6. אם זה לא קרטל אז אני לא יודע מה זה קרטל... בושה בושה בושה קרטל בחסות משרד האוצר, משרד התחבורה שמשתינים מפחד משפחות יבואני הרכב. חבורה של פחדנים שרון | 15.11.09 (ל"ת)
5. חברות הליסינג הרסו את ענף הרכב בארץ הן שולטות במחירי החדשות והישנות. מי שנדפק זה הצרכן הפרטי שמשלם ליבואנים את ההפרש הנחה שמקבלות חברות הליסינג. היום רכב משפחתי לא צריך לעלות יותר מ100000- 105000 שח. לא קונה חדש | 13.11.09 (ל"ת)
4. נחנך את הציבור... רכב בחברה נשאר תמיד באותו המחיר.. אז כמה שווה רכב מאותו הדגם שנמצא 12 חודשים על הכביש? האם המחירונים עובדים לפי חודשים על הכביש? במקום לצאת בהצהרה "מוזרה" נחנך את הציבור, תציגו שיטת חישוב חדשה לקביעת ערך מכוניות משומשות. כל עוד במחירונים הקטגוריה הראשית היא השנה, תחנכו כמה שאתם רוצים ואת מי שאתם רוצים. מורה | 11.11.09 (ל"ת)
3. צריך לקרוא את הכותרת הפוך: תהיה קריסת מחירים בינואר כבר היום כולם מציעים הנחות של 9% בכל מיני צורות-אז תארו לכם איזה נפילה תבוא בינואר! רק חסר בכתבה "מילה של יבואן" כדי לעורר בנו אימון... הפוך על הפוך | 11.11.09 (ל"ת)
2. מחירי הדגמים הפופולאריים לא ישתנו בינואר 2010. אתם שמים לב לכוכתרת === מחירי הדגמים הפופולאריים לא ישתנו בינואר 2010. זאת בשל רצונם של היבואנים לחנך את הציבור הישראלי להפנים כי שיטת שנת הדגם שהיתה נהוגה עד לפני שנתיים בוטלה זה מכבר. זאת מדינה דמיקולו אין דין ואין דיין . אז יבואני הרכב אתם בידיים שלנו ומעכשו אנו נחנך אותכם שצריכים להיות ישרים והוגנים . דורי | 11.11.09 (ל"ת)
1. גם אמרו שעם המס הירוק, מחירי המכוניות הלא מזהמות ירדו וראו זה פלא - כל המחירים, של כל המכוניות עלו. היבואנים פשוט גילגלו את ההפרשים מירידת המס, לכיס של עצמם, במקום להעבירם לצרכן הסופי. המחירים יעלו גם יעלו. ברגע שיבוטלו קבוצות השימוש, המחירים יעלו בכ 10-20 אחוזים. | 11.11.09 (ל"ת)
הערכות בענף הרכב: מחירי הדגמים הפופולאריים לא ישתנו בינואר
6 תגובות לכתיבת תגובה