20. +++הולכים לבטל את הפטור ממס על מערכות יציבות.אולי מחר יטילו מס על מכוניות עם הגה? +++++ פשוט בדיחה. למה לא מוכרים את הרכב וקובעים מחירון כמו באירופה + מס קבוע וזהו? למה שאני הולך לסופר לאף אחד ממס הכנסה לא חשוב אם החלב שקניתי מגיע בשקית או בקרטון או שקניתי לחם במאפיה או מהמדף או פרוס וכו'ץלהכל יש מחיר +מע"מ וזהו. אילן | 26.11.09 (ל"ת)
18. כל הכבוד לאירגון מנהלי תחבורה. לשמחתי אני רואה שארגון מנהלי תחבורה הוא הפה ודואג למגזר של כ-250000 עובדים המשתמשים ברכי חברה שלרובם אין ועד עובדים והמתיק את הגזירה שהאוצר הטיל אלינו. כולנו עומדים ומצדיעים לכם! משתמש ברכב חברה | 25.11.09 (ל"ת)
17. את הההפרש תשלמו בעליית אגרת הרישוי שלכם החל מ 2011 - חשבתם שהאוצר טיפש? הורידו את האופנועים מהכביש, קברו את הרכבת הקלה תחת ערמה של בירוקרטיה, העלו את המס על הליסיניג - האוצר רוצה שתקנו רכב = כסף נקי לפנסיה שלהם. תעמדו בפקק, תשלמו יותר דלק, יותר על הבלאי ותקבלו עוד עלייה באגרת הרישוי שנה הבאה. אופנוענית לנצח | 25.11.09 (ל"ת)
14. בסה"כ מדובר בהוספת מס לטובת תקציב המדינה. לא "רפורמה" ולא "ירוקה". חברה, האוצר צריך כסף והוא מחפש מהיכן אפשר לקחת. ביבי הבטיח להוריד מיסים ומשנבחר העלה. לא מרוצים? אבי שקלים | 25.11.09 (ל"ת)
12. מחירי רכב צמודים ליכולתו של השוק לשלם, אין קשר בין המס/המכס/העלות למחיר לצרכן בארץ. היבואנים, ובצדק, גובים את הסכום הגבוה ביותר שעדיין ישאיר את הקונים בשוק. כל המשחקים בענין הטבות מס, שינויי מס, הורדות מס וכיוצא באלה משרתים רק את הפרופיל התקשורתי של המציע או של המדליף. נהג | 25.11.09 (ל"ת)
11. הורידו מדרגה אחת ושמו במקומה מדרגה אחרת, יותר גבוהה כיף להיות יבואן בארץ. מעניין כמה מכוניות יתואמו עכשיו ל-130,000. לא יבואן | 25.11.09 (ל"ת)
10. לא לקנות רכבים להמתין חודש המחירים של כלל המחירון צריכים לרדת אם ככה ב 15% בחודש ינואר לא קונה | 25.11.09 (ל"ת)
9. איזה ישרלאים פראיירים אתם, העלו את המס מ75% ל90% ואז הורידן לכם ל83% ואתם מבסוטים, איך המדינה עושה מכולכם צחוק זה פשוט לא יאומן! לכו תקנו מכוניות בכפול מהמחיר בארה"ב... ואל תשכחו שגם 75% זה מס מטורף שלא קיים בשום מקום העולם. מוטי חסין | 25.11.09 (ל"ת)
8. להפסיק בכלל לקחת ליסינג ולקנות מכוניות חדשות - אנחנו משלמים יותר מכפול על רכבים הגיע זמן להתפקח!! nonewcar סי או. אי אל בובי | 25.11.09 (ל"ת)
7. חשוב ללכת עם זה למבחן בג"צ כי יש כאן גזל של ממש!! כל מי שמקבל רכב ליסינג כתחליף לשכר, משלם כל חודש 2400 ש"ח בממוצע ממשכורתו ברוטו, עבור הליסינג. כלומר, בניגוד לבכיר שמקבל רכב על חשבון העבודה, מקבלי הליסינג האחרים, כבר שלמו שווי שימוש !! למעשה הם ישלמו פעמיים!! ובכל מקרה, שווי השימוש שהממהלה דורשת, לא מתחשב בגיל הרכב. לא מתחשב בשווי רכב שיצורו הופסק. לסכום, החוק המוצע אינו תקין. דוד מלכי | 25.11.09 (ל"ת)
6. ארגוני הרכב כל הכבוד לארגונים העוסקים במשק הרכב ובמיוחד לארגון מנהלי תחבורה שהצליחו להקטין את רוע הגזרה אברהם | 25.11.09 (ל"ת)
5. מצפה להוזלה במחירי הרכבים כבר מחר האם אנחנו הצרכנים נזכה לשלם פחות על הרכבים כבר מחר בבוקר? התשובה כמובן לא שמעון | 25.11.09 (ל"ת)
2. להפסיק בכלל לקחת ליסינג ולקנות מכוניות חדשות - אנחנו משלמים יותר מכפול על רכבים הגיע זמן להתפקח!! nonewcar סי או. אי אל בובי | 25.11.09 (ל"ת)
1. לכל מי שרוצה לקנות מכונית חדשה בכל זאת כדאי לחכות קצת... בעיקר למי שרוצה לקנות מכונית סביב ה- 130K שקל כגון: הונדה סיוויק, מאזדה 3 ספיריט, סקודה אוקטביה וכד'. מפני שעכשיו היבואנים יאלצו לעגל את המחירים של המכוניות הנ"ל כלפי מטה סביב ה-130K ע"מ להפוך אותן לכדאיות בליסינג. NoNewCar סי או איי אל אריאל | 25.11.09 (ל"ת)
פרסום ראשון: חישוב שווי השימוש לרכב צמוד יחולק ב-2010 לשתי קבוצות; מס הקנייה לרכב יורד ל-83%
22 תגובות לכתיבת תגובה