אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט": רשת סלולר בברזיל תמכור את "מודו 1"

28 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

28.
גם בלי להיות יזם או מנהל בכיר
יכולתי להגיד שאין לדבר כזה סיכוי, טכנולוגית מיושן, הנסיון האומלל למכור את המכשירים לעולם השלישי גם לא יצליח, הדבר הכי חשוב שם זאת המצלמה, והיכולת לשלוח תמונות מטלפון אחד לשני, ולמודו אין מצלמה........ אם הם רוצים להציל את החמור הגוסס שלהם בעולם השלישי, הם צריכים לפתח "זקט" של מצלמה, בלי זה, חבל על הזמן שלהם. אה, ועוד טיפ בחינם - מודו 2 לא צריך להיות דור 3.5, עד שהוא יצא כבר יהיה דור 4, עדיף להגיע לשוק עם מוצר שווה ערך טכנולוגית ולא להחמיץ אותו שוב. חבל לי בעיקר על העובדים שלהם, וכמובן על המליונים שהלכו פייפן.
משה | 24.11.09
26.
עם ישראל חסר פירגון- הצלחה של מודו ודב מורן בעולם תשרת הכלכלה הישראלית
תכניסו את זה טוב טוב לראש הצלחה של חברות ישראליות בעולם יכניסו כסף מבחוץ ויחזקו את הכלכלה והתעשייה- יותר כסף- יותר מקומות עבודה, אבל אתם אוהבים לשתות דמם של כשלונות ובהצלחה אתם לא יודעים לפרגן. הפתרון של הערבים הוא שיהיה שלום ואז כבר נאכל פה אחד את השני ונחפש איך לדפוק איש את רעהו. אוי אוי עם ישראל עם סגולה?!?!?!
שי | 24.11.09
24.
למגיב 17 גם אני כמוך עם ה- X820 שהוא הראשי שלי והשני הוא כמובן האייפון
כן אני משתמש בו כמכשיר ראשון בגלל שהוא מכשיר עדין והכי דק ועושה את תפקידו מעולה במיוחד ביציאות בערב הוא בכיס החולצה ולא מורגש כלל במשך היום אני משתמש באייפון כמובן לצערי לא יצא לי לראות את המודו אך מקריאת כתבות ותגובות של חברים הוא מכשיר לא מובן ודור ישן 2.5 צריך לעבוד על פיתוח של דור 4 כמו כל החברות הרציניות שיהיה לכם בהצלחה ותחשוב על העובדים שלך שלא צריך לפטר עם מכירות כאלה אם זה אמיתי
hawk | 24.11.09
22.
מודו לא נועד לצרכנים, הוא נועד ליצרנים
הצרכנים לא מעוניינים בטלפון מתפרק. מי כן מעוניין? חברות המייצרות רכיבים שונים. קחו את קאנון לדוגמא. הם אלופים בבניית מצלמות, אבל לא מנוסים בתקשורת. מודו מאפשרת פלטפורמה לכל אותן חברות, וכך קאנון תוכל לפתח ג'אקט משלה עם מצלמה, עוד חברה תוציא מכשיר GPS, וחברה אחרת תוציא נגן עם רמקולים מצוינים. מה המטרה בכל זה? שהטלפונים של מחר יהיו בעלי יכולות טובות בהרבה מאשר היום, על ידי הכנסת חברות מתמחות לתחום הסלולר (שממנו הן נמנעות מפאת חוסר נסיון או ידע). המחירים כנראה ירדו גם, כי התחרות תגדל. בנוסף, יקומו חברות שיעצבו ג'אקטים, יחברו יחד מוצרים של חברות שונות (אולי מודו תעשה את זה?), ותעשיה שלמה תתפתח סביב הרעיון הזה. אז למה זה נכשל? כי השוק צריך לעשות קפיצה מנטלית משימוש בטלפון שכולל הכל, לטלפון בעל יכולות חלקיות, אך טובות יותר. במקום לעשות עסקה עם קאנון או סוני או היטאצ'י, ולהביא לשוק טלפון בסיסי עם כמה ג'אקטים מוכנים מראש, הכוללים חומרה מעולה ביחס לקיים היום בשוק, מודו בחרה לפרסם לצרכנים את הפוטנציאל הגלום בה מבלי להביא הוכחות. הם מנסים לרתום את העגלה לפני הסוסים, במחשבה שאם הרבה צרכנים יקנו את מודו, יבואו חברות ג'אקטים בעקבותיהם. בינתיים, הטלפונים בשוק הופכים משוכללים יותר, והבסיס של מודו נשאר מאחור. בקיצור - המכשיר לא נועד לצרכנים (אנחנו), אלא לחברות חומרה. שיטת השיווק היא זו שהפילה את מודו, שכנראה תדעך אל עבר האופק תוך פרסום סדרת כתבות בכלכליסט.
רובי פולישוק | 24.11.09
17.
מכשיר שני
כיום משתמש בסמסונג X820 כטלפון שני לא כי הוא כלכך חדשני ומרשים אלא בגלל ממדיו. בשעות ופעילויות מסוימות הנני נזקק למכשיר שיספק לי קשר זמין בלבד להוציא ולקבל שיחות ומסרונים. כל הייתר מיותר. אין ספק שמודו קטן בכיס המכנסיים במועדון, בפגישה אישית, ביציאה עם ידידים וכ"ו עדיף מענק מסך מגע המנפח את הכיסים. בהחלט ממתין להשקה בארץ ע"מ לרכוש את המודו.
יורם | 24.11.09
16.
הוא באמת לא מבין מה הבעיה של מודו?
אני קורא כל כתבה על מודו מאז שהתחילו לייחצן את המכשיר. עד היום לא הבנתי מה המכשיר, מה מיוחד בו ומה הוא עושה בדיוק. מר מורן, אם בין קוראי כלכליסט יש אנשים שלא מבינים מה זה המכשיר הזה לעזאזל, אז יכול להיות שאתה גאון בפיתוח והמצאת את הגלגל, ויש לך מתכנתים ומהנדסים גאוני הדור, אבל רבאק, לא תשכור איזה מנהל שיווק / מנהל מסחרי שיודע לדבר גם עם נון-אינג'נירים כמוני ויסביר להם מה זה הדבר הזה שבניתם?
המבקר האמיתי | 24.11.09
15.
למה לא מנסים למכור אותו בארץ. אני אישית אקנה רק בגלל שזה מיוצר בארץ.
אני מודע לפיילוט של סלקום. כמה זמן לוקח לקבל תוצאות? גם לא הבנתי אך התחילו למכור מכשירים בחו"ל כשהמכשיר עדיין בפיילוט? תתחילו למכור גם בארץ , יש עוד כמה ציונים כמוני שלא צריכים את כל הסמרט פון.
אולי מתוך ציונות | 24.11.09
10.
סוכם שמודו היא סוס מת. פשוט תפסיקו לסקר את הבדיחה הזאת
יש מספיק חברות סטארט אפ ישראליות שראויות לחשיפה וקצת יחצנות. תנו להם מקום-מודו נכשלה סופית וכל פיקסל שאתם מבזבזים עליה (ע"י פעולת העתק/הדבק) ממייל שהתקבל ממשרד היחצנות שלהם) לא מוסיף כבוד. אגב-כנ"ל לגבי פנטזיית המכונית הדימיונית של שי אגסי...
מושון | 24.11.09
8.
בהצלחה!!!
איזה צרי עין אנשים, פחד... ההצלחה שלו, טובה גם לכם! חברת הייטק גדולה נוספת שתתבסס בישראל תכניס המון כסף למדינה ותעסיק המון עובדים באופן ישיר ובאופן עקיף לגבי המכשיר, בתור מכשיר שני במחיר הנכון זה להיט, כשיוצאים בערב או כשקופצים לכמה רגעים, כשעושים ספורט. מעניין אם אפשר לשים את המודו און קי :). הרבה יוצאים מנקודת הנחה כאילו יש טלפון מושלם שעושה הכל ויש בו הכל, אין כזה. לכל טלפון היתרונות והחסרונות שלו ואם יש לו כמעט הכל אז הוא יהיה מאוד יקר, ככה בעצם כל אחד "מלביש" על הטלפון את הפיצ'רים שהוא רוצה לאט לאט. בסופו של דבר אם הרעיון יצליח ללקוח תהיה הרבה יותר גמישות היצע ומגוון ולכן זה כדאי לנו.
אדיר | 24.11.09
4.
דב מורן, ממך ציפיתי ליותר!
לפני פחות מחודש הוא פיטר כמות רצינית מאנשי הפיתוח שעזרו לו להביא את החברה לאן שהיא היום בתואנה שאין כסף. היום הוא חותם עסקאות על ימין ועל שמאל ומכניס כסף לחברה. עסקאות שכאלו לא נסגרות ביום, זה עניין של שבועות ולעיתים חודשים! נראה לי תמוה ולא הומאני עניין הפיטורים המאסיביים בידיעה שיש עסקאות בקנה.
אזרח מודאג | 24.11.09
3.
נקווה שיצליח
הרעיון של מודו הוא בבסיסו רעיון מצויין אבל נראה שבשוק הטלפונים הסלולריים יש תחרות קשה. נקווה שהמשקיעים יתנו לחברה אורך נשימה כי יש פה פוטנציאל להצלחה גדולה. לא כולם צריכים טלפון שהוא מחשב אישי קטן כל הזמן. הרוב צריכים מכשיר שונה לפעילויות שונות ואם מודו אכן יצליח לספק את זה, זו תהיה פריצת דרך.
אנליסט | 24.11.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת