בלתי נסבלים הם עושים סיבובים על סיבובים במקום לנסוע לאורך הכבישים הראשיים. אלון | 09.11.09 (ל"ת)
22. כתוב יומית, אבל השעות שחושבו הן רק לשעות הבוקר... לא חוזרים הביתה? הפקקים של אחר הצהריים לא נחשבים? ואם באותו יום יש אירוע/ עצרת/ הפגנה/ תאונה - אזי שהפקקים מתארכים בעוד 10-60 דקות. גם זה לא נמדד בחישוב יואב | 09.11.09 (ל"ת)
21. יש להוסיף את כמות זיהום האוויר העצומה, אשר נפלטת מהרכבים בפקקים. ועוד, בזבוז אנרגיה המתבטא בהוצאות ניכרות, על בסיס יומיומי, מתח נפשי הגורם נזק בריאותי ויחסי עבודה מתוחים ועוד... | 09.11.09 (ל"ת)
19. הפיתרון - רכב דו-גלגלי! אין משהו אחר אנשים! לא יעזור. תחבורה ציבורית אין בארץ. אין. פשוט אין. שאטל לקריה ולבורסה? ומה עם מי שעובד בכל שאר רחבי תל אביב? על רמת החייל שמעתם? או אולי אתם מעדיפים לשלם 20 שקל לכיוון אגרת גודש? זה הפיתרון? חברים, אין אין אין פיתרון אחר! המדינה ח-י-י-ב-ת לעודד שימוש בכלי רכב דו-גלגליים! ומה עושה המדינה? מעלה את מחירי הביטוח לדו-גלגליים! היום 33 דקות בכביש 1? אחרי ה-15 בנובמבר זה יהיה שעה! היום 35 דקות בכביש החוף? אחרי ה-15 בנובמבר זה יהיה שעה וחצי! לא מאמינים? חכו ותראו... אובדת מדינה | 09.11.09 (ל"ת)
17. גם אני מגיע בקרוב אחרי שבשבוע הבא הביטוח עולה בצורה מטורפת נאלץ לזנוח את הקטנוע ולהצטרף לפקק שלכם. יש עצות איך לסבול פחות בפקק ? קטנוען | 09.11.09 (ל"ת)
14. מדינה בזיון העיקר רוצים אירופה. אתמול עוד כתבתם שיורידו את המיסים על מכוניות ואז נעמוד בפקק שעתיים סמי וסוסו | 09.11.09 (ל"ת)
13. בקרוב הקטנועים מצטרפים לפקק את התודות להארכת הפקק אפשר לשלוח כבר עכשיו לשר האוצר והמפקח על הביטוח. סתם אחד | 09.11.09 (ל"ת)
12. זה עוד כלום,חכו לשבוע הבא שתעריפי הביטוח לדו גלגלי עולים! תעריפי הביטוח לדו גלגלי יעלו ב25% בשבוע הבא ואז נראה בכמה הפקקים ייתארכו! מצד אחד לא נותנים פתרון לתחבורה זולה ,מהירה,יעילה ונקיה ומצד שני דופקים אותנו מכל הכיוונים! מה אני צריך לעשות למען השם בתור סטודנט חסר אמצעים שצריך להגיע לאוניברסיטה מחולון בכל יום? מה הפתרון של המדינה שלי?! בא לי לבכות... קטנוען | 09.11.09 (ל"ת)
11. איזה פספוס מחקרי אם היו בודקים ממוצע בין 8 ל9 בבוקר ולא בין 6 וחצי ל10 היו מגלים שכל פקק לוקח שעה ולא 33 דקות. ב6 וחצי אין כמעט פקקים מישהו | 09.11.09 (ל"ת)
10. יש פתרון תעלו את מחיר הדלק ,הביטוח ,אגרת הרישוי , מחיר הרכב, מס על השימוש ברכב . אזרחים יחזירו מכוניות ולא יהיו פקקים כאלה ,אבל אז מר ישראלי יעשה חשבון על מה נשפכו מילארדים על הכבישים ולא היה תכנון טוב יותר להסעות המונים ? וראסנו | 09.11.09 (ל"ת)
8. עוד כביש אגרה, למה לא תחבורה ציבורית לעזאזל !? יופי שיהיו שאטלים שתי נקודות בעיר כל כך גדולה, למי זה יעזור בדיוק ?! צריכה לעבור שם רכבת שתכנס לתוך העיר ותהפוך לתחתית ותגיע לכל מקום בעיר.. למה לעשות הכול עקום וכל כך מפגר, למה !? | 09.11.09 (ל"ת)
7. אני רואה אתכם תקועים כשאני חולף ביעף בשלווה על הקטנוע. אתם אולי תצליחו לדחוף לי התייקרות בביטוח אבל אני נוסע להנאתי בלי עצבים, מגיע בדיוק לפי התכנית, חונה מול המשרד ואין בי טיפת מתח . גם לא מהאידיוט שקורא עיתון בבוקר באוטו תוךכדי נהיגה ולא רואה שהגיע לרמזור המשייט | 09.11.09 (ל"ת)
3. הפקק הוא עובדה הפרסום והעיתוי מעולה ! הפקק הוא עובדה של מחדל ממשלתי נקודה ....,מדינת ישראל החלה באיחור ניכר להשקיע בתשתיות ובתחבורה ציבורית ,לעומת מצרים שם קיימת תחבורה ציבורית מפותחת כולל רכבות תחתית למעלה מ-30 שנים .......כבישי ישראל אינם רחבים לכמות המכוניות ועוד הכל מכשל רב שנים בנושא ....ויש לכך מחיר שהציבור משלם בדיוק כמו מס הבצורת .. כרטיסן | 08.11.09 (ל"ת)
2. אין לי מושג על איזה פקקים אתם מדברים, אני על הקטנוע... בעצם עוד שבוע אני עובר לאוטו ומצטרף אלכם לפקק Tim | 08.11.09 (ל"ת)
בלעדי ל"כלכליסט" - הנזק למשק כתוצאה מהפקק של המדינה: 12 ימי עבודה בשנה
103 תגובות לכתיבת תגובה