13. חשמליות או פדליות האופניים לא ממש חשמליות כי לפי הוועדה לא ניתן להשתמש במצערת והמנוע יתחיל לעבוד רק לאחר שימוש בפדלים ויפחית פעולתו עם התגברות המהירות כלומר נמשיך להשתמש בפדלים גם שיש ארבעים מעלות בחוץ. כלומר אלו אופניים משודרגים אבל לא חשמליים לכל דבר חבל יש תקינה אמריקאית יותר מעניינת אריאל | 19.12.09 (ל"ת)
12. להקצות נתיב מיוחד ע"ח מכוניות רגילות ומי שיאלץ להמתין בנתיב האחר בגודש תנועה בלתי סביר, מוזמן לקנות כזה ולראות כיצד הרוכבים נוסעים בכיף ולא מזהמים את האוויר מ, רוכב שנים | 15.12.09 (ל"ת)
11. עכשיו צריך דחוף שבילי אופניים כמו בגרמניה אם גרמני בא לישראל חוסר שבילי האופניים זה כמו חוסר בכביש לישראלי | 10.12.09 (ל"ת)
10. תחליף לקטנועים קטנים בעלי ביטוח שערורייתי? האופנים החשמליות יוכלו להחליף ברוב השימושים קטנועים קטנים שנועדו לרכיבות עירוניות קצרות טווח - משהו כמו עד 20 ק"מ ליום. תחשבו על זה רגע... אין ביטוח. קלות לרכיבה, לא מזיעים והכי חשוב העלות השנתית לאחזקה של אופניים חשמליות הוא פחות מרבע עלות ביטוח שנתי של קטנוע 50 סמ"ק לרוכב צעיר הגונח בשנתו | 10.12.09 (ל"ת)
9. מה יש לצעיר בן 17 לעשות על אופניים עם מנוע חשמלי? עדיף אופניים! גם כך כולם כבר נראים כמו בטטות אז כבר צריך קצת לפדל גם לזה אין כח? זה מתאים למשהוא שצריך ליסוע כמה ק"מ לעבודה או לקניה במכולת רחוקה ולא רוצה להגיע כסמרטוט ריצפה בימי הקיץ המהבילים. איפה הוא יסע בכביש בין כל הרכבים או בין האנשים על המידרכה זה רע וזה גרוע. בטטת | 10.12.09 (ל"ת)
8. סקר עמדות כלפי הגעה לעבודה באופניים 34 שאלות אמריקאיות, 10 דקות בלבד מזמנך (בדוּק): http://www.sustainability.org.il/home/bike-news/seker-ovdim-1 ישראל בשביל אופניים | 10.12.09 (ל"ת)
6. אתגר לעיריית ת"א-יפו כבוד ראש העיר מר רון חולדאי בקשתי אליך כתושב העיר להמשיך ולהאיץ בהתקנת שבילים המיועדים לאופניים בכל העיר על מנת להוריד עומס תנועה מהכבישים וכן גם את זיהום האוויר למען בריאותם ורווחתם של תושבי עיר ת"א. תודה. חיים | 10.12.09 (ל"ת)
5. לקדם את תשתיות האופניים בקופנהגן קרוב ל - 40% מהיוממים רוכבים על אופניים והוצב יעד להעלות את נתח הרוכבים ל - 50% עד שנת 2015. עם אופניים חשמליים ניתן להציב יעדים שאפתניים גם בישראל. נגמרו התירוצים של חום וזיעה, קושי או העדר כושר גופני. היום מי שבאמת רוצה, יכול באופן עקרוני להתנייד על אופניים, או סגווי. מה שצריך זה להשלים את הצעדים עם פיתוח מואץ של תשתיות מתאימות. צריך לזכור שעלות פיתוח קילומטר שביל אופניים הוא בסדר גודל שבין כמה אלפי שקלים לשני מיליון ש"ח, ואילו עלות מחלף בודד סדר גודל של 150 מיליון ש"ח. נועם | 09.12.09 (ל"ת)
4. electric bike I drive an electric bike in Toronto It is safer than a normal bike because it can accelarate fast and clear the way when needed brains | 09.12.09 (ל"ת)
1. ואיפה בדיוק יסעו האופניים הנ"ל??? על הכביש ויסכנו את עצמם או על המדרכה ויסכנו הולכי רגל???? מסוכן!!! שונה | 09.12.09 (ל"ת)
אושר בוועדת הכלכלה: רשיון לאופניים חשמליים מגיל 14
13 תגובות לכתיבת תגובה