אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

כמתוכנן: העלאת תעריפי הביטוח לאופנועים תיכנס לתוקף ביום ראשון הקרוב

48 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

45.
לא יורידו אותנו ל-4 !
גם אחרי ה-15 לחודש המחאה תימשך! עד שלא תשונה השיטה לא ננוח! צריך להוציא לאלתר את הסמכות מידי המפקח על הביטוח! הוא כבר הוכיח פעמים רבות שמה שמעניין אותו הוא רווחי חברות הביטוח, ולא הצרכן השבוי! נמשיך לדרוש את שינוי החוק ואת שינוי שיטת חישוב התעריף! נמשיך לפעול להנגשת הרכב הדו-גלגלי לכל חלקי האוכלוסיה!
אובדת מדינה | 11.11.09
44.
ונער קטן נוהג בם
פקיד אחד מנהל את האג'נדה האישית שלו, ואת הדאגה לג'וב הבא שלו ומצפצף על כל ההליך הדמוקרטי. די להסתאבות של פקידי האוצר, בשבילם זה משחק בגליונות אקסל אח"כ הציבור משלם את המחיר. האם לא נלמד הלקח המהנגדות האוצר להתפלה, התנגדות יהירה ואטומה של רפרנט שכל הציבור משלם את מחירה. מחר שיוטל מס גודש על הכבישים אז מישהו יתעורר וישאל לאן נעלמו הדו גלגליים? חלם זה כאן.
אחד שנדפק | 11.11.09
43.
למגיב 20
אמרת את משפט הברזל: "בדמוקרטיה כולם שווים" ולכן רוכבים ונהגים המשתמשים באותה הדרך זכאים לשיוויון ביטוחי. אין הבדל בין כלי רכב אחד לכלי רכב אחר. זוהי גזענות על בסיס גלגלי! תגידו כמה שאתם רוצים שהאופנוע מסוכן יותר, על זה אין חילוקי דעות. אך הוא לא אשם בכך ברוב המקרים. ואם כך, הצדק האמיתי אילו היה קיים בישראל היה מעלה את מחירי הביטוח לאשם בתאונה ולא לחלש בחברה.
גלעד | 11.11.09
40.
שר האוצר צריך להתפטר נקודה. יש להעביר את המסר וברור
לא יתכן מצב בו שר האוצר יובל שטייניץ נותן יד אחת לחברות הביטוח להרוויח כסף במתנה על חשבון כלל הציבור רוכבים ונהגים יחד. הכסף הזה אינו חוזר לציבור בשום צורה שהיא ואינו הולך למדינה הוא ישר זורם לבכירי חברות הביטוח. לא יתכן ששר אוצר במדינת ישראל יתן יד לכך. "עוצרים את הרפורמה של השחיתות"
יניב | 10.11.09
39.
נתקע את המדינה יום בשבוע זה הפתרון.
פעם בשבוע יום חסימת כבישים,נראה את המדינה מתמודדת עם חילים משוחררים, סטודנטים,שוטרים כן גם שוטרים היו בהפגנה,וסתם אנשים שרוצים להגיע לעבודה, גם ככה עושים מכולנו עבריינים שמכריחים אותנו לשלם ביטוחים חסרי פרופורציות, אז נלך על זה עד הסוף,או עד סוף שלטון הליכוד שכמו תמיד דופק את החלשים.
אביב | 10.11.09
34.
אני לא מתנצל בפניהם
אם הם לא מבינים שהמאבק הזה גם נוגע להם, וקונים את כל הסיפורים שמוכרים להם רק כדי להתנהג כמו ישראלי מצוי שמעדיף שמישהו אחר יידפק, ואפילו פעולה פשוטה כמו לחתום על העצומה לא מוכנים לעשות, שיסבלו. מצידי שישבו כל יום 5 שעות בפקקים. אולי אז ואחרי שגם להם יועלה הביטוח בעוד חודש למרות מה שניסו למכור להם באוצר הם גם יתעוררו.
אייל | 10.11.09
31.
אכיפה
הרי המשטרה" באה לקראתינו"ומאפשרת לנו האופנוענים לבצע עבירות כמו למשל נסיעה בשול הימני ועוד .אני חושב שהמשטרה צריכה ללא סייג לאכוף ,כל איסור,לא נוסעים בשול הימני יותר,לא עוברים בין המכוניות יותר,לא עוצרים על מעבר חצייה ועוד,, ע ל ידי כך נעמיס את הדרכים ברבבות של כלים דו גלגליים שנוסעים כחוק ואז אולי מישהו שם למעלה ,י ת ע ו ר ר . אני אישית לא מעודד שום עבירה שהזכרתי(פרט נסיעה על השול הימני,בזמן עומס)הבעייה שאני מיעוט. ללא קשר,סעו בזהירות יש מי שמחכה לנו בסוף כל יום.
אופנוען | 10.11.09
30.
תגובה למיכאל מתל אביב (מספר 9)
מיכאל היקר, אם היית קצת מעמיק היית מגלה שאחוז התאונות של צעירים ומבוגרים גבוה בהרבה מרוכבי דו גלגלים, אתה עושה הכללה שאינה נכונה. ע"פ מה שאתה כותב יש צורך בשינוי גם בעלות לרכב.... צעיר עד גיל 25 ישלם ביטוח חובה בסכום לא נמוך מ 4,000 ש"ח כנ"ל למבוגרים מעל גיל 50 ובל נשכח את כל האנשים שנוהגים ברכב אך לצערם הרב הינם נכים (מבלי לפגוע כמובן), הרי אוכלוסיו אילו או מוגבלות במהירות התגובה או שהינם צעירים בכדי להגיע להחלטה נבונה.... העלאת מחירי ביטוח חובה אינה מוצדקת ותפגע באופו ישיר גם בך, במקום 100,000 אופנועים תדמיין עוד 100,000 רכבים, במקום שליחים של אוכל מהיר המגיעים אלייך בזריזות תאלץ להמתין כי השליח מחפש חניה או תקוע בפקק, שלא נדבר על זיהום סביבה וכו' וכו'
אייל | 10.11.09
27.
ושוב שר האוצר מתחבא ושולח את הסגן במקומו.
אהבתי את המשפט "ליהנות שנה נוספת מתעריפי הביטוח שקדמו לרפורמה". צריך להיות מזוכיסט ואדיוט כדי להנות ממחירים כאלה...או פקידון שמסדר לעצמו עבודה. הסיבה שלא מסכימים להצעה "הנדיבה" של האוצר להשארת התשלום המטורף הקיים תמורת השתתפות עצמית היא שלא ייתכן שיגבו כאלה סכומים ויתנו כיסוי מופחת.
טל | 10.11.09
23.
ביטוח חינם-
ביטוח לאופנועים במיוחד באיזור כמו תלאביב צריך להיות בחינם ומסובסד על ידי הממשלה- הרי גם ככה הממשלה לא משקיעה בכבישים- כל יום יש פקקים עצומים ובעיית חנייה גדולה מאוד באיזור תלאביב- לכן פה האופנועים נכנסים לתמונה- מי שנוהג על אופנוע יודע שבאופנוע אין פקקים ואין בעיית חנייה לכן האופנוענים חוסכים אלפי מקומות חנייה ומקטינים את הפקקים שיש. לדעתי צריך לתת בונוס ענק למי שנוסע באופנוע + תוספת סיכון ומתנות נוספות עבור חיסכון בפקקים ובעיות חנייה במיוחד באיזור תלאביב!!!!!! הבנתם?מה הבנתם?לא הבנתם!
שמעון | 10.11.09
22.
דרכי הגעה לעבודה - ישראל 2009
ליסינג? לא! אופנוע? לא! תחבורה ציבורית? הלוואי והיתה אבל היא איננה... אז לא! אופניים? לא! (אלא אם אתה רוצה שידרסו אותך, לנסוע ביום חול לעבודה באופניים זאת התאבדות לשמה) ברגל? מממ.. לא! רכב חשמלי בחסות משפחת עופר ? או קיי, מעניין....אבל לא! פספסתי משהו? נראה לי שכן. עליתי על זה. המדינה אשכרה רוצה שלא נצא לעבודה אלא נלך רגלית ללשכת העבודה הקרובה.
אלון | 10.11.09
20.
אם הם יחסמו כבישים - לפנות אותם באלימות, כפי שפינו את מתנגדי ההתנתקות!
אין חסימות "מיוחסות", ודין אחד צריך להיות לכולם - אם פינו את מתנגדי ההתנתקות באלימות, צריך לפנות כך גם את האופנוענים. אם לא ינהגו באותה צורה כלפי האופנוענים - צריך להעמיד לדין את קציני המשטרה שהורו על הפינוי האלים של מתנגדי ההתנתקות מהכבישים. בדמוקרטיה כולם שווים - וחסימת כביש היא חסימת כביש, בלי קשר למניעים.
וצדק לכל | 10.11.09
16.
ביבי טוב לעשירים ולרשעים.
כרגיל הצירוף של ממשלת ביבי ושס הוא מתכון למיסים על הציבור כגון העלאת מחיר המים, העלאת הביטוח העלאת שווי רכב. (רק לכלי רכב מקבוצה 2) לכלי רכב מקבוצה 3 ומעלה שווי הרכב יורד !!! אבל שימו לב קראו היום הקיצוץ בתקציב הישיבות בוטל !!! ביבי טוב לעשירים ולרשעים.
אילן | 10.11.09
13.
תיקון קל - הסיבה שלא חידשו פוליסה במחיר הקיים היא
העובדה הפשוטה שסוכני הביטוח סירבו לבטל את הפוליסות הקיימות ולתת חדשות - אלא אם האופנוע נמכר\נגנב\ נקנה חדש . צעד ביריוני ולא חוקי בעליל - אבל לאנשים פשוטים שעובדים למחייתם אין כוח,זמן,אמצעים להרים עורך דין כנגד סוכני הביטוח . מה שגורם ,שוב, להרגיש שבכוח שודדים אותנו . פרט קטן אך חשוב . החל מה- 15 כולנו נסבול בפקקים - רק חברות הביטוח והמפקח המושחת ,ידין ענתבי שיחבור לאחת מהן ירויחו בגדול . חבל ...
גל | 10.11.09
12.
תיקון קל - הסיבה שלא חידשו פוליסה במחיר הקיים היא
העובדה הפשוטה שסוכני הביטוח סירבו לבטל את הפוליסות הקיימות ולתת חדשות - אלא אם האופנוע נמכר\נגנב\ נקנה חדש . צעד ביריוני ולא חוקי בעליל - אבל לאנשים פשוטים שעובדים למחייתם אין כוח,זמן,אמצעים להרים עורך דין כנגד סוכני הביטוח . מה שגורם ,שוב, להרגיש שבכוח שודדים אותנו . פרט קטן אך חשוב . החל מה- 15 כולנו נסבול בפקקים - רק חברות הביטוח והמפקח המושחת ,ידין ענתבי שיחבור לאחת מהן ירויחו בגדול . חבל ...
גל | 10.11.09
10.
לא הבנתם חבר'ה?
כל השיקולים הכלכליים כאן כבודם במקומם מונח. אבל הם לא רלוונטיים. ענתבי מוכר אותנו וזה לב הסיפור. בהיותו איש מוכשר ורב יכולות והשפעה, הוא מסדר עכשיו לחברות הביטוח עוד רווחים - על חשבוננו. את התמורה הוא יקבל בעוד שנה שנתיים, אז הוא יפרוש מהשירות הציבורי "לעשות לביתו", ויתקבל - כמה מפתיע - לעבודה באחת מחברות הביטוח. ענתבי ירוויח בחודש סכומים שרובנו לא נרוויח גם בשנתיים של עבודה רצופה. אבל זה לא חברות הביטוח - את זה אנחנו נשלם. ולכן, על מנת שיהיה לכולנו ברור - אחזור על המשפט הפותח: כל השיקולים הכלכליים כאן כבודם במקומם מונח. אבל הם לא רלוונטיים. ענתבי מוכר אותנו וזה לב הסיפור. הבנתם?
טראנס אם | 10.11.09
6.
אני לא אופנוען אבל תומך במאבק
לא יתכן שבמדינה מתוקנת פקיד יתן 100 מליון שקל מתנה לחברות הביטוח, בשביל לשריין לעצמו את הג'וב הבא, ואנחנו ניתקע בפקקים שעלותם למשק נמדדת במעל 8 מיליארד שקל, ואחרי העלאת הביטוח תעלה 9 מילאירד שקל. אם 12 יום בשנה אני עומד בפקקים, אני מוכן לסבסד אופנועים בהמון כסף רק בשביל להיות פחות יום-יומיים על הכביש.
תומר | 10.11.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת