אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בדיקת "כלכליסט" - חברות הליסינג: הנחות ענק על מכוניות משומשות

53 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

52.
אנשים מדברים שטויות. תיכנסו .....
אין כמו לקנות רכב מליסינג. הרכבים מטופלים ןמתוחזקים יותר טוב מרכבים של אנשים פרטיים.... והמחירים שהם נימכרים סבירים והגיוניים . עם למישהו היה פו מזדה 3 שעולה 96000 שח הוא לא היה מוכר את הרכב גם עם היו נותנים לו 89000 שח אז תפסיקו ללכלך על המחירים שיש בליסינג. קיבלתם הנחה של 15 אחוז תגידו תודה..............
ad | 16.11.09
50.
צוחקים עלינו בעיניים
תביטו במחירונים של רכבי ליסינג 2008! מוסיפים עוד 8000 ש"ח וקונים חדש בחנות יד ראשונה פרטי עם אחריות יבואן 3 שנים. איפה הפרופורציה? תשאלו את איציק לוי וחברות הליסינג? מסקנה!!!!! אם אתם קונים מליסינג תעמדו על אחוזי הנחה של לפחות 20-25% אחרת אין טעם ושלא יעבדו עליכם. מניסיון אישי,זה עובד!
אייל | 14.11.09
48.
רכבים עם קילומטראז' נורמלי הליסינג מוכר במחיר מחירון מלא כאילו היה מיד פרטית
וגם, המחירון של יצחק לוי מופרך לחלוטין. מאזדה 3 מפסידה לפי המחירון 8,000 ש"ח לשנה ב3 השנים הראשונות. ו 11,000 ש"ח בכל אחת מהשנים שאח"כ. ז"א ככל שהרכב מתיישן נפילת הערך האחוזים מכפילה את עצמה. לא הגיוני בעליל. מה שמוכיח שהמחירון ההזוי של יצחק לוי משרת את האינטרסים של חברות הליסינג. אל תתפתו כי תפסידו המון כסף.
המחירון של יצחק לוי הזוי  | 12.11.09
41.
בואו נעשה סדר בבלאגן של חוסר רצון לברר פרטים...
ע"פ האתר של מס הכנסה בנושא השוואה בין שווי שימוש כיום לשווי שימוש ליניארי (מינואר), מי שישאר עם רכבו עד תום תקופת הליסינג גם מעבר לינואר וגם מי שיכנס לתוכנית חדשה עכשיו, ישלם על רכב ששויו 115,000 שקל 2330 ש"ח (ולא כל גרסה אחרת שכתובה פה...) מי שיכנס לתוכנית ליסינג חדשה ישלם על אותו הרכב 200 ש"ח יותר (!!) לגבי החזרת הרכבים שמתבצעת כעת, היא נובעת משתי סיבות: האחת, התייקרות משמעותית בשווי השימוש גם לתוכנית ליסינג חדשה וגם ישנה.השניה, רצון לשמר את השיטה הישנה של שווי השימוש. מי שמחזיר רכב ליסינג לפני תום תקופתו ישלם (!!) קנס של חודש אחד בשנה האחרונה ברוב חוזי הליסינג... בתור אחד שהיה עד לפני חודשיים עם ליסינג במשך 10 שנים אני מודה שיש פה עניין של שיקול כלכלי גרידא, ההתייקרות היא משמעותית לכולם ומי שבכל זאת נשאר החליט כלכלית ששווה לו. לגבי רכישת רכב, היות והחזרתי את רכב הליסינג שלי המקום הנוח ביותר הוא ללכת לחברת הליסינג ולקנות רכב בהנחה ממחירון שכמובן תלויה בביקושו של הרכב. לדוגמא קורולה עד 2007 הוא רכב מבוקש מאוד וההנחה עליו היא בקושי 7-8% לעומת לנסר דור קודם שההנחה עליו מעל 10%. לוייצחק לידיעת קוראי כתבה זו הוא המלצה בלבד !!! אם אני אדם פרטי זכותי לבקש כמה שאני רוצה על הרכב שאני מוכר וכך גם חברות הליסינג. מי שירצה לקנות ישלם. נקודה. תפנימו ואל תגיבו כי כנראה לא עשיתם את הפעולה הזו של חיפוש רכב....
ניר | 11.11.09
40.
קשקשנים כולם פה... חברות הליסינג נותנות הנחה לפי היצע וביקוש
אני מחזיק ב-2 רכבים שקניתי אותם מליסינג. אם מחפשים מספיק טוב מוצאים גם את הרכבים שב-3 שנים נסעו פחות מ-60,000. הרכבים שמורים, בקניה יש אחריות, יחליפו חלקים בלויים אם תבקשו בקיצור יותר שווה לדעת מה קרה לרכב במהלך ה-3 שנים מאשר לסמוך על ה"מילה" של מישהו פרטי !! את הרכב שני שלי קניתי לפני שלושה חודשים במצב מעולה, בהנחה משמעותית. נכון ישנם רכבים עם ק"מ גבוה מאוד, ולא ברור איך נסעו עליהם אבל אלה עם הק"מ הנמוך שבהיסטורית הטיפולים רואים שהוא לא שכב בחניה אחרי שעשה 60,000 בשנה, הם במצב מצויין.. אני מסכים שהמחירון פה מופרך לחלוטין (!!) הייתי מצפה שיעשו בדיקה אצל לוי יצחק לפני שכותבים משהו ומנפחים אותו.
ניר | 11.11.09
35.
הסבר ל 27
לפני הכל אני מסכים לחלוטין שהכתבה מנוסחת בצורה עילגת למדי. אבל למרות הנ"ל העובדות כן נכונות ואני אנסה להסביר. על רכבים שעלו על הכביש עד 1.1.10 חלה ותמשיך לחול עלות שווי מס לפי קבוצות - כך ששווי המס לקבוצה 2 יהיה בערך 2000 ש"ח לחודש (אחרי ההתיקרות מהשווי הנוכחי) לגבי רכבים שיעלו על הכביש אח"כ, חל שווי מס הנגזר מעלות הרכב שיהיה יקר יותר בכל חודש למשך כל תקופת הליסינג ! לכן בעל רכב ליסינג בן שנתיים פלוס, יעדיף להחליף את רכבו ברכב ליסינג חדש כבר היום ולא להמתין לתום התקופה בשנה הקרובה. כיוון שהחזרת רכב בשנה האחרונה אינה נושאת קנסות, וניתן להרוויח מספר ש"ח לחודש למשך 3 שנים - אין כל סיבה שלא להחליף את הרכב !
 | 11.11.09
31.
איך מצליחים להראות מבצעים נקודתיים כ"מגמה"?
אז ככה - אוספים מהעיתונים כל מדי מודעות, מדברים עם דוברים מועם עצמם ש"מבינים" את השוק, לוקחים ציטוט מאנשים שרק מחפשים מקרופונים ובונים מציאות שלא קיימת. חברות הליסינג תקועות עם מכוניות כי נגמרו החגים וכל משכירי המכוניות חזרו לאירופה ואמריקה. מי שיש לו הרבה מוכר, ומי שיש לו הרבה מאוד מוכר בזול. העיקר: להראות בדוחות הכספיים שמכרנו, ככה נסיים טוב יותר את השנה הפיננסית לכל פיתיון יש דג, וככל שהפתיון יותר גדול ככה ככה יורת גדול הדג השמן שבולע אותו
שמיל | 11.11.09
30.
קשקשנים כולם פה... חברות הליסינג נותנות הנחה לפי היצע וביקוש
אני מחזיק ב-2 רכבים שקניתי אותם מליסינג. אם מחפשים מספיק טוב מוצאים גם את הרכבים שב-3 שנים נסעו פחות מ-60,000. הרכבים שמורים, בקניה יש אחריות, יחליפו חלקים בלויים אם תבקשו בקיצור יותר שווה לדעת מה קרה לרכב במהלך ה-3 שנים מאשר לסמוך על ה"מילה" של מישהו פרטי !! את הרכב שני שלי קניתי לפני שלושה חודשים במצב מעולה, בהנחה משמעותית. נכון ישנם רכבים עם ק"מ גבוה מאוד, ולא ברור איך נסעו עליהם אבל אלה עם הק"מ הנמוך שבהיסטורית הטיפולים רואים שהוא לא שכב בחניה אחרי שעשה 60,000 בשנה, הם במצב מצויין.. אני מסכים שהמחירון פה מופרך לחלוטין (!!) הייתי מצפה שיעשו בדיקה אצל לוי יצחק לפני שכותבים משהו ומנפחים אותו.
ניר | 11.11.09
28.
האמת שמאחורי מכירת רכבי ליסינג
נכון לקראת סוף השנה בגלל המעבר לחישוב שווי ליניארי של הרכב מחדשות חברות הליסינג את ציי הרכב שלהן כדי שלקוחות יחליפו לרכב חדש אבל שעלה על הכביש לפני 31 לדצמבר על מנת שחישוב השווי ישאר כמו היום, ולכן הן קצת לחוצות למכור מכוניות, האמת היא שרכב ליסינג שנסע עד 90,000 קמ צריך להוריד 25 אחוז מהמחירון, ורכב שנסע מעל 90,000 קמ צריך להוריד מעל 30 אחוז, ובנוסף כל החלפת כנף או דלת 2 אחוז כל פריט ותאונת חזית אחור ללא שילדה עוד 12-15 אחוז עם פלח חזית או דופן אחורי, בשילדה יש להוריד אפילו 20 אחוז נוספים, מי שמשלם יותר הוא פראייר גדול תיבשו אותם שבועיים והם ישלשלו מכוניות כמו כלום במחירים הוגנים,
aviהרצליה | 11.11.09
27.
מישהו יכול להסביר לי מה כתוב בסוף? תקראו בקול, זה נותן אפקט אחר לגמרי
ציטוט - "הסיבה להחזרת כלי הרכב היא התייקרות צפויה של כ־200 שקל בשווי השימוש של עובדים שייקחו מכונית ליסינג מקבוצה 2 (כגון מאזדה 3) בשנה הבאה, שבה כבר אי אפשר יהיה לקבל רכב ששווי השימוש שלו מחושב לפי שיטת קבוצות שווי השימוש הנהוגה כיום. לכן הוחזרו אלפי מכוניות למגרשי חברות הליסינג, בעיקר בנות כשנתיים, שרובן משתייכות לקבוצת שווי השימוש השנייה". אני אנסה - הסיבה להחזרת כלי הרכב היא התייקרות צפויה של כ־200 שקל (כ90 שקל נטו - המתרגם) בשווי השימוש של עובדים שייקחו מכונית ליסינג מקבוצה 2 (כגון מאזדה 3) בשנה הבאה, (למה "שיקחו"? הם לא החזירו כרגע את האוטו כי העלו להם שווי שימוש ב200 שקל? איך לוקחים ומחזירים במקביל? - המתרגם) שבה כבר אי אפשר יהיה לקבל רכב ששווי השימוש שלו מחושב לפי שיטת קבוצות שווי השימוש הנהוגה כיום. לכן הוחזרו אלפי מכוניות למגרשי חברות הליסינג, בעיקר בנות כשנתיים, שרובן משתייכות לקבוצת שווי השימוש השנייה (וכל אלפי הנהגים שהחזירו את המכוניות, שבגללם כל חברות הליסינג פצחו במבצעי מכירות של רק-היום-חביבי, על מה הם נוסעים בשניות אלו?-המתרגם) וחז"ל אמרו "אוי לי מיוצרי ואוי לי מייצרי". אני רוצה לראות את עובד ההי טק שבא היום בבוקר ובכה לבוס שלו ש90 שקל התייקרות נטו הרגו אותו, והוא מניח לו את המפתחות על השולחן כי המכולת מחזיקה לו צ'קים
המתרגם | 11.11.09
23.
האוצר מתכנן הורדה 30% במס בשנה הבאה וגם תטלפנו לפרטי ותשוו מחירים
למה לקנות היום כאשר בשנה הבאה ירידה של כ 15% במחיר הידשות.... וכו תטלפנו לפרטי ותראו שאותו מחיר כמו ליסינג אז למה לכם ליסינג כאשר השמנת כבר נלקחה? אישית הייתי לוקח היום מליסינג רק ב % 50( ממחיר מחירון
איתן | 11.11.09
19.
לא להאמין לטופס הבדיקה של החברות.
נכנסתי וסגרתי מחיר על מאזדה 3, התנאי למחיר היה שבבדיקה של מכון אוביקטיבי הריג'קטים יהיו תואמים. להפתעתי בדיקה של מכון רישוי הראתה ריג'קטים נוספים, לאחר קבלת הצעת מחיר ממוסך מורשה נאלצו בחברה להוריד 5500 שקל נוספים. לכן אין להאמין לעולם לטופס בדיקה שמציגים לכם בחברה, הם מכניסים טור של 20 מכוניות למכון, הבוחן בכלל לא מספיק להבדיל בין המכוניות, נלחץ מהכמות שמחכה לו ולפעמים מפספס ריג'קטים. זה בהנחה שלא משלשלים לבוחן כמה שטרות לכיס בלי שהוא ירגיש...
רמזי | 11.11.09
18.
אופטימים אתם...
"אם כולם ילחצו...", אתם חיים בסרט. ניסיתם ללחוץ סבון רטוב? כמה שלא תלחץ הסבון יברח לך... חברות הליסינג לעולם לא ימכרו מכוניות בהפסד או קרוב להפסד. אין מה לעשות, ככה העסק עובד. אם הייתם חרדים אז הייתם יודעים איך לבצע חרם צרכני אפקטיבי. אבל אתם לא! אני אדם פרטי ולא נציג של אך חברהת אך קניתי רכב סוזוקי בלנו לפני כ5 שנים מחברת השכרה גדולה במסגרת מבצע שהיה להם שבו הם משלמים ביטוח חובה לרכב למשך 10 שנים כל עוד הרכב נשאר אצלכם. הרכב מעולה (160,000ק"מ) ללא תקלות וחסכתי המון במסגרת המבצע. חבל שהיום המבצעים הם בד"כ במימון ביטוח רק לשנה...
יעקב | 11.11.09
15.
ליסיג = רעה חולה
כל שיטת רכבי הליסינג פסולה מיסודה ונוגדת כל הגיון. נהגיי הליסינג שמשלמים יקר מרגישים ממש צורך עז "להנציל" את השקעתם, ולכן הם ובניי משפחותהם נוסעים לאן שצריך ולאן שלא - כמה שיותר הרי זה משובח. ואז אנחנו מקבלים עומס מוגזם ומטורף בכבישים, זיהום אויר, תאונות רבות ומיותרות וכל זאת בזמן שמדברים על התנהלות "ירוקה" כמו כן חברות היי טק רבות מבטלות את ההסעות לעובדים ואפילו מעודדות את העובדים לקחת ליסינג, כך שבמקום רכב הסעות אחד שמסיע +/- 8 עובדים מתווספים 8 רכבים פרטיים נוספים עם כל הנגזרות (פקקים, זיהום, תאונות וכו')
אביעד | 11.11.09
12.
עזבו אתכם מהבולשיט
לאחר כל הבולשיט, צריך להזכיר כי מכונית חדשה בישראל עולה פי שניים מאשר בארה"ב, ובהנחה שהמשכורת בארה"ב היא כפולה מאשר בישראל, אז במונחים של שעות (שנות) עבודה, הרכב בישראל עולה פי ארבע מאשר באמריקה. כאשר מדובר על רכב יד שניה שגילו חמש שנים ויותר, הוא עולה באמריקה עשירית מאשר בישראל. צריך להוריד מיסים, והרבה, וזאת על מנת להוריד את הגרוטאות מהכבישים.
רענני | 11.11.09
5.
סיפור בהמשכים
בתחילה שמענו שהיבואנים תקועים עם מלאי מכוניות חדשות עקב המשבר הכלכלי. לאחר מכן סיפרו לנו שמשנים את השיטה, שווה להחליף רכבים ועוד סיפורים נוספים. עכשיו אחרי שעבדו עלינו יש רכבים יד שניה בידי חברות הליסינג והיבואנים. עוד מעט יספרו לנו כמה זה טוב לקנות רכב באופן פרטי כי שיטת המסוי פוגעת בנו ועוד כל מני תרוצים מוזרים. בסופו של יום, כרגיל!!! האזרח הקטן שילם את המחיר של טעיות היבואנים וזאת בעזרת שנויי תקנות מיסוי.
מספר הסיפורים | 11.11.09
1.
קריאת מפה אחרת
חברות הליסינג מחדשות מדי ינואר בין 15 ל20 אחוז מהצי. הסיבה: מתחלפת שנת דגם, כך שרכב חדש שווה בערכו על רכב ישן (לפי המחירון ינואר 2010 עדיף על נובמבר 2009). הצעד גם מעלה את ערך הצי שברשותן. ינואר זה עוד 6 שבועות וצריך לפנות מקום - הרבה מקום - במדפים. מי שרוצה לפנות מקום מוכר בזול. זה כל הסיפור
מישהו מבפנים | 11.11.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת