אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הביטוח התייקר, המכירות התכווצו: ירידה של 45% במכירות אופנועים בנובמבר

26 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

26.
תגובה לאדון אנטבי
אני בן 53 נוהג כ15 שנה זמן נסיעתי לעבודה כ9 דק' ברכב יקח לי 20 ד' לפחות אן לי עבר בתאונות בה' אני חושב שזה לא מוסרי ולא יפה לפגוע ברוכבי האופנועים גם כך אנו משלמים איגרות יקרים היום אני בהליך מכירת האופנוע ולקנות עוד רכב להגיע לעבודה לנו יש עוד 3 רכבים יותר משתלם להחזיק רכב ויותר זול בתודה מדהלה אהרון גד רחובות
מדהלה אהרון גד | 12.12.09
25.
גם אני מכרתי את האופנוע בגלל העלייה במחירי הביטוח וקניתי רכב
.אני רוכב אופנוע כבר 13 שנים מאז שאני חייל משוחרר מכרתי את האופנוע בגלל העלייה במחירי הביטוח וקניתי רכב, פיאט פנדה היה הכי זול שמצאתי שמתאים לכיס שלי. נו , בעלי הרכב יקרים (שאני עכשיו אחד מהם), אתם מרגישים שניצחתם? יש לכם מקום חנייה פחות, יש עוד רכב בפקק, עוד רכב שמזהם את האויר ויקרב אותם לסרטן ! ומחיר הביטוח שלכם ? עלה ב 8% ! אז אתם בטוחים שהייתם בצד הנכון במאבק האופנוענים ? ורק שתדעו לכם, רק אחרי שקניתי רכב הבנתי כמה האזרח פרייאר בכל מה שקשור לאוטו - כולם מוצצים אותו כספית , ממש לא יאומן אין בעולם דבר כזה , רק בישראל.
בועז | 10.12.09
23.
על המאבק בתעריפי הביטוח הדו גלגלי.
מדובר במאבק חברתי לטובת סטודנטים, חיילים משוחררים, וכל מי שידו אינה משגת לקנות מכונית אבל רוצה להתנייד במדינה שאין בה תחבורה ציבורית בשבת. מדובר במאבק סביבתי לטובת שימוש בכלי תחבורה ידידותי שצורך מחצית מכמות הדלק ומזהם עשירית ממכונית כי הוא לא עומד בפקקים, וזאת בתקופה בה העולם כולו מתגייס למאבק בהתחממות הגלובלית. מדובר במאבק נגד ממשלה בה קשרי "הון שילטון" הפכו לנורמה ופקידים אשר מקבלים את משכורתם מן הציבור משרתים את בעלי ההון ובעלי חברות הביטוח.
שי | 08.12.09
20.
המחירים של ביטוח הרכב עלו ב8% - איפה הירידה שהבטיחו?? שוב עבדו עלינו?
כולנו נעמוד הרבה יותר בפקקים, המדינה תקמבן נתיבי אגרה לעשירים וכולנו נבלה 5-6 שעות ביום בלהגיע ולחזור מהעבודה. לגדל ילדים? זה לא כלכלי לאוצר, מיסים על דלק, או זה רווחי, אזרחי ישראל שוב ושוב נופלים בפח, כל הרפורמות כאילו לטובתינו, רק שאיך שהוא כולנו משלמים הרבה יותר אחרי הרפורמה.
אלי | 08.12.09
18.
פגיעה ביכולת לרכוש כלי רכב = פגיעה בחופש התנועה!
ע"י מיסים לא הזויים הממשלה בעצם נותנת יד לחיסול יסודות הדמוקרטיה. מחסלים את היכולות לרכוש כלי רכב שונים ע"י מחירים גבוהים מידי ! וכך מחסלים את חופש התנועה של האזרחים. ושלא יבואו ויספרו לכם שתחבורה ציבורית (3 אוטובוסים ביום לעבודה וממנה) שווה משהו ! פשוט התנהלות ממשלתית שהיא בכייה לדורות !!!
בוגי | 08.12.09
12.
וטוב שכך
המאזן של האופנועים הוא שלילי ביותר: סיכון גבוה ופגיעות רבות ברוכבים גרימת נזקים רבים למכוניות בעת שהאופנועים "משתחלים" בין המכוניות זיהום אוויר רעש ברמות גבוהות - בעקר בלילה כשמתפרעים במהירות ובאחרונה גם חסימת מדרכות - מה שאסור למכוניות מותר לאופנועים
אלון | 07.12.09
5.
נו ולמה בדיוק ציפו?
כשצריך להחליט איפה לשים משהו כמו 20K ש"ח כל מי ששכל בקודקודו יעדיף לקנות רכב גרוטאה ובמקום לשלם 4500 ש"ח רק לביטוח לשלם 2300 ש"ח חובה וצד ג' ואת שאר הכסף לשמור לתיקונים בסיסיים רק כדי שהגרוטאה תמשיך להתגלגל. בחישוב כולל עוד יוצא יותר זול מדו גלגלי. חסכון בדלק? בזמן? בזיהום אויר? בחנייה? בפקקים? נו באמת... בשביל זה עושים לעשירי המדינה נתיבי תחבורה פרטיים
הגונח בשנתו | 07.12.09
2.
עתנבי תודה על הרס של ענף שלם
ענתבי גרם לענף שלם, שגם ככה שורד בקושי בישראל, בשל הרגולציה והמחירים המוגזמים, להחלש עד כדי לגווע. אני, אופנוען מזה 11 שנים (בלי תאונות ו/או תביעות ביטוח) מתכוון למכור את האופנוע שלי (ER 5) ולעבור לרכב או לקורקינט ממונע. כי להחזיק אופנוע ששוה 10,000 ולשלם כל שנה 5000 ש"ח לביטוח - זה פשוט אידיוטי. אז אוסיף לעומס הפקקים, אגביר את מצוקת החניה בת"א-גבעתיים (כן,גם בגבעתיים יש מצוקת חניה),אזהם יותר את הסביבה, אצרוך יותר ויותר דלקים ושמנים, ואני יחסית עוד בנאדם ירוק שמנסה לפגוע בסביבה כמה שפחות. קחו אותי ותכפילו בכמה אלפים כאלה - פקקים,אין חניה, זיהום סביבתי - עצומים !!! תודה ענתבי...
kfits | 07.12.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת