אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

רכבי היוקרה: אל תצפו להנחות ענק

12 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
מתחשבים באלו שקנו כבר רכב
תסתכלו בראיה רחבה. מה עם מישהו שקנה רכב ב 200,000 ש"ח ואחרי חודש הורידו את המחיר של הרכב ל 160,000 ש"ח. מה החברה אמורה לעשות? לגרום לו להפסד של 40,000 ש"ח במחירון על הבדל של חודש בגלל שהמדינה לא מנהלת מדיניות עוקבת. שאף אחת מהסוכנויות לא תוריד מחירים בשביל שרוב המדינה לא תיפגע!
ככה צריך | 26.11.09
8.
הון שלטון ורגולציה הון שלטון ורגולציה הון שלטון ורגולציה
לחזור שוב למי שעדיין לא הבין? כדי לפתור פעם אחת ולתמיד את הקשר הגורדי הזה שגורם למשפחה ישראלית ממוצעת לקחת חצי משכנתא כדי לקנות מכונית משפחתית ממוצעת צריך לעשות 3 דברים: 1. להוריד משמעותית עד כדי ביטול את המס על רכבים חדשים ולהעלות את המס על שימוש (מיסי דלק, מיסי נסועה וכו'). 2. כפי שכתבו מגיבים - להפריד את רכיב המס מהעסקה - כמו שקונים דירה אז משלמים בנפרד מס רכישה ישירות למדינה ולא דרך הקבלן - כך גם צריך להיות במכוניות. 3. והכי חשוב (חזון אחרית הימים) - לפתוח את שוק הרכב ליבוא מקביל ויבוא אישי. תראו מה זה עשה למחירי מכשירי חשמל במדינה, אין סיבה שזה לא יעשה אותו הדבר למחירי המכוניות. ברגע שנוכל לבחור לקנות את אותה המכונית בדיוק מיבואן א' או לחילופין מיבואן ב' - המחירים ירדו והשירות ישתפר.
משה פ. | 26.11.09
5.
הפתעה!!!
לא יכול להיות! היבואנים לא מורידים מחירים? תיכף יגידו לנו הם שגם מעלים מחירים כשמחירי המטבעות הזרים עולים (אפילו אם זה לא המטבע בו הם משלמים) ולא מורידים מחירים כהמטבעות יורדים? לא יכול להיות, אין דברים כאלה בארץ שלנו! אני בטח חלמתי אבל לא דיברו פעם על יבוא מקביל? מה קורה עם זה, מישהו יודע?
א1 | 25.11.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת