אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אושר בוועדת הכלכלה: רשיון לאופניים חשמליים מגיל 14

13 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

13.
חשמליות או פדליות
האופניים לא ממש חשמליות כי לפי הוועדה לא ניתן להשתמש במצערת והמנוע יתחיל לעבוד רק לאחר שימוש בפדלים ויפחית פעולתו עם התגברות המהירות כלומר נמשיך להשתמש בפדלים גם שיש ארבעים מעלות בחוץ. כלומר אלו אופניים משודרגים אבל לא חשמליים לכל דבר חבל יש תקינה אמריקאית יותר מעניינת
אריאל | 19.12.09
10.
תחליף לקטנועים קטנים בעלי ביטוח שערורייתי?
האופנים החשמליות יוכלו להחליף ברוב השימושים קטנועים קטנים שנועדו לרכיבות עירוניות קצרות טווח - משהו כמו עד 20 ק"מ ליום. תחשבו על זה רגע... אין ביטוח. קלות לרכיבה, לא מזיעים והכי חשוב העלות השנתית לאחזקה של אופניים חשמליות הוא פחות מרבע עלות ביטוח שנתי של קטנוע 50 סמ"ק לרוכב צעיר
הגונח בשנתו | 10.12.09
9.
מה יש לצעיר בן 17 לעשות על אופניים עם מנוע חשמלי? עדיף אופניים!
גם כך כולם כבר נראים כמו בטטות אז כבר צריך קצת לפדל גם לזה אין כח? זה מתאים למשהוא שצריך ליסוע כמה ק"מ לעבודה או לקניה במכולת רחוקה ולא רוצה להגיע כסמרטוט ריצפה בימי הקיץ המהבילים. איפה הוא יסע בכביש בין כל הרכבים או בין האנשים על המידרכה זה רע וזה גרוע.
בטטת | 10.12.09
5.
לקדם את תשתיות האופניים
בקופנהגן קרוב ל - 40% מהיוממים רוכבים על אופניים והוצב יעד להעלות את נתח הרוכבים ל - 50% עד שנת 2015. עם אופניים חשמליים ניתן להציב יעדים שאפתניים גם בישראל. נגמרו התירוצים של חום וזיעה, קושי או העדר כושר גופני. היום מי שבאמת רוצה, יכול באופן עקרוני להתנייד על אופניים, או סגווי. מה שצריך זה להשלים את הצעדים עם פיתוח מואץ של תשתיות מתאימות. צריך לזכור שעלות פיתוח קילומטר שביל אופניים הוא בסדר גודל שבין כמה אלפי שקלים לשני מיליון ש"ח, ואילו עלות מחלף בודד סדר גודל של 150 מיליון ש"ח.
נועם | 09.12.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת