אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

סקר הפרזנטורים השנתי: כשמיקי ניצח את בר

35 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

29.
האמת, בוגנים דווקא מוצלח ביותר. שילוב טוב של מודעות והומור עצמי,
כשרון משחק לא רע ודמות מוכרת מאוד. כל ההומופובים שמבוהלים ממה שמיקי מזכיר להם על עצמם, ממש לא רלוונטיים. העיקר שמיקי מצליח בגדול, הרשת מוכרת (בגלל מבצעים טובים, אבל בוגנים מוסיף לחוויה) ושהקנאים לא ימותו, אבל ישבו בצד ויתביישו. :)
בני | 23.11.09
26.
פרסומת מחסני תאורה קליטה -פשוטה וישירה למוצר המשווק.
פרסומת מחסני תאורה קליטה -פשוטה וישירה למוצר המשווק ללא קשר לדמות המייצגת. לעומת זאת הפרסום בענף האופנה משופע בגימיקים בהשקעה רעיונית וכספית - אמנם מרשים וקליט אבל מה שנשאר בזכרון זאת הדמות המייצגת- הדוגמן או הדוגמנית אבל לא נוצר קשר לשם החברה המשווקת . וזאת מהסיבה גם מהתחרותיות -ריבוי הפרסומות בענף האופנה. (לפעמים מתבלבלים בשם המותג - למשל בין פוקס לקסטרו וכדומה) הפרסום של הבינלאומי ארוך ו"דבילי" -עורר תשומת לב אמנם ונקלט ( לא שם הבנק המפרסם)- אך כדוחה ומטומטם . בפעם שניה ראיתי-זפזפתי ( לערוץ אחר). יש פרסומות יפות ומושכות אבל ספק אם תורמות לשיווק. למשל סרטון של הפיס. בחור על החוף חולם על נערות "משמר המפרץ" עם חזה שופע ומתעורר מונשם על ידי גברים ואח"כ אופנוע ים חותר על פני הגלים. נחמד ומעורר אבל ספק אם זה יגרום לאנשים לקנות פיס . ( אולי את אלה שכבר מכורים להימורים שיעשו זאת גם ללא הפרסומת).
אורי | 23.11.09
22.
תגובה ל - 15 הנבון
כדאי שתתעורר - אתה במאה העשרים ואחת. שכחו לספר לך. המאה העשרים הסתיימה כבר לפני . . . תשע שנים. אני ממש לא מבוהל "מהם", ויש לא מעט "מהם" שהם אנשים מצוינים מהרבה בחינות. נסה להתיחס לדברים שכתבתי, לא למה שאתה חושב עלי. אקסטרוברטים דוחים, לא רק אותי, ללא קשר לנטיותיהם המיניות. בהחלט מותר לך לחשוב שאתה אוהב אותם. יש דעות שחשבו לפני הרבה יותר ממאה שנים, והן עדיין מאד נכונות. רנה דקארט חי לפני ארבע מאות שנים, ודעותיו הן, עדיין, הבסיס לחשיבה המודרנית.
אמיר | 23.11.09
20.
האופי שנשקף מהפרסומות של פוקס - נערי, קופצני וחביב
הוא זה שמושך אותי לקנות אצליהם. בנוסף יש התאמה טובה בין בר רפאלי ונועם טור לאופי ה'נערי' אותו הם מנסים לשדר ויחד - הכל עובד. אחוז גבוה מהאוכלוסיה מעדיף תמונות שמדגמנות צעירים מכייפים בעוד הם לובשים בגדים של פוקס או כל חברה אחרת, מאשר צעירות בתנוחות סקסיות או ארוטיות. ככל שנזדהה עם הדוגמן כך גובר הסיכוי שנרכוש את הבגדים שהוא מפרסם. בר ונועם נראים כאילו נוח להם בבגדים והם מבסוטים - כך הייתי רוצה להראות. ולסיכום - האיכות של בר לא רק נובעת מהגוף החטוב, אלא גם מהעובדה שהיא מיטיבה להזדהות עם האופי השונה של כל פרסומת. אולי זה מוגזם לומר שהיא 'נכנסת לתפקיד' בצורה מעולה אבל תראו איך היא שונה בפרסומת של פוקס, בפרסומת ללבנים ובפרסומת לבגדי ים - יודעת להדגיש את מה שצריך בכל פעם.
טל | 23.11.09
19.
אני פשוט זוכר אילו מוצרים לא לקנות כל עוד ובר רפאלי לא תעשה צבא
הרי המוצרים שבר רפאלי מפרסמת לא מתהדרים רק בפנים היפות שלה. הם מתהדרים בתדמיתה הציבורית של זאת שמתריסה כנגד השירות הצבאי ושירות המילואים שלי. לכן אני פשוט זוכר אילו מוצרים לא לקנות כל עוד ובר רפאלי לא תעשה צבא.
רועי | 23.11.09
12.
השאלה הלא נכונה
ברור שמיקי בוגנים מזוהה עם מחסני תאורה. האם הוא מגדיל את המכירות שלהם? הח"מ לא יכנס ל"מחסני תאורה" לפני שמיקי בוגנים יישכח, אם בכלל. המוחצנות שלו, יחד עם הסגנון שלו כולו - ושל הפרסומת - דוחים, לפחות בעיני. תמונות של בר רפאלי מעטרות את החנויות של פוקס. אינני יודע לומר עד כמה הן משפיעות עלי לקנות דווקא פוקס, אבל, אין ספק שתענוג להסתכל בה, ודמותה מעוררת רק סימפטיה.
אמיר | 23.11.09
10.
תקציב פרסום ביזבוז תשקיעו בהון האנושי ובלקוחות ישירות
הפרסומות היום בזיון לאינטלגנציה. אין קשר,אין אמינות,שטיפת מח מוגזמת. בזמן הפרסומות אני באופן קבוע מזפזפת, או קמה לעיניניי... כן אתם כולכם גם הבנקים, גם חברות הביטוח,חברות הלבשה,תאורה,שתיה...תפסיקו לבזבז את כספכם! ת פ ס י ק ו ל ע ב ו ד עלינו. אנחנו ממזמן לא קונים כי אתם ממזמן לא סופרים אותנו ולא באמת רואים את טובתנו.ובכלל לא דואגים באמת שנהיה מרוצים.
מיכל | 23.11.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת