אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

סקר חדש חושף: המותגים הכי ישראליים בעיני הצעירים

15 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

15.
מותגים ותודעה
בתור אדם המגיע מעולם הפרסום, חשוב לציין כי ה"מותג" שנתפש בתודעה של הציבור הוא לאיו דווקא שם החברה, אלא ברוב המקרים שם המוצר עצמו בלי שהציבור יידע בכלל מי ה"אבא" שלו, לכן האדם הממוצע ברחוב לא יודע שאסם שייכת בימינו לנסטלה או שקוטג' שייך דווקא לתנובה ולא לטרה או שטראוס ולכן גם לא מפתיע שנס קפה הכי מושרש בתודעה הישראלית, כי בדיוק כמו שציינו פה ענת (בקופסת הפח) וסמי מפ"ת (שותים שאתה תקוע במדבר) המותג מאוד מחובר ל"ישראליות" כי לרוב קונים אותו שיוצאים לקמפינג ולא רוצים להשקיע או לא רוצים לקנות צנצנת גדולה של נס קפה והקופסת פח הקטנה היא קומפקטית ושימושית מאוד במקרה הזה אני אישית ואני מאמין שגם הרבה אחרים משפצרים צנצנת או קופסה קטנה יותר וממלאים אותה מהצנצנת הגדולה בבית של קפה איכותי יותר כמו רד מאג או טייסטר'ס צ'ויס ...קצת חומר למחשבה
רם | 13.11.09
11.
צריכים לאסור את השימוש במילה קפה לאבקה של נס קפה של עלית
צ'טער-את זה שותים רק אם נקלעים למידבר בלית ברירה ואין משהו אחר. וזה הולך ביחד עם הנוזל הרדיואקטיבי שכאן קוראים לו חלב עמיד.אם לזוועה הזו קוראים חלב אז למה שלא יקראו לאבקה של נס קפה של עלית-קפה ?! יש לעלית מוצרים נפלאים אחרים-רק לא הדבר הזה.
סמי מפ"ת | 12.11.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת