אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

רנו העולמית: "פרויקט הרכב החשמלי הוא הימור"

29 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

26.
ראיה מפוקחת
בסופו של דבר הכל מסתכם במחיר (ונוחות). כרגע רכב מימן יקר פי 10 מרכב חשמלי עד שיבשיל ומחירו ירד, גם טכנולגיות הסוללות תרד המון ותשתפר ובהחלט יהיה ניתן להגיע ל500 ק"מ ברכב חשמלי. תוסיפו לזה שכנראה בסופו של דבר הטעינה בחניה תהיה ללא מגע יד אדם (השראות חשמלית\מכניקה) בנוסף במימן צריך להשקיע בתשתיות של יצור הובלה ואחסנה. בחשמל צריך להשיק רק את מה שנקרא המטר האחרון. (בנוסף תחנות החלפת סוללה זולות מתחנות דלק מימן, כי טיפול במימן הוא יקר ומסוכן מאוד... במגע עם כמה חומרים שכיחים, למשל כלור הוא מגיב באלימות)
אדיר | 12.11.09
21.
כל הכבוד לרנו
זה היה ברור כל הזמן שהרנו החשמלית לא תהיה הפתרון הסופי לזיהום של כלי הרכב. פחות ברור לי מדוע כל המתחרים של רנו שמחים לעשות מזה סלט. החשמלית של רנו ירוקה ביחס למה שאנחנו רואים היום בכבישים וביחס לטכנולוגיה הקיימת. בעתיד יהיה משהו יותר טוב. זה טבע הדברים, לא?
יוני | 12.11.09
14.
הבעיה של מימן הוא השקעה אנרגטית גדולה מאד ביצורו איחסונו וההובלה שלו
למרות המאמצים הגדולים בתחום המימן הנושא הזה עוד רחוק מלהיות סביר להפריד אותו ממים בהשקעה גדולה של שריפת דלק בתחנות כח לא יתן כלום אז כבר עדיף להעביר את הדלק ישירות לרכב (אולי אנרגיה ירוקה יכולה לעזור פה) הובלה ואיחסון: יש 2 שיטות: כנוזל מקורר מצריך טמפרטורות נמוכות בטירוף - מצריך השקעה אנרגטית בקירור ובשמירתו בקירור כל הזמן אחרת זה מתנדף. או כגז ואז צריך לדחוס אותו בלחץ מפחיד יותר מבלון צלילה - נשמע כמו פצצה . לגבי מכונית חשמלית: אם יצליחו לפתור את בעית צבירת האנרגיה אז לא נראה שיהיה משהו שיוכל להתחרות אם זה ההובלה הכי זולה דרך קווי מתח לכל חור ולא משאיות ותחנות דלק. והיעילות האנרגטית הגבוהה החשמל יכול להיוצר מכל שיטה שתהיה זמינה ממה שיש כיום ועד אנרגיות ירוקות בעתיד.
הנהג | 12.11.09
13.
תבדקו את העובדות
"French Renault-Nissan announced in February 2009 that it is cancelling its hydrogen car R&D efforts" Robert Zubrin, the author of Energy Victory, as saying: "Hydrogen is 'just about the worst possible vehicle fuel'". U.S. Department of Energy official Joseph Romm, "A hydrogen car is one of the least efficient, most expensive ways to reduce greenhouse gases." As Technology Review noted in June 2008, "Electric cars—and plug-in hybrid cars—have an enormous advantage over hydrogen fuel-cell vehicles in utilizing low-carbon electricity. That is because of the inherent inefficiency of the entire hydrogen fueling process, from generating the hydrogen with that electricity to transporting this diffuse gas long distances, getting the hydrogen in the car, and then running it through a fuel cell—all for the purpose of converting the hydrogen back into electricity to drive the same exact electric motor you'll find in an electric car."
דני וייס | 12.11.09
11.
לכל מי שמקדמים פה את המימן-חשמית זה העתיד
חבל שנולדתם לכעוס, לרטון ולהיות קטני אמונה. המכונית החשמלית ממש לא שייכת לשי אגסי או לרנו, האם מרצדס עובדים עלינו? האם סיטרואן עובדים עלינו? האם מיצובישי עובדים עלינו? כולם מפתחים חשמלית וטועניםשהרכב החשמלי ייקח חלק גדול בשינוי תעשיית הרכב העולמית. אז תרדו מהעץ שתפסתם עליו.
מכיר היטב את התחום | 12.11.09
7.
טעות! מכונית חשמלית כן העתיד ברגע שהסוללה תגדל! עיניין של זמן פיתוח
ברגע שיפתחו סוללות מתקדמות יותר, ועובדים כיום על פתרונות בנושא, יתכן לשמור אנרגיה לנסיעה של מעל 160 ק"מ, ואז מי יקנה מכונית מימן? מימן באמת ירוק וטוב, אבל מצריך תא דלק גדול של גז מימן נפיץ. למה לבזבז מקום ברגע שהסוללות יהיו קטנות וחזקות?? חשמל זה העתיד.
ירון | 12.11.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת