17. האוצר = שודדים!! קודם הורדת מיסי ייבוא, אח"כ דברו איתנו!!! צריך להפגיןןן ובנוגע לירידת הערך - צריך צהיות מעודכן כל חודש!!! כך שכל חודש העובד ישלם פחות מס!! למה צריך לשלם מס על משומש בן 2 כמו על חדש??? פרד פלינסון | 23.11.09 (ל"ת)
15. איזה אנשים קטנים ומכוערים די לבכות... כל אלו שמרוויחים מספיק בשביל להחזיק את המכוניות הללו (ואני לא מדבר על ברוני הסמים והפשע) מספקים עבודה להמון אנשים כולל אולי כאלו שכותבים כאן נגדם. אולי באמת עדיף שכל העשירים יעזבו למקום שבו אין צרות עין כל כך גדולה ויתנו להם לחיות בשקט. האם 11 אלף ש"ח שווי מס זה לא מספיק? יאללה שיבושם להם והלוואי וכולנו נוכל להרשות לעצמנו רכבים כאלו. די לבכות ולהיות מסכנים. לכו תעבדו כמוהם ואולי גם לכם יכול להיות רכב כזה. אנטולי | 23.11.09 (ל"ת)
14. ל-4: נכון להיום מדובר על כ600 איש, חלקם נכים שלא שילמו מס בכלל. בפועל: כ400 איש ריבי | 23.11.09 (ל"ת)
13. לא להעלות עד סוף הסכם הליסינג אבל בתום החוזה לבטל את התקרה ובכלל אין צורך בשווי מס, הרי הכל נעשה לצרכים פרטיים מדוע שלא הכל ירד מהנטו. שיטת שווי המס מעודדת בזבוז כי משלמים סכום קבוע ואז כל היתר הוצאה מוכרת - אגרות, תיקונים, וכמובן כמובן דלק כמובן שזה יתרון לחלשים לא צריך מס ירוק, צריך שהדלק ירד מהנטו ואולי ליקר את הדלק כך שמכוניות מזהמות ישלמו יותר נו | 23.11.09 (ל"ת)
12. מה עים ירידת הערך?למה לא נותנים את הדעת? אם החישוב הוא ליניארי,אז שיהיה ליניארי בכל שנה על פי מחירון הרכב. כמו שהאוצר רוצה שווי ליניארי לפי שווי הרכב. אבל עכשיו זה לא מסתדר להם,או שהם יעשו אוקיי ערך הרכב יורד השוווי עולה,הם תמיד ימצאו משהו. ואני /אנחנו בולעים את הצפרדע. ירון | 23.11.09 (ל"ת)
11. פשוט בושה לאוצר הם מתקופפים לעשירים , לכל בקשה שהם זורקים מעבר לקתף, ל 4 - כמה יש להם ליסינג מעל 550K? סה"כ כל עשיר בישראל, כמה אלפים בודדים, אבל זאת לא הפואנטה, זה לא צדק חברתי מה שהיו צריכים לעשות זה להגביל עלות הרכב הצמוד לעלות התקרה ז"א ל535K ari | 23.11.09 (ל"ת)
10. נחתם הסכם בנושא עד סוף 2011 מדוע לא להמתין? נחתם הסכם בין האוצר ללשכת המסחר והתעשיה להסתדרות בנושא קבוצות שווי השימוש הרגיל עד סוף 2011 מדוע לישבור הסכם באמצע? יודע דבר מה | 23.11.09 (ל"ת)
9. גם אם זה יצא לפועל, ימצאו דרך לעקוף ולעגל את הפינות כך שכולם ישארו עם רכבי פאר בסופו של יום כבר לא סומכים על אף אחד ד | 23.11.09 (ל"ת)
8. ומי שוב מתחמק ממס ? בעלי ההון שנוסעים במכוניות של חצי מליון ש"ח ומעלה ישלמו פחות אחוזי מס מאשר מי שנוסע בפיאט פנדה . מצד שני כל הקטע של אחזקת רכב זה התחמקות ממס כיון שחוץ מהעובדה שהרכב משמש בעיקר למטרות פרטיות ... כולנו יודעים טוב מאוד ששווי השימוש גבוה בהרבה מהעלות האמיתית של להחזיק רכב פרטי בישראל . אחרת איך תסבירו שהליסינג שולט בשוק הרכב ? נ.ב. התירוץ של "נוחות" כבר לא מצחיק , גם כשהוא בא מעם שייסע מאות קילומטרים כדי לחסוך כמה שקלים , הדבר היחיד שנוח זה שלא צריך לשלוף את הארנק בתחנת הדלק כשמתדלקים ביום שישי בשביל העיתון . אני רק שאלה | 23.11.09 (ל"ת)
7. הון שלטון - השלטון דואג להון שלא יתפזר חו"ח, ההון מרפד את השלטון בתמורה מה לא ברור | 23.11.09 (ל"ת)
5. תראו מי מרוויח מהתקרה הזאת ותבינו למה שמו אותה תקרה של 11K ש"ח לשווי של 2% מגבילה את שווי השימוש למי שייסע ברבב שעולה החל מ 536K ש"ח אתם מבינים לבד שגם בכירים "רגילים" בחברות היי-טק שנוסעים בג'יפ לא מגיעים לסכום הזה מי שנהנה מהתקרה הזאת הם העשירים הכבדים - אנשים שיכולים לשלם את המס הזה בלי למצמץ אבל לא צריכים כי יש להם חברים בממשלה פוקוס ליסינג | 23.11.09 (ל"ת)
3. לא מבין איך הם יכולים להצדיק את התקרה הזאת... בביטוח לאומי יש תיקרה על התשלומים אבל יש גם תיקרה על התמורה - חוץ מאשר הרצון שלהם לא לפגוע בעשירים (מקורבים???) אני לא רואה הסבר הגיוני. למישהו יש?? א1 | 23.11.09 (ל"ת)
2. ומי עוד לא אמר את המילה האחרונה חכו ותראו האוצר לא לכל אחד אתה יכול לדחוף את היד לכיס מה זה עצבנים | 23.11.09 (ל"ת)
1. שווה ללכת לבג"צ. אסביר מדוע: 1. מי שמשלם ממכורתו עבור הליסינג, שווי השימוש שלו חייב להיות נמוך משמעותית כי כמחצית עלות הליסינג, יוצאת משכרו.. 2. כל מקרה שווי השימוש , חייב לקחת בחשבון את ירדת הערך של הרכב. דוד מלכי | 23.11.09 (ל"ת)
בלעדי ל"כלכליסט": בעלי מכוניות היוקרה הרוויחו - תקרת שווי השימוש תעמוד על 11 אלף שקל
17 תגובות לכתיבת תגובה