אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

נשיא ריץ–קרלטון בישראל: "מי שרגיל למלונות יוקרה לא יתפשר"

1 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

1.
location , location, location
ברורה לי הסיבה מדוע היזמים בחרו בריץ קרלטון. הם ישביחו באופן כמעט וודאי את שווי היחידות אותן ימכרו. מנסיון בינ"ל של חברות ניהול בינ"ל כדוגמאת רשת ארבע העונות, סיינט ריג'יס ו:W, הפרמייה המתקבלת למטר בנוי היא בין 30% ל:50% לעומת מטר בנוי ביחידה שאינה ממותגת. לעומת זאת, לחלוטין לא ברורה לי הסיבה מדוע רשת בעלת מותג פרימיום כמו ריץ קרלטון בוחרת במרינה בהרצליה כלוקיישן להקמת המלון הראשון שלה בישראל. לא חוף הים בת"א ולא ירושלים. קונראד הילטון - מייסד הילטון, קבע מטבע לשון - TRIPLE L - לוקיישין, לוקיישין, לוקיישן. נראה שבמקרה זה התעלמה הרשת מכלל זה. ריץ קרלטון ללא גישה ישירה לחוף פרטי? ! לפני כעשר שנים רשת ריץ קרלטון חתמה על מזכר הבנות עם מר יוסף בוכמן מפרנקפורט להקמת מלון ריץ קרלטון על חוף הים בת"א - צפונית מערבית למלון פרימה אסטור. אז היה מדובר במלון בן 400 חדרים בגובה 28 קומות בתוכנית שנקראה 'מלון יובל' . זה היה אכן, מיקום נכון וראוי למותג - 'ריץ קרלטון'. למען ההגינות יש לציין שפרויקט זה היה בצנרת לפני שמר קופר התמנה למנכ"ל רשת ריץ קרלטון ואולי הוא לא מודע לפרויקט זה. נשיא הרשת אז היה המלונאי המפורסם הורסט שולץ.
יוסי | 07.12.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת