23. הרכבת מאחרת כי יש הרבה נוסעים בתחנות והמדינה לא מאפשרת לרכבת לקנות קרונות לא קונים קרונות אז..יש צפיפות כי אין קרונות. עומדים בגלל הצפיפות הרבה זמן בתחנות כי קשה לצאת ולעלות לרכבת. כי נכון, אין קרונות. המדינה לא תתקצב רכבת בקרונות ופסים חדשים או כפולים והרכבות תמשכנה לאחר. כל התורה על רגל אחת. סבבה? אין פתרונות מהמטפחת. המדינה תשים כסף יהיה פחות צפוף פחות איחורים. אז....שלא תגידו שלא ידעתם. בובו הקטר המעופף | 11.12.09 (ל"ת)
22. שיזדרזו לדעתי רכבת ישראל מחכה כבר שנים לשינוי הזה שייתן להם תוספת תקציב. לצורך העיניין הם דאגו לא לשפר את השרות, כך שכאשר ייכנס התיקון, הם יוכלו להראות שיפור מהיר בקלות. ככל שהאוצר יבצע את השינוי במבנה התקציב מהר יותר, כן תקדים הרכבת לבצע את השיפורים המתוכננים כבר שנים. מאור | 10.12.09 (ל"ת)
21. אם מספר הנוסעים וניקיון התחנות הן תנאי לקבלת כסף אז הרכבת תשאר בלי גרוש הוועד יפיל את התכנית הזאת אהרוני | 10.12.09 (ל"ת)
20. שירות הציבור, לא היה אף פעם הצד החזק של הישראלים. כך שגם מענק לא ישנה בהרבה את המצב. | 10.12.09 (ל"ת)
19. לסגור את הרכבת סליחה. טעינו. רכבת לא מתאימה למדינת ישראל (ולהפך). שר התחבורה - סגור את הרכבת מיד. לא הבנת ? סגור את הרכבת עכשיו. אזרחים שאינם עובדי מדינה בנוסף עצור את מע"צ בעניין מעקות "הבטיחות" שתוקעים בצידי הכבישים בתקופה האחרונה. לא נשארו שוליים לחניית חרום ואנחנו ניהרג שם בעשרות כל שנה. לא הבנת ? סע בכבישים ותראה במו עיניך - הם הורגים אותנו בטיפשותם. אמיל זאטופק | 10.12.09 (ל"ת)
17. רקבת ישראל הצעד הזה הוא טיפה בים המעשים ההכרחיים לשיפור רקבת ישראל. נכון להיום רקבת ישראל הוא אירגון רקוב שנשלט על ידי ועד עובדים בסיגנון שנות ה 60. אירגון לא יעיל רקבות מאחרות, הנסיעה לא זולה, הקרונות לא מלאים, עמוס, "קונקשנים" שמתוכננים גרוע. בקיצור המלאכה מרובה. רכבת ישראל צריכה להיות אות ומופת לתחבורה ירוקה יעילה ומודרנית. | 10.12.09 (ל"ת)
16. למס' 3 - אכן מסריחה מריח הביוב החודר לקרון. לכן אנחנו נוסעים רק באוטובוס יש מיכל של ביוב לכל קרון . אלון | 10.12.09 (ל"ת)
14. יש להפריט את הרכבת ולשלוח את כל העובדים הביתה .רכבת צריכה להיות פרטית ולא ציבורית אם לא היה וועד עובדים והרכבת הייתה מופרטת סביר עד מאוד להניח כי היה שירות מצויין והיה פיתוח מואץ וכן גם מחיר מצויין. ביבי מכור את הרכבת להפריט את הרכבת | 10.12.09 (ל"ת)
11. איך ישתפר מצב הרכבת אם כפי שראינו לאחרונה וידוע מזמן לכל המדינה שהרכבת כמו נמלי הים והאוויר שקועה בנפוטיזם כל כך עמוק . קרוב משפחה מביא קרוב משפחה וכולם חוגגים על משכורות עתק ללא כל קשר לנתוניהם האישיים וליכולותיהם. גל | 10.12.09 (ל"ת)
10. תקראו טוב טוב אני לא רואה בכתבה שום מדד שירותי. חריגות בזמנים - לפי איך שהרכבת מודדת רק מעל חצי שעה נחשה איחור (אז באופן קבוע הם מאחרים ב-15-20 דקות), ושמגיעים לקבל את הכרטיס חינם שמגיע, בכלל אין מנהל בתחנה שייתן לך. יותר נוסעים ??? יופי, אז עכשיו במקום 500 אנשים שהם דוחסים בקרון (לזכר השואה) יידחסו 1000. ובמקום לעצור רכבת לא ביעד שלה ולהעלות את הנוסעים לרכבת אחרת, יעצרו 3 רכבות ויכניסו את כולם לקרון אחד. רקבת ישראל זה הארגון הכי גרוע שקיים בישראל, אבל מזל שיש להם הודעה אוטומטית שהם "מתנצלים על האיחור" כל פעם. בקיצור, רוצים לדעת על מדדי שירות ברקבת ישראל - תשאלו את הנוסעים (הסובלים) בה. ניצן | 10.12.09 (ל"ת)
9. על מי באמת עובדים פה? הרכבת מפסידה מאות מיליונים בשנה ואפילו מיליארדים אבל הכל מוחבא בספרים ובמענקי אוצר מסתבר שעלות נוסע ברכבת פי 5 ממחיר נוסע באוטובוס אבי | 10.12.09 (ל"ת)
8. כל הכבוד-אם באמת יש כוונה אמיתית ליישם לפי שסוכמו הדברים- ללא פטיש על הראש - לא נראה שמשהו חיובי יקרה ברכבת הזאת. גם את המעט שיש הם הורסים שם-איחורים מתוכננים ולא מתוכננים,תקלות במכונה -אבל בעיקר באנשים שם שהורסים את כל הפוטנציאל. טוב שמישהו הוציא פטיש מארגז הכלים. יובל | 10.12.09 (ל"ת)
5. המנוי לא משתלם חישוב קו נהריה - ת"א 5 ימים בשבוע, ההפרש מזערי מדי בכדי לפתות= בפועל שימוש גם ברכב תמיד יום אחרי שהרכבת עושה פדיחות אני חוזר לנסיעה ברכב ליום יומיים ולצערי כל שבוע יש פדיחות, איחורים, רכבת מבוטלת, מסילה חסומה, מורידים אותנו בעכו וכו וכו. ממש בדיחה עצובה. משתמש מאוכזב ברכבת | 10.12.09 (ל"ת)
4. זלזול אני גר בבנימיה ועובד בת"א. אני ל-א נוסע ברכבת גם לא בימי ראשון וחמישי עדיף להתקע בפקיקים מאשר לראות את הזלזול של עובדי הרכבת בלקוחות.מענק לא יעזור יש צורך מידי להפריט את הרכבת. בנימינה | 10.12.09 (ל"ת)
3. כל הכבוד! משהו מתחיל לעבוד נכון מול רכבת ישראל. והגיע זמן שיחליפו את הירפודים והשטיחים ברכבת האמנם ארוכה, אבל מאד מסריחה ומוזנחת שנוסעת בדרך כלל נהריה/חיפה-ב"ש. ג' | 10.12.09 (ל"ת)
2. לפי איכות השירות של הרכבת היא צריכה להחזיר כסף למדינה.... רק חבל שהרכבת = מדינת ישראל. מיקו | 10.12.09 (ל"ת)
1. לא משתלם לנסוע ברכבת אני גר דרוב לרכבת אפילו אפשר לראות אותה מהבית נשמע טוב אבל -התחנה רחוקה (למה שתהיה ליד מקום נגיש?) ובמקום שהיא עוצרת אני צריך להגיע לעבודה שמשם אין אך להגיע (טוב יש אם מחשיבים לחכות 20 דקות לאוטובוס דרך של 20 דקות ברגל) נעשה חשבון - 15 דקות לתחנה+10 דקות לחכות לאוטובס לתחנה(הכול במקרה הטוב) 5 דקות לחכות לרכבת 20 דקות נסיעה 10 דקות לחכות לאוטובוס +5 דקות נסיעה סהכ במקרה הטוב 55 דקות באוטובוס אחד זה לוקח לי 25 דקות 40 דקות בפקקים רצינים תהיו רצינים תחשבו על משהו יצרתי -הכנסת אופנים או כלי ממונע לרכבת -כרטיס חינם לאוטובוס שהיא נסיעת המשך -שהאוטובוס לרכבת וממנה יעבור כל הזמן -חניה רחבה אני סומך עליכם שאתם יודעים מה לעשות ובטח לא תעשו גר קרוב לרכבת | 10.12.09 (ל"ת)
בלעדי ל"כלכליסט": מענק ממשלתי לרכבת ישראל יותנה בשיפור השירות
23 תגובות לכתיבת תגובה