אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

תל אביב: מתקדמים ברוורס

34 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

32.
תל אביב של כולם...
כל אלו המלינים על תושבי חוץ שתופסים חניות ומזיקים בצורה זו או אחרת, שוכחים כי רוב תל אביב היא תושבי חוץ שנפתחה להם העוגייה... בסופו של יום תל אביב היא של כולם ולכולם... ללא תושבי חוץ שפוקדים ומבלים בה יומיום אין לה זכות קיום. כל הדיבורים הללו לא יועילו הכי פשוט והכרחי הוא להוריד עלויות לדו גלגליים והקמת MOTOTAXI כאלו שיאפשרו ניוד זריז לאלו המגיעים ומתניידים בגפם.
מושוניקו | 13.12.09
29.
יש ערים בעולם בנו שם תחתית עוד לפני שהייתה תל אביב
וכיום יש באמצעים סופר משוכללים לבנות ולחפור במהירויות שיא. שיקחו דוגמה מגרמניה, מהונג קונג.. ואם יש בעיה, עושים רכבת עלית על פס מגנטי (כמו בשנחאי). מה החלמאות הזו? ההוצאות על דלק ושעות עבודה עברו כל הגיון, וזה רק נעשה גרוע יותר. חגיגות ה-100 עליק. משהו כאן מסריח בהתעקשות הזו לא להתפתח כמו בכל העולם.
ראובן | 13.12.09
28.
מתי יבינו שניידות זה לא לא לוקסוס אלא צורך? צריך מטרו בגוש דן
ועד אז שלא יבואו אלינו עם אגרות גודש וחניה ומס על מקום חניה בעבודה ושאר מיני סחטנות. אנשים עובדים נוסעים ממקום למקום. בכל עיר בעולם יש רכבת תחתית נורמלית שמאפשרת לאנשים להגיע לעבודה והביתה. לא כולם כשירים לנסוע באופניים (נראה בחורה יוצאת ממשרד באישון לילה על אופניים בכביש ירושלים תל אביב). לא כולם גם גרים בתל אביב. לא כל הלקוחות שלנו במרחק קפיצה ברגל מהמשרד. צריך בגוש דן מטרו עם תחנות רכבת מכל יישוב במדינה שיחברו למטרו הזה. עד אז - המדנה הזו היא מדינה שאי אפשר להתנייד בה.
שירלי | 13.12.09
25.
נושא התחבורה בתל אביב
מאוד מענינות כל התגובות של כולם אך פתרון אמיתי לביעה עוד לא נמצא וספק אם יימצא. כל הויכוח מסתובב סביב תושבי חוץ תל אביב אךהעיקר הוא שאנו תושבי העיר שמשלמים מיסים כה גבוהים אנו אלה שסובלים הכי הרבה מבעייה זו. בשום מקום בעולם לא רואים מה שקורה פה. עם כל הכבוד לכל אלה שבאים מחוץ לעיר לעבודה אבל הם תופשים לנו תושבי העיר את החניות חוסמים מעברי חצ יה עומדים על המדרכות עושים מה בא להם ומצפצפים על הכל. יחד עם זאת אנשים שבאים לבקר בבית החולים איכילוב נדרשים לשלם סכומי עתק בחניון אז הם מפוצצים לנו את כל הרחובות מסביב ואנחנו אלה שסובלים. דוחות לא מפחידים אותם אם כבר היו מגרשי חניה אז הם הופכים למגדלי יוקרה והבעיה הולכת ומחמירה מיום ליום. תשכחו מרכבת תחתית ותשכח מרכבת קלה אין שום סיכוי לכך תמשיכו להוריד את המיסים על גיפים ענקיים שתופשים חניה וחצי שהולכים ומתרבים מיום ליום בכל העולם הם מתמעטים ואצלנו הם מתרבים מיום ליום בניגוד ליתר העולם שעובר למכוניות קטנות יותר אז תוכלו לפתור את הבעיה. הם הולכים וממלאים את הארץ יותר ויותר וזה לא למטרות עבודה אלא למטרות בילויים בעיר. מי שבא לעבוד כל היום לא צריך להגיע בגיפ. אז תמשיכו לקטר אך פתרון הוא רק חלום. שיהיה חנוכה שמח לכולכם סעו בזהירות והמנעו מתאונות. איריס.
איריס | 13.12.09
22.
ואיפה בדיוק יחנו את מאות כלי הרכב שיצטרכו להישאר מחוץ לעיר?
מעניין אם יוקמו מגרשי ענק חינמיים למטרה זו. אשבעצם כמו כל דבר, מחיר החניה יהיה כר פורה לעוד דרך למסות אותנו. בתור תושב ת"א טרי, אני חוזב שההצעה הזויה. כל עוד אין תחבורה ציבורית זולה! ויעילה אין מצב לתוכנית כזו. ואם כבר, הצעה שלי היא לאפשר להיכנס למרכז העיר עם רכב ברגע שאתה יכול להוכיח שיש לך מקום חנייה למכונית. לא חסרים חניונים ואנשים שיש להם חנייה מהעבודה.
רררועי | 13.12.09
17.
התוכנית טובה אך תעורר התנגדות של העובדים שמגיעים לעיר ברכבם.
מה כן ניתן לבצע ומיידית. לאסור על כניסת משאיות ורכב לחלוקה לעיר בין השעות 7 ל 9 בבוקר. האיסור יכלול גם את התנועה של המשאיות בין השעות הנ"ל. כך נקטין עומס וזיהום אוויר. האיסור יכלול את כל שכונות העיר שמדרום לירקון. אים יצטרפו לתוכנית גבעתיים,ר" ג ובני ברק יגיע להשג רציני.
א | 13.12.09
15.
בשנות החמישים שאבו מים מתוקים מבארות בשינקין
עקב שאיבה מוגברת ולא חכמה, הגיע הים וחדר למאגר המים והמליח אותם כיום מתחת לתל אביב יש מאגר מי-ים מלוחים שמגיע עד הבורסה ברמת גן, כך שהוא מדבר על לפני 30 שנים ולא על היום........שיתעדכן ולא רק על השכר המגיע לו....
הוא לא מעודכן | 13.12.09
12.
צריך תחבורה ציבורית בשבת
שאלתי את עצמי למה אני מחזיק רכב שעולה לי 2000 שקל בכל חודש, ומייד עלתה התשובה שבלי תחבורה ציבורית אין לי איך להגיע להורים בצהרי שבת. כנראה שהרבה אנשים לא עוזבים רכב מסיבות כאלה. ניתן בהחלטה שלא עולה כסף לאפשר תחבורה ציבורית בשבת. ואנשים רבים יימכרו את הרכבים בשביל החסכון האדיר שזה ייתן.
חן | 13.12.09
5.
לסגור זה הכי קל. ואיך נגיע לעבודה?
כל חוכמולוג מציע איזו תוכנית לסגור את תל אביב, לחסום אותה מכל הכיוונים, להקים מחסומים ולהטיל היטלים. כולם שוכחים, שתל אביב קיימת בזכות מאות אלפי האנשים שנכנסים לעבוד בה, כמו לכל מטרופולין מרכזי בעולם. לפני שמוצאים פתרונות הסעה ציבורית יעילה, נגישה וזולה לכולם, אין מה לסגור, אלא אם רוצים לגרום נזק כלכלי אדיר למדינה, לתל אביב ולמאות אלפי אזרחים ועשרות אלפי עסקים. זה הכל.
עוד טמבל | 13.12.09
3.
לא דובים לא יער- כמו פינוי שדה דב.
העיריה יוצאת בהבטחות. הבטחות לפנות את שדה דב. שנים.....של חוסר עשיה. מבטיחה פתרונות תחבורתיים..... שנים של חוסר עשיה. מבטיחה בניה לזוגות צעירים.... שנים של חוסר עשיה. לא רק חוסר עשייה אלא גם בירוקרטיה מטורפת במתן היתרי בניה. אם תלכו לעיריה בשעה 15:00 בצהריים, תראו שהמחלקות ריקות מיותמות. הפקידים סיימו לשתות את כוס התה שלהם . והלכו הבייתה . אז למה אפשר כבר לצפות. אפשר להמשיך לחלום, לפנות את שדה דב, אפשר לתכנן ,לבזבז ,להעסיק אדריכלים אולי זה מיתוג טוב לראש העיריה מכיוון שב- 2011 יש בחירות. אז הוא חשב על שינויים. הוא יבחר שוב המשכורת תדפוק והתושבים ישלמו לו את הארנונה.
דני | 13.12.09
2.
לעירייה יש סמכות לסלול שבילי אופניים
בעבר יועץ התחבורה של עיריית תל אביב, בנו של ישראל גודוביץ, המליץ על תוכנית דומה לזו של אביו. שאטלים בחינם החלו לפעול מכמה כיוונים לעבר "העיר ההיסטורית", אך כנראה שלא סיפקו את הסחורה ונעלמו מהשטח. אכן לעירייה אין סמכויות לפיתוח התחבורה הציבורית, אך בכוחה לקדם את תחבורת האופניים ושאר כלי התחבורה הקלים ולגרום למהפכה במחיר זול ותועלת רבה. עיריית תל אביב קידמה את הנושא באופן משמעותי, אך עדיין יש מלאכה רבה ופוטנציאל אדיר שניתן למיצוי. בקופנהגן כיום קרוב ל 40% מהיוממים רוכבים על אופניים. למה לא בתל אביב?
יהודה הלוי | 13.12.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת