16. == מחקר:הולכי רגל שלא נזהרים ומסתכלים ימינה ושמאלה - נדרסים יותר== משחקים עם הנתונים. לבדוק מי הזמין (ושילם) את המחקר אורן | 09.11.09 (ל"ת)
15. לחייב אותם התקנת מגברים של לפחות 1000W והפעלה בעוצמה מלאה או לחילופין להתקין בבגז' מנוע של קטנוע ללא אגזוז. רק כך ימנעו תאונות בנ"ל. שלום | 09.11.09 (ל"ת)
14. בדיחות של עניים רק קנאים וחסרי מעוף שידם אינה מוכנהלהתקדם עם הטכנולוגיות חוזר לתקופה שלפני הרכבת הקיטורית רצו להזהיר את האנשים והצאן מהרכבת שנסעה במהירות של עד 20 קמש. היום מנועי הבנזין והדיזל עדין הרוב . מה יקרה בעתיד עם מערכת המצברים של אגאסי וחברת בטר פלאס.ועוד מכוניות שקטות יעלו על הכביש. בעתיד גם מכוניות מונעות מימן. בושנסקי עדי | 09.11.09 (ל"ת)
13. תגובה למספר 9 ו-11 אתם צודקים בהחלט. בהחלט יכול להיות שחלק גדול מנהגי ההיברידיות הם אנשים מבוגרים (מעל גיל 60 למשל) עם יותר אמצעים ויותר מודעות לסביבה. בגלל גילם הרפלקסים שלהם כבר לא כמו אלה של הצעירים. חוצמזה גם יכול להיות שריבוי שעונים למיניהם על הפנל מסיח את דעתם מהדרך. אלון | 09.11.09 (ל"ת)
12. שאנשים יפתחו תעיניים לפנ שחוצים תכביש אם יתקינו מחולל רעש מלאכותי זה יהרוס עוד יתרון של הרכב החשמלי שזה השקט. אני חולם על היום שיגיע אולי עוד 30 שנה שנוכל לישון בלילה בלי הרעש של המכוניות בכביש. | 09.11.09 (ל"ת)
11. אולי נהגי ההיברדיות עסוקים כל הזמן לבדוק אם הם חוסכים דלק... מסתכלים על המסכים לראות כמה חשמל נשאר וכמה הם נהגים חסכניים וטובים - במקום להסתכל על הכביש... P: דן | 09.11.09 (ל"ת)
10. הפיתרון פשוט וזול :התקנת מחולל רעש ברכב היברידי בעת שנוסע רק על המנוע החשמלי מהנדס תואר שני | 09.11.09 (ל"ת)
9. איזה שטויות מה שייך הרכב הוא לא נוסע לבד - זה רק הנהג איזה סיפור - בוב'ה מייסס - עוד לא הבינו שזה רק הנהג מה שייכות רכב היברידי אם הנהג של שם לב לדרך זה לא משנה איזה רכב זה אם רוכב אפניים או כל דוגלגלי אחר נכנס לכביש ללא תשומת לב פה הבעיה לא בסוג הרכב זה רק הנהג hawk | 09.11.09 (ל"ת)
8. מצויין!!! כך באמצעות דילול טבעי ייכחדו כל אלו, אשר יכולת ההסתכלות שלהם נחותה. הדורות הבאים של המין האנושי יתאפיינו בכישורי הסתכלות נעלים וטובים יותר. תודה לך גברת אבולוציה!!! צ'ארלס רוברט דרווין צ'ארלס רוברט דרווין | 09.11.09 (ל"ת)
6. זהירות הולכי רגל בארצינו מרוב פרסומת על מתן זכות קדימה להולכי רגל, התפתחה תופעה הפוכה של חוסר זהירות, וזו כבר תופעה של יום יום שהולכי רגל מגיעים למעבר חציה נכנסים לצומת ואפילו לא מסתכלים אם רכב מתקרב! יש להתחיל לפרסם שוב את כללי הזהירות להולכי רגל אהרן | 09.11.09 (ל"ת)
5. יש להבדיל בין סוגי היברידיות-אופן הפעולה הדבר אולי נכון לגבי רכב שנוסע רק על המצברים(פריוס למשל) ולא על שילוב מנוע בנזין/סוללה.(הונדה) שלמה | 09.11.09 (ל"ת)
3. נגד המנוע החשמלי לשמחתי תוצאות המחקר, תואמות להפליא לתחושה אשר אפפה אותי, עוד מזה זמן רב, ובטרם הועלתה היוזמה באשר לבדיקה. אין ספק וכי אין עורר, כי המנועים החשמליים רק יעצימו רק את מספר התאונות בין כלי הרכב החשמליים לבין הולכי הרגל,ביניהם קשישים נוער וטף, וכן רוכבי האופניים והקטנועים. אין תחליף למנועים המופעלים באמצעות בנזין, הן מבחינת הנגישות לתדלוק והן למרחק שניתן להסיע הרכב לאחר התדלוק. גם ההנעה באמצעות גז אינה יעילה ואף מסוכנת. המנוע החשמלי הינו גחמה חולפת של מאן דהוא, ולפי דידי יש לשלול על הסף את היוזמה הקלוקלת הזו. יהודה | 09.11.09 (ל"ת)
1. נכון מאוד. ויש עוד: השמש זורחת כל יום בבוקר. שלג יש רק בימים קרים במיוחד. באביב הפרחים פורחים. מים מכבים אש. אחרי כל נשימה תבוא נשיפה. מכוניות היברידיות שקטות יותר ממכוניות רגילות כי המנוע החשמלי משמיע פחות רעש. אם הולך רגל לא ישמע את המכונית הסיכוי שהוא יפגע הולך וגדל. ביממה יש 24 שעות. בדקה יש 60 שניות. בני אדם לא יכולים לעוף עצמאית. בחורף יורד גשם יותר מאשר בקיץ צומי | 09.11.09 (ל"ת)
היברידיות מעורבות בתאונות עם הולכי רגל יותר מאשר מכוניות בעלי מנוע בנזין
16 תגובות לכתיבת תגובה