אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ועד הבית התפטר: איך מוצאים חברת ניהול טובה

58 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

54.
ממליצה בחום על קבוצת תכלת - אמינים ומקצועיים
לפני כשנתיים החלפנו את חברת הניהול בבניין בקריית אונו בקבוצת תכלת. עושים עבודה נהדרת. הבניין מתוחזק ברמה גבוהה, אמינים ביותר - אין אף בעיה עם כספים כמו שהיו עם החברה הקודמת. ממש אכפת להם ומרגישים זאת ביום יום. חייבת לציין שאין לי שום קשר אליהם וההמלצה באמת מגיעה להם.
אביבה | 17.01.17
50.
נא להבדיל בין ים ניהול לחברת ים אחזקות וניהול בע"מ
בעוד שעל הראשונה מצטברות עשרות תלונות בשנה,השניה הינה חברה בעלת מוניטין של 12 שנים בתחום האחזקות. בעוד הראשונה ממוקמת בתל אביב, ים אחזקות וניהול ממוקמת באשקלון. נוצר מצב עגום של חברה עם שם מאוד דומה ואנו מטפלים בנושא זה בהליכים משפטיים
דודו | 14.11.15
49.
להתרחק כמו מאש מחברת ים ניהול ועורך דין עדי מדליה
ספר 46 צודק לגמרי להתרחק כמו מאש מחברת ים ניהול ועורך דין עדי מדליה אנכנו ניסינו את ים ניהול , ומאד התאכזבנו מהם , הסכם זה לא הסכם ומילה זאת לא מילה , ודיו על הנייר לא שווה דבר. להתרחק מים ניהול ועורך דין עדי מדליה כמו מאש
דני | 10.11.15
45.
חברת ניהול סמרסטפ smartstep, להתרחק מהם כמו מאש
דוגמה לקומבינה בין הקבלן וחברת ניהול, הקבלן הציב אותם מול הדיירים , עד היום לא ראינו חוזה חתום, לא ידוע עד מתי הם אמורים לפעול, אין שירות, אין דוחות על הוצאות, מלבד הוצאת דוח כוללני של סכום שהוצא, אך לא על מה ואין כל פירוט. בגלל הקומבינה בין הקבלן לחברה הם מקבלים חופשי שטחים לא מושלמים ואפילו ללא הסכמת הוועד. כל הכסף אצלם, בפועל לא משלמים חשמל לאורך חודשים ואנחנו צוברים ריביות. חברה לא אמינה, מזלזלת בדיירים אני לא יודע אם היא רשומה באיגוד ניהול בתים, אבל אם כן חבל שמקבלים חברה כזו, אם מוסר שירות ללקוח מתחת לכל ביקורת.
דייר מאוכזב | 26.11.13
43.
אופרה חברת ניהול בתים משותפים מעולה
אני ועד הבית בבנין שאני גר בו. הם עובדים אצלנו בבניין כבר כמה חודשים כל הזמן מחפשים מה לשפר ודואגים לבניין כאילו הם גרים בו אנשים אדיבים מאוד ומקצועיים אחרי שהחלפנו כבר 2 חברות ניהול סגרנו איתם ובינתיים טפו טפו טפו הם עושים את העבודה כמו שצריך ממליץ בחום, שבתאי.
שבתאי | 12.04.13
42.
חברת ניהול לא מתאימה לכל בנין! לא כולם יכולים לעמוד במחיר!
אצלינו בבנין למשל, היה מאד קשה הענין של הגביה. אבל מצד שני המחיר של חברת ניהול לא התאים. זה לא בנין באזור יוקרתי, ואפ'חד לא מרוויח מליונים. בסוף הצטרפנו ל"אגוד ועדי בתים" הם גובים את הכסף ועוזרים בניהול, והמחיר הוא כמו ועד בית פחות או יותר. מומלץ בחום
אליענה | 21.02.13
40.
ניהול מבנים אופרה
אני רואה שזאת כתבה ישנה אבל בכל זאת יש חברה שהיא יחסית חדשה שנקראת אופרה והם החליפו את הוועד בית שלנו לא מזמן וממה שאני יודעת הם בסדר גמור והוועד בית דווקא מרוצה אבל זה עלה לנו עוד 40 שקל בחודש לכל דירה אבל התחזוקה של הבניין הרבה יותר נקייה וטובה
אודליה | 26.01.13
37.
חברת ועד הבית יקרה ללא הצדקה
אני גרה שנה וחצי בבניין של ש"מתוחזק "על ידי ועד בית. למעט ניקיון אחת לחודש ( וגם זה אני לא בטוחה) לא נעשה דבר בבניין. הגינה מוזנחץ, האדניות בכניסה לבית שבורות ונמלאות באדמת טרשים בה חתולים משתינים.. חתולים משתנם ומחרבניםעל כל הכניסה לבית ורק אחת לחודש זה מנוקה. רמאות גדולה. לוקחים תשלום של 70 ש"ח לחדר על בניין ללא מעלית. בבנים יש כ- 16 דירות לערך. לגבי השקיפות - עשו איזה דו"ח פיקטיבי בו יש הוצאה כללית של מעל 12000 ש"ח לשנה שלא ברור מה עושים איתם - ככל הנראה הולך ישר לכיס כי לטיפוח הבניין זה בטח לא הגיע בקיצור גם העלויות המצויינות בכתבה הם שקר
יעל | 18.06.12
36.
תודה על המידה
נושא כאוב והכתבה נתנה לי להבין מספר דרכים לטיפול . חבל שחברות הניהול לא מבינים שהצורך שלנו כדירים הוא שקט ואיכות חיים בתמורה כל אדם מוכן לשלם אך אין אנו היהודים מוכנים לשלם עבור חוסר צדק או הפקר של סכומים גדולים מידי . אני מנהל את ועד הבית מספר שנים לסירוגין ובניתי באקס ל תוכנה לניהול נוח חודשי ושנתי . למה לא מחוקקים כללים ברורים לכל חברות הניהול אם כל העניין תופס תאוצה . תודה אברהם אשמח לקבל מידע נוסף
אברהם אקילוב | 27.01.12
32.
תגובה ל 21
גם אני ממליץ על חברת הניהול "מ.ר ריבל": החברה לוקחת ברצינות את בקשות הדיירים למניהם ומטפלת במהירות, תוך כדי השגת המחירים הנמוכים ביותר עבור הדירים. וכן החברה עובדת עם חברות נקיון חיצוניות על מנת שלא להכנס לניגוד אינטרסים (כלומר לחסוך שעות נקיון על חשבון הדיירים) ועי"ז מבטיחה שרות נקיון ברמה גבוהה!
יהב | 05.12.09
30.
אסור לשלם ישירות!
אנחנו עבדנו עם מ.מ.מ. גבו מהדיירים ישירות, שלטו בכספים, כשנפרדנו לא יכולנו לקזז מהם עבור מחדלים שלא בוצעו. הם גבו מאיתנו את כל הכסף ולא שילמו לחברת המעליות עבור שלושה חודשים 21,000 ש"ח, ולא שילמו לחב חשמל 15,000 ש"ח, טענו ללא הסכמתנו וידיעתנו שחייבים להם כספים על עבודות שביצעו שבפועל לא היה דבר.לא יכולנו לעשות כלום, הם פשוט נעלמו עם הכסף ונשארנו עם חובות של 36,000 ש"ח לחב' המעליות וחב' חשמל, שערוריה. זה לא המקרה הראשון שהם נהגו כך כלפי דיירים. איך בדיוק אפשר להתלונן באיגוד שיו"ר האיגוד הוא בעלים של חברת מ.מ.מ. ????? זה לא יאומן שיש דברים כאלו והמדינה מאפשרת לזה לקרות. "חתול שומר על השמנת" אסור לתת להם את הכסף בשום אופן, יש לדרוש מידי חודש להציג חשבונות משולמים כתנאי לתשלום השכר החודשי. היום אנחנו עובדים עם מגדלים, הדברים נראים אחרת, מרגישים ביטחון ויכולת לפקח ולבקר על פעולות החברה. יש טענות אבל מקבלים תמיד מענה.
דורון | 02.12.09
29.
מסכימה עם 27 יש חברות שנותנות תמורה.
חברת מגדלים הלכה איתנו לכל אורך הדרך מול החברה שבנתה את הפרויקט, בזכותם חברת..... הבינה שיש להשלים את העבודות לפי התקנים שלעולם לא היינו יודעים. נוהל מעקב צמוד על ליקויים ופיקוח על הביצוע. חסכנו עשרות אלפי שקלים על חוות דעת מומחים ושעות רבות של התעסקות, לא נזקקנו לשרותים של עו"ד שירוקנו את הקופה וישיגו כלום. הבניין תמיד נקי, עובדים אחריאים, תמיד יש מענה לתקלות, יחסית מעט יותר יקרים מחברות מתחרות, והם דורשים הסכם לשנתיים, שווה ללא ספק. הכספים נגבים ע"י חברת הניהול ומופקדים בחשבון הבנק שלנו, אנחנו שולטים בכספים. מומלץ.
יעל | 02.12.09
28.
איזי האוס חברת הניהול שלנו ומומלצת בחום
מנהלים את הבניין שלנו כמעט שנה אחרי שהחלפנו כבר שתי חברות שהיו פשוט זוועה. הם מנהלים די הרבה בניינים באזור שלנו ואחרי שראינו אותם החלטנו לעבור אליהם. הניקיון של הבניין שלנו עכשיו ברמה גבוהה מאד וזה הכי חשוב לדיירים אצלנו. חוץ מזה יש שם אנשים שנוח לעבוד איתם ובשורה התחתונה למדנו שזה מה שחשוב - מי נמצא בצד השני ועד כמה הוא נכון לתת לך שירות. אנחנו חידשנו איתם עכשיו חוזה לשנה נוספת וממליצים בחום.
מיטל | 02.12.09
27.
גם אני ממליץ על מגדלים, אנשים מקצועיים, מבנים לצרכי הדיירים.
החלפנו עד היום 4 חברות, מגדלים איתנו 4 שנים, אין טענות, שימשיך כך נשאר איתם עוד 4 שנים. הם מיצגים אותנו מול החברה הקבלנית, משיגים את מה שלעולם לא היה בלעדם. חברות הבניה מכבדות ולוקחות אותם ברצינות, אנחנו מרגישים שיש על מי לסמוך.
הראל ניצני | 02.12.09
25.
תגובה למיכל - מספר 21
מיכל שלום, החברה היא מ.ר..ריבל בע"מ. חברה רצינית, כפי שאמרתי - אחד היתרונות החשובים בעיני הוא שהכספים מועברים כולם לחשבון הועד והועד מוציא תשלומים מסודרים לחברה - ככה יש בקרה ישירה על הגביה. כמו-כן - הוזלת עלויות (כוח יותר גדול כחברה שמייצגת מספר גדול של בתים ולא ועד בודד) וכן הצעות מחיר לפרויקטים שונים שעשינו יותר זולים מהתעות מחיר שהיינו מביאים אנחנו. חשוב לזכור שצריך עדיין ועד-בית נציג שיתעסק בעיקר עם הכסף (הפקדות , צ'קים וכו') אבל הנפח יורד משמעותית שהגביה לא נעשית על ידכם. אשמח לתת עוד פרטים: dagana@gmail.com אבי
אבי | 01.12.09
23.
תגובה ל-11 - הכביסה תלויה במרפסת ?
האם אתה מתכוון לכך שלא נותנים לך להתקין חבלי כביסה מחוץ למרפסת ? שלא מרשים להחזיק את בקבוקי הענק של מי עדן ליד הדלת ? לקשור את האופניים למעקה המדרגות ? להשאיר שקית זבל מטפטפת ומסריחה ליד הדלת במשך יומיים ? לזרוק ניירות מסטיקים וקליפות גרעינים במדרגות ? להשליך זבל דרך החלון כדי שהעירייה תאסוף ? מציקים לך שתשלם בזמן ? אכן, אתה צודק : ועד הבית המאוס הזה !!
שגיב | 01.12.09
21.
אל אבי - 18
האם אפשר לקבל פרטים של חברת הניהול המומלצת בירושלים? לנו יש ניסיון איום ונורא עם חברות ניהול כך שבשלב זה אנחנו מנהלים בעזרת ועד (למרות שמדובר בבית עם מספר דירות גדול ועם מערכות הנדסיות מורכבות) הלקח החשוב שלי מן הניסיון גם הוא - תחזיקו את הכסף אצלכם ותבקרו כל פעולה שחברת הניהול עושה. מיכל
מיכל | 01.12.09
18.
חברת ניהול לבתים משותפים בירושלים
שלום רב, כוועד הבית בבניין בירושלים שבו כ- 40 משפחות לקחנו חברת ניהול אשר מנהלת ואחראית על תחזוקת וניהול הבניין, גביית כספים ועוד. כבר בחצי שנה הראשונה חסכנו כסף בהורדת עלויות קבועות שונות כגון חוזה אחזקת מעלית, ביטוח ותשלומים לתיקונים. העיקר החשוב הוא שאת הכסף - אנחנו מנהלים אצלינו - כלומר הגבייה עצמה נעשית ע"י החברה אולם את הסידורים בבנק וכל הצ'קים נכתבים לחשבון הבנק של הבניין ואינו מגיע לחברה כלל. חברה מומלצת מאוד ! אבי
אבי | 30.11.09
17.
כתבה טובה וממצה,להלן הדגשים
1.נציגות דיירים ("וועד") צריכה להשאר על כנה!!! 2.האגודה לתרבות הדיור הינה גוף מיותר,בלתי יעיל (כמו כל גוף ממשלתי) והמשך קיומו נעוץ בעובדה שאנשים חושבים שהם יקבלו בעתיד תמיכה כלכלית כלשהי מהם. אשליה. ייעוץ משפטי בסיסי (כי זה כל מה שמקבלים ב"אגודה"), מן הראוי שדיירים יקבלו ממרשות ממשלתית ללא תשלום. 3.חברות ניהול חיוניות בבתים עם מערכות טכניות מורכבות (גנרטור,ניהול לחצי מים,מערכת מתזים,מערכת שחרור עשן,מוסכים תת קרקעיים וכו'). דיירים לא מסוגלים לתחזק מערכות כאלה ואי הזקקות לחברה רק מרעה את המצב העתידי. 4. הנוהג של הצמדת חברת ניהול ע"י הקבלן צריך להבחן היטב ע"י הרשויות (משרד השיכון\המשפטים\הפנים). הנקודה שהועלתה כאן בדבר קושי בסילוק חברה כזאת מעורר דאגה. 5. יפה שעורכי דין אימצו את הסוגיה ויפה שעה אחת קודם.
דיוגנס ממוצקין | 30.11.09
16.
ל- 3 - אנו מוותרים בשמחה על ניהול וועד הבית
אנו מנהלים ועד בית בעל כורחנו כי אף אחד בבניין לא מוכן לקחת לעצמו את הנטל הזה, 80% מהדיירים בשכירות, בניין מאד ישן, לא בקלות מוכנים לשלם, (50 ש"ח בחודש) אבל כשיש איזו שהיא בעיה, מיד פונים שנסדר אותה, אז מי בכלל רוצה להיות ועד בית?
מ.ב | 30.11.09
10.
חברת ניהול- תשלום גבוה תרומה מעטה
לדעתי הטרנד של חברת אחזקה טוב לעשירים .הם רוצים שקט וכסף אינו מטריד אותם. השכבה החלשה יותר קורסת מנטל התשלום. מציע- מי שרוצה שמירה שיממן מכיסו ולא להטיל זאת על החלשים, במקום חברה מנהלת תעסיקו דייר מנהל בתשלום ותראו את היתרון שבדבר.
דדי | 30.11.09
6.
ממליצה מנסיון אישי על חברת הניהול מדאוס www.madeus.co.il
אנחנו בניין של 16 דיירים המסתייעים מזה כשש שנים בחברת הניהול מדאוס המנוהלת ע"י רואה חשבון . ממליצה עליהם בחום רב , שקיפות , מענה טלפוני , אדיבות ומתן פתרונות . יש להם אתר בו ניתן לבחון את מצב התחזוקה של הבית : www.madeus.co.il . ממליצה בחום . עמנואל
עמנואל  | 30.11.09
5.
טיפים מחברת "בתים אחזקה וניהול"
חברת ניהול טובה נמדדת במספר השנים בהם היא שורדת בבנינים אותם היא מנהלת. נקיון שמירה וגינון, יש בכל חברה! אבל חשוב ביותר שאב הבית יהיה אדם בעל השכלה מתאימה, ידי זהב והכי חשוב יחסי אנוש מעולים. שכן הוא מהווה מעין "פסיכולוג" ו"מגשר" למספר רב של דיירים. כמו כן, חשוב ביותר שהקשר לדרג הניהולי בחברה (לרבות מנכ"ל) הינו בר השגה. הרבה בנינים הולכים שבי אחר חברות ניהול גדולות מאד. ולאחר זמן לא רב, מתגלה אכזבה מיכולת קבלת ההחלטות של האנשים המופקדים בפועל על ניהול הבנין. דבר הגורם לסחבת בתפקוד ובתיקון ליקויים ביום יום. אמינות! זו ג"כ מילת מפתח. חברות רבות עובדות בשיטת cost+. בשיטה זו, לא די שלחברה אין אינטרס להוזיל את עלויות הבנין. אלא ההפך - ניפוח ההוצאות מנפיק לה רווח רב יותר. כמו כן, חברות רבות "גוזורות קופונים" מקבלני המשנה המועסקים בבנין. חשוב לבדוק נושא זה מראש על מנת להוזיל עלויות. יוסי ברוק, מנכ"ל בתים אחזקה וניהול (חברה המנהלת מגדלי יוקרה ברמת אביב ג') 054-6232142
יוסי ברוק | 30.11.09
1.
איך לנהל את חברת הניהול
אנו ברב קומות רב דיירים, נותנים לחברת הניהול לנהל את הכל פרט לכסף. כל ההמחאות נכתבות רק ע"י הנציגות של הדיירים. הגביה, הנקיון וכל התחזוקה נעשית ע"י חברת הניהול ואחת לחודש היא מגישה דו"ח ומקבלת את הכסף בהתאם. לכל הספקים אנו משלמים ישירות, חברת הניהול רק משנעת את ההמחאות. לסיום, אחוז גבית מס הוועד מהדיירים, זהה (בחוזה) לאחוז התשלום החודשי לחברת הניהול. כך לעולם הדיירים אינם ניזוקים. אין לפחד מחברת ניהול. הנציגות מתפקדת כדריקטריון וחברת הניהול היא המנכ"ל. עלו והצליחו.
נעם | 30.11.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת