אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הצעת חוק: המתנתם בתור בבנק? תקבל זיכוי

32 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

32.
הוא לא קצת אדיוט?
אולי הח"כ המכובד יקבע קודם כמה זמן עובר עד שהוא עונה לאזרחים שבחרו בו (הוא הרי נבחר ציבור!!) ועל כל תשובה שלא מגיעה תוך שבוע הוא יעביר לנו קצת ממשכורתו המנופחת שמשולמת על הצעות טפשיות שכאלו. לידיעתו - המצב הכי גרוע הוא בדואר עם שיטת הזכיינים שהלקוחות פשוט לא מעניינים אותם. דרך אגב, המצב בדיסקונט מאוד השתפר. זמן המתנה ממש קצר וגם אם לא - שמו שם פלאזמות ללקוחות!
מעיין חודדה | 07.12.09
26.
חוק טיפשי
אני עבדתי בבנק ולפעמים לקוח צריך לקבל שרות שלוקח המון זמן, אז אחרי 10 דקות יגידו ללקוח שזמנו תם ושיחזור לסוף התור. מצד שני אפשר לשים המון פקידים אבל זה לא ריווחי ואז בנקים רבים יסגרו סניפים ואז מה יקרה, הלקוח יקבל שרות מהיר של 10 דקות אבל ייסע לסניף שעתיים וחצי.
דורוןו | 07.12.09
21.
איזה טימטום!!!!
יופי ח"כ שאמה. ואיך לדעתך הבנקים יממנו תוספת של מאות פקידים??? כשאתה תבוא לקחת הלוואה תשלם פי 2. וכשאתה תיכנס למינוס תשלם פי 3!! וכל חיוך של פקיד יחוייב בעמלה. הבנקים לא יפסידו כסף או ירוויחו פחות. השיטה הכי טובה: לא בא לך- תלך לבנק אחר.הם יחויבו לתת שרות. וחוץ מזה אם הייתי מקבל כסף על המתנה בתור בביטוח לאומי או במשרד הפנים הייתי יכול לצאת לפנסיה על חשבון המדינה.... תחשוב על זה.
דודו | 07.12.09
20.
פופוליזם טהור
משך ההמתנה בבנק הוא ממש בעיה קטנה לעומת משך ההמתנה למשפט בישראל, ההמתנה בקופת חולים וההמתנה לתור לרופא ממומחה, המתנה לרכבות בישראל ועוד. העיסוק בבנקים הוא כי הם מטרה נוחה ושנואה על הציבור. אבל, לציבור יש בעיות גדולות יותר וחבל שמבזבזים מאמץ חקיקתי ומקום בעיתון על בעיות פופוליסטיות.
אזרח קטן | 07.12.09
15.
הצעות פופוליסטיות
האם הח"כ הנכבד לא מבין שלבנק אין אינטרס לייבש את הלקוחות בתור? האם הח"כ הזחוח מוכן , מעבר להצעות החוכמולוגיות שלו, להחיל את הצעתו על הכנסת ותפקודה, העדרות מישיבות, בזבוז כספי ציבור, אוטובוסים, מוניות, ביטוח לאומי, הימשכות אינסופית של משפטים כולל משפטי תביעות קטנות? בכל אלה גמרת לטפל והגעת לבעיית הבעיות? פופוליסט מצוי-רואה בנק ויורה לא מזמן היה אחד בכר שרצה להוציא מהבנקים את ניהול הגמל -האם הח"כ הנכבד יודע למה זה גרם? בזה הוא כבר טיפל? ושכחתי, מה עם קבלת צווי הקפאה-אם הם יאחרו יום יומיים המדינה תזכה את אלה שלא נותנים להם לבנות?
עפיפון | 07.12.09
12.
הצעה הכי הגיונית ששמעתי בשנים האחרונות
אני פשוט מתפעל מההצעה. לא מעניין אותי אם היא כבר מיושמת במקום אחר בעולם או אם היא מקורית. השורה התחתונה אומרת שהזמן שלנו שווה לא פחות מהעמלות שאנחנו משלמים. באמת הגיע הזמן שגופים כלכליים יתייחסו לזמן של הלקוחות. אשמח אם זה יתרחב גם לעוד תחומים בעיקר לחברות הסלולאר. אח"כ לא יזיק ליישם את זה על המשרדים הממשלתיים ותך כדי יצירת מגבלות לאפשר גם "סוכרייה" לאלו שעומדים בזמנים ואפילו מצטיינים. גופים פרטיים יוכלו לתגמל את העובדים, ועובדי רשויות וציבור יתוגמלו ע"י המדינה. כמו שמגיע "עונש" על עיכובים, כך מגיעה גם "הסוכריה". נושא אחרון הוא - מי ישלם על עיכובים ואי עמידה בזמני השירות. לדעתי זה צריך להיות ברמת הניהול של כל סניף. אם המנהל מקבל את השכר הגבוה ביותר בגין נסיונו והאחריות, אז גם השירות היא חלק מהאחריות שלו ועליו לשאת בתוצאות. בהצלחה לכולנו...
ארן | 07.12.09
8.
שעות אפשר לחכות בתור.
בבנק הפועלים מחכים שעות בתור. לחבר הכנסת הנכבד, כל הכבוד על היוזמה, תמשיך, שגם במקומות אחרים יחוסו על הזמן היקר של האזרחים. לא יתכן שנמתין שעות לרופא, אחות, פקידה בקופ"ח או רוקח בקופה. תעשו משהו שנפסיק לבזבז את זמננו במהתנה בתורים ארוכים לפקיד או שניים שקורסים תחת העומס. בדר"כ לא הם האשמים.
 | 07.12.09
3.
זה רק יעלה לנו יותר!
רוצים לשפר? תחייבו אותם לפרסם כמה זמן ממתינים לפקיד בסניף, מה אורך ההמתנה הצפוי, וכן הלאה. הם יוכלו לבחור אם הם רוצים לתת שירות ואנחנו נוכל לבחור אם לשלם עבור השירות או להסתפק בשירות מחורבן בעלויות נמוכות יותר. וחוץ מזה את מי בכלל מעניין פקיד, ולמה כולנו צריכים לשלם על זה שאחד מכל 30 או 50 לקוחות מעונין בפקיד?
די להבלים | 07.12.09
2.
בגלל זה עזבתי את בנק הפועלים
לא יכולתי לסבול לראות את מנהלת הסניף מהלכת לה זחוחה ומחייכת ולא מזיז לה שיש פקיד אחד בלבד וכל קשי היום וגם אני (שמה לעשות עבדתי עצמאית כסטודנטית והיייתי צריכה להפקיד שיקים וכסף של שכרי אבל לא היה לי חשבון עסקי אלא חשבון סטודנט) מכלים את יומם. היא היתה חולפת על פנינו ומחייכת בזחיחות לעצמה. זה ממש אבל ממש לא הטריד אותה. לא יכולתי לסבול את זה יותר. כל הכבוד על החוק, הגיע הזמן.
. | 07.12.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת