אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שר התחבורה: כביש 6 יורחב בהשקעה של 8.5 מיליארד שקל

62 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

62.
לכל המקטרגים
2 משימות למשרד התחבורה (בכוונה לא שר התחבורה - שיתחלף בטח בעסקן אחר מתישהו): 1- פתרון לבעית העומס במרכז 2- קיצור זמנים לפריפריה כל המתלוננים והקשקשנים - למשימה 2 רק כביש יכול לעבוד. אף רכבת לא תיסע לשלומי/רכמיאל/ק. שמונה בשביל 5 אנשים וחצי ביום. כביש הוא פתרון ראוי למשימה 1 - רק תחבורה המונית. ואם אני הבנתי את זה, אני מקווה שגם שם הבינו.
 | 05.01.10
53.
הבולשביקים ממשיכים בסיסמת "רק רכבת"- העובדות לא מעניינות אותם
לא נמאס לכם עם רק רכבת רק רכבת? רכבת היא טכנולוגיה של לפני 200 שנה. היא מתאימה להסעת המונים בערים אבל אין לה שום ערך במרחקים בינוניים. מדובר על כשלון בישראל, ארהב, בריטניה (כן כן- בבריטניה מערכת המסילות החדישה והמהירה פשטה בשנה שעברה את הרגל) ובכל העולם (אה כן בהודו היא מאוד מצליחה...). אפילו בסין החליטו שלא להיבנות עליה והם עובדים על תחליפים כמו המגלב (450 קמש- יחי ההבדל הקטן). כמו כן, היא פוגעת בסביבה ובנוף לא פחות מכבישים ועלותה מטורפת. אני מוכן להישבע שכל הצועקים רק רכבת גרים בתל אביב ובחיים לא השתמשו ולא ישתמשו ברכבת.
בטח כולכם תל אביבים | 25.11.09
51.
למה כבישים עוד פעם? מה יהיה איתכם?
למה לא לפטר את כל המושחתים ברכבת ולתת לחברה חיצונית - נגיד יפנית או שוייצרית לעשות תשתית רכבות יעילה בישראל? למה אתם מעודדים שימוש ברכבים פרטיים? למה הטימטום הזה? רכבות ותחבורה ציבורית יעילה זה הפתרון היחיד למדינה הקטנה הזאת.
אחד שנמאס לו | 25.11.09
48.
מעולם לא עליתי על כביש 6, ולעולם לא אעלה!
אני ממש לא מוכן לשלם אפילו שקל אחד בשביל כביש שמחובתה של המדינה ליצור!!! אין לנו שטחים כמו לצרפת וגרמניה, אז אני לא רואה שום סיבה לשלם על משהו כל כך טריוויאלי כמו כביש. אנשים, זה כולה עוד כביש!! למה אנחנו צריכים לשלם על זה??? ועל רכבת נורמלית אני בכלל לא מדבר... אז שמי שירצה - שישלם והרבה! לפחות אולי ככה נוכל לקבל קצת יותר מקום כבישים העמוסים האחרים... אני בכל מקרה, לא מוכן ולא מתכוון לשלם על כביש בארץ!
איתן | 25.11.09
45.
ביבי וישראל - תפסיקו
די עם הכבישים אלה תנו מענה לאוכלוסיה הגדולה שמגיעה מכל הארץ בזכות כביש 6 שמבזבזת כמויות דלקים עצומות בכניסה למטרופולין גוש דן לפני שאתם מביאים עוד אוכלוסיה אל פקקי גוש דן לא תמלטו מהאצת מסילות הברזל וקניית רכבות (ומה עם גידול נוסף בהסעת מטענים על מנת לצמצם או לפחות לא להגדיל את כמות המשאיות בכבישים מה עם הרכבות הקלות שחייבים לבנות ומהר
יוצר הגולם | 25.11.09
41.
עדיף להשקיע בתחבורה ציבורית
שוב ממשיכות ממשלות ישראל לשמר את המצב הקיים של ביסוס התחבורה על רכבים פרטיים מזהמים ופריסת עוד ועוד כבישים במקום לקדם את התחבורה הציבורית בישראל - רכבות בין-עירוניות, אוטובוסים ורכבות תחתיות. מצב התחבורה הציבורית בישראל היא של מדינות עולם שלישי ביחס לכרכי המערב. לא לעוד כבישים ולא למכוניות חשמליות - תחבורה ציבורית תחילה!
גיאצ'ו | 25.11.09
39.
העלאת המהירות ל-180 קמ"ש בכביש 6
כביש 6 הוא מעולה. אני ממליץ לשקול להעלות את המהירות המותרת ברוב קטעי הכביש ל-180 קמ"ש, תוך העמדת כמות גדולה של מצלמות מהירות בכל הכבישים היוצאים ממנו, על מנת שהנהגים לא יביאו את המהירות הגבוהה גם לכבישים הרגילים( אני מדבר על מצלמות מהסוג החדש שבודק מהירות לאורך כל הכביש ולא רק בקטע יחיד). למרות שאני לא חסיד הנסיעה המהירה, ברור לי שהעלאת המהירות תתרום תרומה אדירה לקירוב הפריפריה למרכז, להקטנת האבטלה ולצמיחת המשק. מעבר לכך רציתי לשאול מה עם כביש 5 וכביש גהה הפקוקים כל הבוקר בדרך למרכז. למה מכפר סבא ליוקנעם לוקח לי חצי שעה, אבל מכפר סבא לתל אביב לוקח בין שעה לשעה ועשרים?
הכפרסבאי | 25.11.09
37.
שישקיעו בתחבורה ציבורית את אותו הכסף ואז אנחנו נפסיק להיות מדינת עולם שלישי
נמאס שכל התקציבים הולכים לכבישים, במדינתנו עדיין לא הפנימו ואולי לא רוצים להפנים (בגלל קשרים של הון ושלטון) שיש להשקיע בתחבורה ציבורית ראויה שתפחית את הפקקים, את הזיהום ואת בזבוז הכספים הנובע מהם. אנחנו צריכים לצעוד קדימה ולחשוב על איכות הסביבה ועל עוד כמה שנים שהכבישים הללו יהיו כבר עמוסים בפקקים..
ורד | 25.11.09
32.
חייבים לעקוף את חיפה בגלל מוסכי המידרכה שמחבלים במכוניות שם
בביקורי האחרון בחיפה היזדעזעתי ממה שקורה שם, היתה לי נורה שרופה ועצרתי אצל חשמלאי עם שלט ענק שמטפל בחשמל,צמיגים ומזגנים , הוא ניגש להחליף את הנורה ואמר לי שהמצבר גמור והאלטרנטור לא נותן כח ופירק לי חצי מנוע ועוד טען שהצמיגים שחוקים ,בקיצור הנורה עלתה לי 5000 ש'ח . ממש זוועה
שלומי | 25.11.09
27.
מה עם כבישי הרוחב !!! כדי להגיע לכביש 6 למשל כביש 9 מחדרה ?
מה עם כבישי הרוחב !!! כדי להגיע לכביש 6 למשל כביש 9 מחדרה ? גם מהרצליה קשה להגיע לכביש 6 ולכן מעדיפים את כביש החוף. אפילו מנתניה שצריך לעבור 100 רמזורים כדי להגיע לכביש 6 דרומה מעדיפים את כביש החוף וכביש גהה בהמשיך או צפונה בכביש החוף עד קיסריה.
קובי | 25.11.09
25.
פשוט טירוף מוחלט!!
במדינת הגטו הזמני שהולכת ומצטמצמת!, שהאויר בה מזדהם יותר ויותר,! שהמים הופכים למוצר מותרות,יושבים כאן " משרתי ציבור" שהציבור הוא למעשה משרתם, ועוסקים ביצירת מפגעים תברואתיים,! חורבן סביביתי,! וכל זאת " בדעה צלולה" והציבור הוא כרגיל עויילם גויילם, כלומר אדיש לגורלו שהולך ונחתך,!! 8 וחצי מיליארד שקלים , על יצירת טראגדיה, כאשר אנשים נאנקים ומתים יום יום שעה שעה, בשל מחסור בכספים שהם בטלים בשישים לעומת הסכום הנפשע הזה,!! הייתי אומר להם בושו והכלמו, אבל ברור לי שהם לא שמעו מעולם על המושג בושה,!!
אדם | 25.11.09
22.
מה עם רכבת ? הרבה יותר דחוף !
כבישי אגרה מיועדים בעיקר לבעלי יכולת ולכאלה שנופשים בסופי השבוע. מה עם האזרח הקטן שרוצה לגור במקום נעים עם מחירים שפויים כמו צפונה לואדי ערה ורוצה אפשרות לעבוד במרכז ? אם היתה רכבת הוא היה נוסע כל יום שעה ורבע וחוסך זיהום אויר !!! חלאס עוד כבישים ! רוצים רכבת !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
זיו | 25.11.09
20.
עוד שיטה של ביבי לסחוט כסף מהציבור בפופוליזם זול - סךהכל הגדלת הכנסות המדינה
בואו נראה כמה המצאות מביתו של ביבי עוד נסבול: 1. הפרטת הפנסיה וקופות הגמל 2. הפרטת המים 3. הפרטת הכבישים 4. הפרטת ועדות התכנון המקומיות. 5. הפרטת שירותי רווחה כל אלו לא שיפרו את השירותלציבור - אלא גרמו לכך שאנוהציבור משלמים על משהו שבעבר קיבלנו מהמדינה - או היה בפיקוח.
בןבן | 25.11.09
16.
לא מזמן אמר שר אחר כי כביש 6 לא יגיע לגליל
ואני אומר שהכביש חייב להגיע לשלומי,זה יפתח לאלפי אנשים בגליל את הדרך להגיע למקומות עבודה דרומיים יותר.אם כביש 6 יפתח משלומי ויעבור קרוב לקריות וחיפה,זמן הנסיעה יהיה לא יותר מ-20 דקות,תוסיפו לכך את המינהרה שחוצה את הכרמל,להגיע לתל אביב יקח לא יותר משעה וחצי,תחשבו על זה
אבי | 25.11.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת