8. זה באמת ממש מורגש - מגיעים הרבה יותר מהר, בלי עצבים אני עולה לירושלים כל יום, ובימים האחרונים פתאום נעלמו הפקקים בעליה לעיר. אני לא מאמין שאני כותב את זה, אבל - כל הכבוד לשר התחבורה! עולה לירושלים כל יום | 03.12.09 (ל"ת)
7. ל-2: בז'בוטינסקי רמת גן יש נתיב תחבורה ציבורית שכולם נוסעים בו צריך רק לאכוף את זה וכל הכביש ייפתח חיים | 03.12.09 (ל"ת)
6. מדינת חוק או מדינת צחוק? כבר מודים רשמית שנוסעים מעל המהירות החוקית ומעודדים זאת מהירות ממוצעת 105 ?? הרי אם כך, לא רק שהנתון הוא מעבר למותר בחוק, אלא שגם כדי להגיע אליו, יש מכוניות שיסעו מהר יותר......... ויוצאת ההוכחה שהרשויות שם יודעות ומעודדות את הנסיעה המהירה מעבר למהירות החוקית........ אז הבה נפסיק לעשות צחוק מעצמינו, יש להרים את המהירות החוקית המותרת בדרכים המהירות ל 110 לפחות.. חה חה חה | 03.12.09 (ל"ת)
5. משאיות - טרילרים -רכב כבד יש לנצל את הלילה על הכבישים עבור טרילרים - משאיות כבדות - רכב כבד . יתר המשאיות הקטנות יותר יש להכניס לערים בין השעות 4 - 6 בבקר ואו 10 - 12בבקר . מצב שישחרר את הלחץ על הכביש. ברור שיש לנצל את הרכבות למשא יותר "העסק רדום"! עמי | 02.12.09 (ל"ת)
4. תבינו משהו מאוד פשוט אם כל אחד (לא רק 90% אלא גם 10% הערסים והבהמות) היה דואג לשמור מרחק ולא לעצור איפה שבא לו, התשתיות היו מתאימות גם לכפול מכוניות ממה שיש היום והתנועה היתה זורמת! בעל הפתרונים | 02.12.09 (ל"ת)
3. למה צריך נתיב שלישי? אם הניסוי עם המשאיות מוצלח כל כך, והמהירות הממוצעת היא כבר מעל המהירות המותרת (105 מול 100), למה לבזבז 2.5 מיליארד שקל על נתיב נוסף? מכונית | 02.12.09 (ל"ת)
אין משאיות - מהירות הנסיעה לירושלים גדלה ב-10%
11 תגובות לכתיבת תגובה