53. ל-25 עלה פעם בדעתך שנהגים לא עוצרים ולא נותנים זכות קדימה להולכי רגל? אם אתה נותן אתה בין הבודדים שנותנים. נהגים לא עוצרים במעבר חצייה אם אתה לא חוצה אותו | 29.11.09 (ל"ת)
52. 8 אתה נעל בית לא בכל מקום יש נתיב מיוחד לתחבורה ציבורית. הנתיב לתחבורה ציבורית נועד להקל על העומס בעיר, אבל בטח לך יש אוטו צמוד | 29.11.09 (ל"ת)
50. ומתי תחוקק חוק שיאסור על נהגי האוטובוסים והמוניות לזגזג? כבוד שר התחבורע! מתי יחוקק כב' את החוק שיתיר לאוטובוסים מוניות ומשאיות לנסוע אך ורק!!! בנתיב הימני ויסתיימו הזיגזוגים המיותרים שלהם??? זיגזוגים אלה גורמים ליותר תאונות ו"כמעט תאונות" מידי יום ביומו!!! כוונתי היא שנהיה כמו באירופה. שם אוטובוס ומשאית אינם רשאים להשתמש באף נתיב פרט לימני ביותר ובמקרה של עליה בשני הימניים!!! המשאיות כמובן בימני ביותר הצמוד לנת"צ. האם נזכה לכך במהרה? או שגם היוזמה שלך לקנסות עבור השימוש בנת"צים תתווסף סתם כך לרשימת המיסים העקיפים המוטלים השכם והערב על כל בעלי הרכב הממונע בארץ הקודש! ויבוא לציון גואל. no way!!! | 29.11.09 (ל"ת)
48. ל-6: בלונדון יש מוסיקה טובה, בלונדון אנשים יותר אדיבים כך שהיאוש נעשה יותר נוח. אתה מבין, אם למות כמו כלבה, אז לפחות שהטלויזיה תהיה טלויזיה חווה אלברשטיין | 29.11.09 (ל"ת)
47. איפה אתם באירועי נהיגה פרועה נכון שצריך לקנוס מי שמפריע לתנועה אבל זה לא בעדיפות ראשונה , ובעיקר שזה הופך את המשטרה למחלקת הגביה של משרד האוצר וזה רק כסף. אני רוצה לראות אותכם במקומות ובאירועים של הנהיגה הפרועה ובמקרי העבירות החמורות על כללי התנועה, שם ההרוגים שם התאונות שם תשימו את עיקר תשומת הלב . יויו | 29.11.09 (ל"ת)
46. הזדמנות לעלות משכורת לשוטרי הסיור?!!! מהכנסות מדוחות ניתן לממן משכורות מכובדות יותר לשוטרי הסיור. בדרך כלל רואים שוטרים בכבישים רק במבצעי אכיפה , אפשר לנסוע שעות בעורקי תחבורה ראשיים ולא לראות ניידת על הכביש, כמה שיותר נוכחות ויד קשה באכיפת החוק בכבישים יהיו פחות עבירות ופחות תאונות ויותר כסף לתקציב משרד התחבורה לתגמל שוטרים בכבוד וליזום מבצעים. יוזמת השר כץ מבורכת, כל הדוקטורים שיושבים במשרד התחבורה כיועצי על לא יועילו כאשר אין חינוך, נוכחות משטרת התנועה בכבישים והמצלמות והקנסות ושלילת הרשיונות - כנראה שרק הם יפסיקו את ההשתוללות בכבישים, כמובן שנוכחות המשטרה תגביר גם את בטחונו האישי של האזרח. גם יוזמתו של השר למתן עדיפות לשימוש בדלק מזהם פחות ובגז -כמו שקורה עכשיו בכל העולם- מבורכת. הוא צריך לחבור לשר ארדן ולצאת במנצע לטיהור האויר במיוחד בערים הגדולות - להפסיק את זיהום האויר שגורמת התחבורה הציבורית והפרטית- די לראות את הערפיח מעל תל-אביב בשעות הבוקר המוקדמות ולהבין עד כמה דחוף לקדם יוזמת השר. בתקווה לעולם טוב יותר ועתיד ירוק יותר ופחות קורבנות בכבישים. רזי | 29.11.09 (ל"ת)
45. משטרה חכמה עלק יופי הכניסו עוד כמה מליונים לקופת המדינה מה אני אגיד לכם רק זה מה שיוריד את מספר תאונות הדרכים אם לא שמתם לב בעשור האחרון מספר כלי הרכב הוכפל בכבישי ישראל ובתמורה מצמצמים את מספר הנתיבים בכבישים ומה זה יגרום יותר עומסים יותר לחץ ובסופו של דבר יותר תאונות אז מה הרווחנו מזה? | 29.11.09 (ל"ת)
43. אתמול עקפה אותי ניידת על 160 קמ"ש, לפחות. אני נסעתי 110-120 והיא עקפה אותי במהירות כזו שלא הספקתי לרשום את המספר. לעברין הזה אף אחד לא יתן דו"ח כי יש לו תעודת עבריין (שוטר) רשמית. בכסף שהוציאו מהדוחות אולי יתקינו מד מהירות בניידות כמו משאיות ? חיים | 29.11.09 (ל"ת)
42. מציע למי שקיבל דו"ח לבקש משפט... בתי הדין ייסתמו וזה יגיע לדיון באחרית הימים יוד | 29.11.09 (ל"ת)
40. הכסף הולך לשימון השרים, איפה הרכבת התחתית בתל אביב?!?!? אם לא יסעו בנתיבי תחבורה ציבורית כל תל אביב תסתם!!1 שמעון | 29.11.09 (ל"ת)
38. במקום שוטרים לדוחו"ת שיעשו יחידת תנועה לפקקים כמו בסינגפור,בקמבודיה,בדרום קוריאה,או דרום אמריקה אבל זה לא לכבודם של השוטרים לכוון פקקים,מה זה ידוע..... פומלית | 29.11.09 (ל"ת)
32. מימון הקטנועים... עכשיו זה ברור איך הם מתכוונים לממן את ביטוחי 30 הקטנועים שהם מתעתדים לקנות..אלא אם כן הם גם נוסעים ללא ביטוח... (?) ערן | 29.11.09 (ל"ת)
31. הוצאתם 5 מ' הכנסתם 2.5 מ' בנוסף פקקתם את כל הנתיבים כדי לתת את הדוחות, השנאתם את עצמכם יותר על התושבים ובקיצור לא יצא מזה כלום! תחשבו פעמיים לפני שאתם פועלים, אולי לשים מצלמות בתחילת הנתיבים + אזהרות למי שינוע בהם יעשה את העבודה יותר טוב ובפחות כסף. בנוסף - תנו לדו גלגלי יתרון לנוע בנתיבים האלו בעיקר בגלל הביטוחים היקרים שהם משלמים. שיהיה להם גם איזה יתרון קטן, בכל מקרה הם לא תופים יותר מידי מקום! האנליסט | 29.11.09 (ל"ת)
29. היישר כוח מדובר בעבריינות כביש במובנה הצר ביותר שלצערי לוקחים בה חלק רוב הנהגים וגם הנורמטיבים שביננו במסווה של "אני ממהר" ו"זאת פעם ראשונה" עושים זאת דרך קבע. בהעדר תקציבים למצלמות, המשטרה צריכה לעשות עבודה ולגרום לעבריין לשלם. רז | 29.11.09 (ל"ת)
28. גם אני שילמנתי את הקנס כל הכבוד למשטרה חייבת להמשיך כל השנה , רק קנסות עוזר!!!! רוני | 29.11.09 (ל"ת)
27. קנסות במיליונים לנהגים עבריינים ומתי יגבו את הקנסות ? בעוד כמה שנים תהיה חנינה וכל הרעש יפוג. יצחק | 29.11.09 (ל"ת)
26. רעיון מהפכני לשר התחבורה ולממשלה בכלל מה דעתכם לאכוף את כל החוקים? בדיחה הניהול של המדינה הזאת. אוכפים רק מה שמתחשק לשר או למשטרה. דן | 29.11.09 (ל"ת)
25. מה עם הולכי הרגל המתפרצים לכביש, גם במעבר חציה! מכוח האכיפה על הנהגים במעברי חציה הולכי הרגל יורדים למעברי החציה מבלי לתת לרכב נוסע שהות לבלום, ברור להם שיש להם זכות קדימה, אבל זכות קדימה זה לא אומר להתפרץ לכביש בכל מצב ומבלי לבדוק אם המרחק של הרכב המתקרב למעבר מאפשר לו לבלום. יש לצאת במסע הסברה להולכי הרגל ולוודא שגם למעבר חציה יורדים בבטחה ולא בפתאומיות, יש ליצור קשר עין עם הנהג המתקרב ולוודא שהוא ראה אותך ויכול לעצור. א טל | 29.11.09 (ל"ת)
24. חינוך, חינוך ועוד פעם חינוך רק חינוך מגיל אפס לסובלנות ולאדיבות בכבישים (כמו גם בכלל בחיים) יביאו לציות יתר לתמרורים ולירידה בכמות וברמת תאונות הדרכים. אם נהג שיכור ש"טיפס" על אי תנועה ופצע קשה שתי נערות ייכנס לכלא ל 15 שנים זה ירתיע נהגים אחרים מנהיגה בשיכרות. אם ימשיכו כל הזמן לחפש איפה המיכשור המישטרתי טועה ואיך אפשר ל"עבוד" עליו, נמשיך לראות על הכבישים את אותם פורעי החוק. זה תלוי רק בנו וברמת החשיבות שניתן לחינוך!!! אייל | 29.11.09 (ל"ת)
23. שיאכפו את רוב נהגי המוניות שמפריעים בתנועה ועוצרים באמצע כביש ונהנים מכל העולמות לתשומת לב כץ והמשטרה | 29.11.09 (ל"ת)
22. אחלה של דבר רק חבל שהאוטובוסים לא משתמשים בנתיב המיועד להם באופן עקרוני, אני מאמינה שאכן צריך לקנוס את אותם נהגים במכוניות פרטיות שנוסעים על נתיבי התחבורה הציבורית, אך באותה הנשימה יש לקנוס את כל נהגי האוטובוסים והמוניות שנוסעים בנתיבים השמאליים ביותר, המיועדים לתחבורה פרטית. בכל נסיעה על כבישי ישראל אני נתקלת במוניות ואוטובוסים שעוצרים תנועה שלמה של מכוניות פרטיות בגלל שהם נסעו על נתיב שמאלי או אמצעי וצריכים להעלות או להוריד נוסעים באותה הדקה. או שאוטובוסים שעוצרים בתחנה שאוטובוס אחר חונה שם לפניו, לא ממתינים עד שהרכב שלפניהם יפנה את הנתיב וייסע אלא מעדיפים לשבור את כל ההגה שמאלה לפרוץ לתוך הנתיבים של הרכבים הפרטיים - ובכך גם מעלים את הסיכוי לתאונות הדרכים. אז אחרי שהמשטרה סיימה לקנוס מיליוני שקלים מהאזרח הפשוט, הגיע הזמן גם לעשות קצת בדק בית ובירור אם נהגי האוטובוס והמוניות מזהים את הנתיבים המיועדים להם. לירון | 29.11.09 (ל"ת)
21. במקום שהשר (הוא לא ראוי לזה) יטפל בתחבורה הציבורית שתתן שירות הולם מתעסק בדוחות גז..ים נמאסתם אני | 29.11.09 (ל"ת)
20. אכיפה יבורך השר שבראש סדר העדיפויות של משרדו יקדם את נושא האכיפה ורבות הדרכים לבצע זאת ביעילות.חשוב מאוד לאכוף את החוק כנגד הנהגים הנוסעים במסלול אחר ו"גונבים" את המסלול האחר. עוז | 29.11.09 (ל"ת)
18. שיעור בחשבון בזבזתם 5 מיליון הכנסתם 2.5 מיליון הפסדתם 2.5 מיליון ועדיין הנהגים מצפצפים עליכם ajr | 29.11.09 (ל"ת)
12. מצלמות אין צורך להעסיק שוטרים בכדי לרשום דוחות . אפשר להתקין מצלמות ולא יהיו 10,000 דוחות , אלא מאה אלף . צלם | 29.11.09 (ל"ת)
10. תרבות האכיפה הקפריזית, שמישהו ייתן ריטלין למשטרה ולשר תרבות אכיפה הקפריזית הנהוגה במקומותינו כבר עלתה על כל העצבים, מה הבעיה לצאת בהודעה לעיתונות כי החל מהראשון לינואר תאכוף המשטרה את ...., יותר מכך זה יהיה נחמד אם הסדר יהיה דו צדדי וגם יאכפו את החוק על התחבורה הציבורית המשתוללת ובייחוד נהגי אוטובוס החושבים שהם נוהגים במינימום מכונית ספורט ומזגזגים בין הנתיבים תוך התעלמות ממכוניות הנמצאות בנתיבים הסמוכים להם רונן | 29.11.09 (ל"ת)
9. למה שוטרים למה קטנועים בכל העולם המתקדם ישנן מצלמות אלקטרוניות שעושות את העבןדב ללא הפסקה וביעילות מדהימה. אנחנו כנראה השר מר כץ, לא שם כנראה. מצלמות | 29.11.09 (ל"ת)
8. נת"כ- נתיבי תחבורה כללים. אם היו קונסים את נהגי התחבורה הציבורית על נסיעה בנתיבים רגילים, היו נרשמים פי כמה וכמה דוחות מעל 10.000 וההכנסה הייתה הרבה יותר גדולה. למה רק אותנו הנהגים קונסים? מודי הרץ | 29.11.09 (ל"ת)
7. אכיפה צריכה להיות כרוכה בחינוך והסברה וחוץ מזה.. צריך להורות משטרה שתגביר אכיפה בתוך הערים, כי הסבירות לתאונות שם רבה יותר. במיוחד, יש לשים לב על אכיפת ציות לתמרורים, הלוקה מאוד בחסר - אצל נהגים והולכי רגל גם יחד (נהגים ממשיכים הלאה כשיש תמרור עצור, הולכי רגל חוצים הכביש ברמזור אדום). אולי זה כסף קטן, במונחים כספיים, אך מניעה וחינוך המשתמשים בדרך לחשיבות הציות לתמרורים, תחסוך הרבה לכולנו. אזרח מן השורה | 29.11.09 (ל"ת)
6. תרבות הנהיגה היא בבועה של ההתנהגות הכללית חייתי כמה שנים בלונדון שם הכל מרושת במצלמות ואי אפשר לעשות שום עבירת תנועה בלי לחטוף דו"ח, הם לא מפספסים כלום! מאידך הם גם דואגים להבליט היטב תמרורים וצמתים, למשל - כל מעבר חציה שבו זכות קדימה להולכי רגל מסומן עם 4 עמודים עם פנס מהבהב בקצה, לא ניתן לפספס שמדובר במעבר חציה שבו זכות קדימה להולכים (כאן ממש צריך לחפס את הרמזור המסכן ולמרות שאת אני עדין לא מוצאת אותו לפעמים). אם חוצים את המעבר כשיש הולכי רגל על המדרכה ישנה מצלמה ותוך ימים ספורים נשלח הביתה קנס ותמונה. הצמתים (אליהם אסור להיכנס כמובן אם הצומת אינו פנוי) מסומנים ברשת שצבועה על הכביש וזה ברור עד להיכן ניתן לסוע כשאר הצומת לא פנויה. זה כמובן חוסך פקקי תנועה כיון שכשהקמזור מתחלף לירוק מכוניות מכיוון אחר יכולות לסוע ולא רק לעמוד ולצפור). נכנסת לצומת פקוק? קיבלת קנס עם תמונה תוך ימים ספורים הביתה. אני מאמינה שאם ישנו את תרבות הנהיגה הוולגרית והאגרסיבית בארץ, אנחנו כתוצאה מכך נהפוך סובלניים ואדיבים יותר אחד כלפי השני גם מחוץ לכבישים. ואם לא,לפחות הרווחנו פחות פצועים ומתים, ואם לא לפחות הרווחנו הרבה כסף מקנסות!!! מיקי | 29.11.09 (ל"ת)
5. הגיע הזמן אני חושב שהגיע הזמן שאנשים יצייטו לחוקים בארץ. אכן אם רוצים לעודד שימוש בתחבורה ציבורית צריך לשמור על היתרון שלה מול השימוש ברכב פרטי. דרך נוספת לשפר זאת היא להגביר את תדירות האוטובוסים. תומר | 29.11.09 (ל"ת)
4. כל הכבוד! אף אחד לא מכריח אתכם לנסוע בנתיבים לאוטובוסים. נסעתם? שלמו קנס תפסיקו לבכות | 29.11.09 (ל"ת)
1. אני מרחם על התושבים... אדון צר התחבורה ,נותן גיבוי מלא לממשלה מנופחת של יותר מ30 עצלנים אני מסכים עם מדיניות החוץ של ביבי,אך הגזירות שהפעילו עלינו בשנה האחרונה בחיים לא היו בממשלות הקודמות צר קץ ,זוכרים את הכישלון שלך עוד בימי האווזים בארץ,לא רוצים אותך ,אתה כישלון מוחלט!!! ולד | 29.11.09 (ל"ת)
דו"חות ביותר מ-2.5 מיליון שקל בשלושה שבועות על נסיעה בנתיבי תחבורה ציבורית
54 תגובות לכתיבת תגובה