29. אגסי רוצה מונופול שיסחט כסף מהציבור זה כל הסיפור. בנייה של מונופול לטעינת מכוניות בחשמל, בחסות הטבות מס שיתקבלו מהממשלה. פשוט רישיון להדפיס כסף,בלי מכרז, בלי חקיקה, והכל במסווה של "ירוק". מסכנים הירוקים התמימים, שככה עובדים עליהם בעיניים. מומי | 13.11.09 (ל"ת)
28. עוד קשקשן, החשמלית תנצח את ההמימן בנוק אווט... פשוט פשוט כי זו טכנולוגיה זולה פי כמה וכמה, הבעייה נכון להיום שבטרייה ראוייה טרם קיימת....ופה שאלת המליארדי מליארדי דולרים. | 13.11.09 (ל"ת)
26. ראיה מפוקחת בסופו של דבר הכל מסתכם במחיר (ונוחות). כרגע רכב מימן יקר פי 10 מרכב חשמלי עד שיבשיל ומחירו ירד, גם טכנולגיות הסוללות תרד המון ותשתפר ובהחלט יהיה ניתן להגיע ל500 ק"מ ברכב חשמלי. תוסיפו לזה שכנראה בסופו של דבר הטעינה בחניה תהיה ללא מגע יד אדם (השראות חשמלית\מכניקה) בנוסף במימן צריך להשקיע בתשתיות של יצור הובלה ואחסנה. בחשמל צריך להשיק רק את מה שנקרא המטר האחרון. (בנוסף תחנות החלפת סוללה זולות מתחנות דלק מימן, כי טיפול במימן הוא יקר ומסוכן מאוד... במגע עם כמה חומרים שכיחים, למשל כלור הוא מגיב באלימות) אדיר | 12.11.09 (ל"ת)
25. החברות שמרניות בגישה שלהן ומי שמשלם את המחיר בסוף זה אנחנו. נשבר מזיהום האוויר, מתי פרנסי העולם יבינו??? יהודה | 12.11.09 (ל"ת)
24. הפתרון הוא לעבור לאנרגיה מתחדשת וכדאי שנעשה את זה מה שיותר מהר למען הסביבה. אם זו לא תהיה רנו, זו תהיה יצרנית מכוניות אחרת. יואל | 12.11.09 (ל"ת)
23. רנו פשוט מנסים לכסות את עצמם ליום שבו הפרויקט היומרני שנקרא מכונית חשמלית ייכשל אין לרנו אמונה שלמה בפרויקט הזה, לא כלכלית ולא טכנולוגית! מכל הפרסומים עד כה, ברור לכל המומחים בתחום שמימן הוא העתיד, השאלה רק מתי ומי יעשה את זה ראשון רמזי | 12.11.09 (ל"ת)
22. כל תעשייה וטכנולוגיה חדשה היא סוג של הימור לדעתי ההימור הזה הולך להצליח. הכל נגיש כבר, רק צריך מישהו שיזיז עניינים. אנחנו כבר נצביע ברגליים. יגאל | 12.11.09 (ל"ת)
21. כל הכבוד לרנו זה היה ברור כל הזמן שהרנו החשמלית לא תהיה הפתרון הסופי לזיהום של כלי הרכב. פחות ברור לי מדוע כל המתחרים של רנו שמחים לעשות מזה סלט. החשמלית של רנו ירוקה ביחס למה שאנחנו רואים היום בכבישים וביחס לטכנולוגיה הקיימת. בעתיד יהיה משהו יותר טוב. זה טבע הדברים, לא? יוני | 12.11.09 (ל"ת)
17. חפשו את הכסף רנו דואגים יותר להכנסות ממכירת מכוניות, מאשר להגנה על הסביבה. נקווה שזה לא יפגע ביוזמה של בטר פלייס. שימי | 12.11.09 (ל"ת)
16. אזהרה:3 מדבר מרוע וקנאה. שי אגסי הוא נכס של ראש יהודי מבריק בשילוב עם אכפתיות נדירה במחוזות העיסקיים לסביבה ולעולם מלבד הכסף. ירון | 12.11.09 (ל"ת)
14. הבעיה של מימן הוא השקעה אנרגטית גדולה מאד ביצורו איחסונו וההובלה שלו למרות המאמצים הגדולים בתחום המימן הנושא הזה עוד רחוק מלהיות סביר להפריד אותו ממים בהשקעה גדולה של שריפת דלק בתחנות כח לא יתן כלום אז כבר עדיף להעביר את הדלק ישירות לרכב (אולי אנרגיה ירוקה יכולה לעזור פה) הובלה ואיחסון: יש 2 שיטות: כנוזל מקורר מצריך טמפרטורות נמוכות בטירוף - מצריך השקעה אנרגטית בקירור ובשמירתו בקירור כל הזמן אחרת זה מתנדף. או כגז ואז צריך לדחוס אותו בלחץ מפחיד יותר מבלון צלילה - נשמע כמו פצצה . לגבי מכונית חשמלית: אם יצליחו לפתור את בעית צבירת האנרגיה אז לא נראה שיהיה משהו שיוכל להתחרות אם זה ההובלה הכי זולה דרך קווי מתח לכל חור ולא משאיות ותחנות דלק. והיעילות האנרגטית הגבוהה החשמל יכול להיוצר מכל שיטה שתהיה זמינה ממה שיש כיום ועד אנרגיות ירוקות בעתיד. הנהג | 12.11.09 (ל"ת)
13. תבדקו את העובדות "French Renault-Nissan announced in February 2009 that it is cancelling its hydrogen car R&D efforts" Robert Zubrin, the author of Energy Victory, as saying: "Hydrogen is 'just about the worst possible vehicle fuel'". U.S. Department of Energy official Joseph Romm, "A hydrogen car is one of the least efficient, most expensive ways to reduce greenhouse gases." As Technology Review noted in June 2008, "Electric cars—and plug-in hybrid cars—have an enormous advantage over hydrogen fuel-cell vehicles in utilizing low-carbon electricity. That is because of the inherent inefficiency of the entire hydrogen fueling process, from generating the hydrogen with that electricity to transporting this diffuse gas long distances, getting the hydrogen in the car, and then running it through a fuel cell—all for the purpose of converting the hydrogen back into electricity to drive the same exact electric motor you'll find in an electric car." דני וייס | 12.11.09 (ל"ת)
12. מוכן לקנות חשמלית, לא מוכן לקנות רנו. שתבינו מכונית שמראה עולה 2000 שקל, כרטיס מחשב 7000 , תיקון מד דלק 1200 , חגורת טיימינג 2000 שקל ואפשר להמשיך עד שתבינו שצריך להטיל את המשימה על חברה אחרת. g | 12.11.09 (ל"ת)
11. לכל מי שמקדמים פה את המימן-חשמית זה העתיד חבל שנולדתם לכעוס, לרטון ולהיות קטני אמונה. המכונית החשמלית ממש לא שייכת לשי אגסי או לרנו, האם מרצדס עובדים עלינו? האם סיטרואן עובדים עלינו? האם מיצובישי עובדים עלינו? כולם מפתחים חשמלית וטועניםשהרכב החשמלי ייקח חלק גדול בשינוי תעשיית הרכב העולמית. אז תרדו מהעץ שתפסתם עליו. מכיר היטב את התחום | 12.11.09 (ל"ת)
9. ל 1 הונדה כבר עובדת על מכונית מונעת מימן! ראה קישור לכתבה שהתפרסמה כאן השבוע. כוח ה V שולט! http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3366767,00.html דני | 12.11.09 (ל"ת)
8. הונדה הראשונים והצודקים - לטעמי הפתרון הטוב ביותר! כבר מוכח ועובד בקליפורניה דודי | 12.11.09 (ל"ת)
7. טעות! מכונית חשמלית כן העתיד ברגע שהסוללה תגדל! עיניין של זמן פיתוח ברגע שיפתחו סוללות מתקדמות יותר, ועובדים כיום על פתרונות בנושא, יתכן לשמור אנרגיה לנסיעה של מעל 160 ק"מ, ואז מי יקנה מכונית מימן? מימן באמת ירוק וטוב, אבל מצריך תא דלק גדול של גז מימן נפיץ. למה לבזבז מקום ברגע שהסוללות יהיו קטנות וחזקות?? חשמל זה העתיד. ירון | 12.11.09 (ל"ת)
4. כולם יודעים שזה הימור מטורף ושאין מדובר בפתרון לטווח ארוך, גם ברנו ובבטר פלייס יודעים שמכוניות מימן הן העתיד - והנה ההוכחה... חיים | 12.11.09 (ל"ת)
2. יצא המרצע מהשק עכשיו ההיא עם השם של התבלין תבלבל את המוח להיא עם השם של החמור של פו הדב שתעשה סבב טלפונים ותגיד שהדברים יצאו מהקשרם, ובעצם הוא התכוון שרק האנטנה של המכונית היא הימור. כל השאר לעומת זאת, כולל הרובוטריק שמרכיבים ברמת הכובש היום - אייזן בטון !!! גיסנו | 12.11.09 (ל"ת)
1. אני ימתין למכונית תא הדלק המונעת על ידי מימן. היצרנים יעשו נכון, אם ייצור כל רכב יהיה מותאם, להפעלה לכל סוג אנרגיה ירוקה. (גז, חשמל, מימן ועוד...) | 12.11.09 (ל"ת)
רנו העולמית: "פרויקט הרכב החשמלי הוא הימור"
29 תגובות לכתיבת תגובה