אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

גדעון עמיחי: "צריך ללמוד לאבד שליטה"

24 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

24.
מה שלא תגידו...
מה שלא תגידו, המלעיזים, המקנאים, המפרגנים ... כמו שכל חייל קרבי שהמטרה שלו בסוף זה להיתקל במחבלים ולנצח כך גם כל הפרסומאים משתוקקים לעבוד בשלמור אבנון עמיחי.(שזה הטופ) תיכנסו פעם לבלוג שלהם, תקראו ותבינו שיש שם עוד משהו באויר חוץ מעבודה קשה. גדעון פעם אמר לי שזה הדבר שהוא אוהב לעשות הכי הרבה, הוא הקיף את עצמו באנשים כאלה (שגם כיף להם) ויחד הם פורצים גבולות. ולא ...אני לא עובד בשלמור וגם אף פעם לא עבדתי.. וגם אף פעם לא חזרו אליי כאשר פרסמו מודעת דרושים. אז אל תגידו זה לא אפשרי....תגרמו לזה לקרות אנרגיות חיוביות
שרון גופר | 16.12.09
23.
הזדמנות להגיד תודה !
כמי שמייצגת ארגונים חברתיים/עמותות כל השנים , אני רוצה להגיד תודה לכל החברים בשלמור אבנון עמיחי. אולי אתם לא יודעים, אבל לי מותר לספר שמשרד זה מייצג למעלה מ- 20 ארגונים "פרו בונו" וזה ממש לא מובן מאליו. אנחנו "מטרטרים" אותם יום ,יום וכמה פעמים ביום , לאורך שנים . אז אם יורשה לי...אני רוצה להודות לכם בשמם של עשרות אלפי אנשים שהעמותות מייצגות, בזכותכם אנחנו מצליחים לעורר מודעות ציבורית ואף לגייס את המשאבים שנדרשים לסיוע ותמיכה . תודה! גלי דגן דוברת נט"ל (ובעבר דוברת אקים- ישראל)
גלי דגן | 14.12.09
22.
גדעון עמיחי - איש לא קריאייטיבי
נכון, הוא זכה בפרסים בפסטיבל קאן אבל בעיניי, זה לא אומר כלום הוא לא שבר מעולם אף קונבנצייה אלא אפילו קיבע בתחום תפיסות מיושנות וחנפניות. הפרסומות שהכי מאפיינות את שלמור הן הילדים שמתבלבלים עם התפוצ'יפס קידס והילדים שמשחקים אנדנדינו עם לוח המודעות של ההצגות. אלו פרסומות בטעם רע המיועדות למכנה הנמוך והשמרן זה שהם עושים כמה פרו-בונו שזוכה בפרסים במטרה לזכות בפרסים לא אומר כלום על 99% מהדברים החלשים שהם עושים כל יום
מקס | 14.12.09
21.
לא רוצים?
לא צריך. נמאס לכם מפרסומות? בבקשה, השלט ביד אתם מוזמנים להעביר לערוץ 1, 55, 56, ערוץ ההיסטוריה, E, ערוץ האופנה ועוד ועוד ועוד (יש עוד 70-80 ערוצים חוץ מ-10 ו-22) אז מי מונע מכם? אף אחד, אתם בוחרים לראות ערוץ שתיים או עשר כל יום מחדש באותן השעות. מול הספה, עם האישה והילדים. מספיק להתלונן, 30% מהציבור בוחר לראות גיבובי סרק של האח הגדול, בוחר, לא מאולץ, לא מוכרח ולא מאוים, בוחר. דרך אגב, אותו כנ"ל עם BB... וכן, ההפקה גם עולה כסף ותמורת הזמן שלכם או חוסר הזמן שלכם מפיקים את האודיסיאה של האח הגדול. לא בא לכם? תעבירו ערוץ, מאוד פשוט. ודרך אגב? אני פרסומאי (גאה, אבל בסוגריים)
אלדד | 14.12.09
20.
תגובה ל 19 ולכל היפי נפש ...
או שאתה משת"פ או לקקן כמו כולם יש כאן אנשים שפשוט אומרים את האמת! יש מי שנוגס בעוגה ויש מי שאוכל אותה בחזירות .. כאחת שמגיעה מהתחום הפלצני הזה ... יש המון יצירה " וקריאייטיביות " בכל הפרסומות גם ממשרדים אחרים אין ספק שיש אנשים מאד מוכשרים וחכמים מצליחנים ובלה ובלה -אך מדובר יותר על הניצול הרע והציני שהמפרסמים עושים עם ה"תהילה " שלהם כלפי השוק בכלל .
שיר | 13.12.09
18.
לכל המתלוננים על הפרסומות
אני מבין שאתם מוכנים לעבוד בחינם, נכון? הרי מישהו צריך לשלם לבמאי בסדרה שאתם אוהבים, וכתב באתר שבו אתם גולשים, ולעיתון שאתם קוראים. הרי כשיש ערוץ נטול פרסומות, דוגמת ספורט 5+, ספורט1 וספורט2, כולם מתלוננים. אבל כשמשחק משודר ברשת/קשת, כולם מתלוננים על הפרסומות. ובלי שום קשר, גדעון נשמה. ורק מי שלא עבר במשרד שלו יכול ללכלך על העובדים. מההגונים, המפרגנים והטובים ביותר שיש בתחום.
מרקס | 13.12.09
16.
תחום הפרסום צבוע תחרותי וציני
המשרדים הגדולים הם משרדים של בעלי הון קפיטליסטים שמנצלים לא רק את הצרכן הקטן אלא גם את האנשים שלהם בעלי ניסיון והשכלה שעובדים אצלהם תמורת משכורות מבישות ושעות לא שעות .... אולי במקום ל"לקק" למפרסמים יגידו את האמת על כל הביצה הזאת ????
ר | 13.12.09
12.
יופי של מחשבה . אבל למה לא נותנים הזדמנות לאנשים בעלי ידע ונסיון מחוץ לענף הפרסום ?
איפה החדשנות נפגשת או נעלמת ? כל הכבוד לאורח חיים מופנם נטול אגו . כאשר מחפשים עבודה כל משרד פרסום בודק כמה המועמד מרובע ומקובע עמוק בבניית קריירה ולא ביצירתיות ! היכן מתפתחת הידידות בין היצרן המוצר והצרכן ? מתי יקרה הנס ? בין הספרים או בפוטושופ ?
ר | 13.12.09
11.
לא לעזור למשרדי הפירסום!
למה שהצרכן ישתף את משרדי הפירסום ויעזור לו בהצלחות כלכליות? היום כשצעירים מסיימים תארים אקדמאים או לחילופין קורסים מקצועיים בתחום התיקשורת והפירסום אין להם אפשרות להתקבל לענף ללא ניסיון והנה עכשיו באים הקפיטליסטים החזירים ובמקום לתת צ'אנס לאנשים צעירים להתפתח וליזום הם מחפשים את הפיתרון הקל ופונים לציבור לבקש עזרה ולא לתת דבר בתמורה! תלמדו את המשרדים האלו לקח ואל תתרמו שום רעיון שלכם ללא תמורה צודקת כפי שבדיוק המשרדים האלו נוהגים כלפי אנשים צעירים שרעבים לקבל ניסיון אך ללא הצלחה!
שרון | 13.12.09
9.
אין מה לעשות נשיא סאצ'י אנד סוצ'י אמר את האמת, הפרסומות בארץ זבל
בכל המובנים: קריאטיב משעמם, וגם כשהוא אעלק מפתיע הוא יותר וונאבי ממפתיע. הכל נראה חיקוי חיוור של משהו אחר מאירופה או אמריקה. איכות הצילום, ההפקה, הקאסט, הכל חובבנות אחת גדולה. התחושה היא שבעשירית תקציב ילדים בני 12 מסוגלים למשהו טוב יותר. וההוכחה לדברי קרובה, הטכנולוגיה כבר מתחילה לאפשר לכמעט כל אחד להפוך ל"מפ(ו)רסם", וחברות הפרסום הגדולות ומלאות האגו והפאסון יתחילו להפוך למובטלים בזו אחר זו. וזה גג ענין של 10 שנים.
ניר | 13.12.09
7.
מקווה שהאיש שוטף ידים לפני שהוא מחבק את הילדים שלו כשהוא חוזר מהעבודה
תחום הפירסום הוא אולי רע הכרחי, אבל הוא בכל זאת מגעיל. מטרה שלו היא כבר מזמן לא להביא את המוצרים לידיעת הצרכנים. עכשיו המטרה שלו היא להערים על ההגנות הטבעיות של הצרכנים, ולשתול בתודעתם חשק למוצר. וככל שהקמפיינים מקוריים יותר ויצירתיים יותר, מבחינה מוסרית הם רעים יותר. המטרה שלהם היא אותה מטרה, הם רק עושים עיקוף יותר גדול מסביב לתודעה של הצרכנים. בסופו של דבר, המטרה של הענף היא ליצור חברה שצורכת יותר, והוא חוד החנית של הקפיטליזם. ואת זה אני לא אומר בתור קומוניסט או לוחם למען הסביבה. סתם בתור אדם ממוצע שנמאס לו מזה שמנסים לשכנע אותו להוציא כל הזמן כסף על דברים שהוא לא צריך, וכועס על המניפולציות הפסיכולוגיות שמפעילים על ילדיו.
עוסק בזבל | 13.12.09
3.
הפירסומות "עברו כל גבול"
כשיש פרסומת בעת הצפיה אני לוחץ מיד על כפתור ההשתקה ת וכך גם ברדיו. הרשום שנוצר לאחר קריאת המאמר זה שבעצם קודם יש פירסום ואחר כך בא המוצר עצמו. אף פעם לא הבנתי מדוע רקדניות הודיות או חבורת רקדנים אחרת יכולה או צריכה לשכנע אותי לרכוש גביע של לבן או יוגורט. או מדוע לשתות משקה צבעוני מוגז יכול להעשות רק "בטרוף" או הפרסומת הטיפשית [לדעתי] של מפעל הפיס בה נראאתה "דמות חינוכית" עוברת דרך כתת לימוד וחדר המנהל ובמכונית שחונה בחצר בית ספר ומשמיע מוזיקה - וכל זה כי אני שותף? בבנית בית הספר. בזמנו פניתי למפעל הפיס וסיפרתי שלמרות שיש לי כרטיסי פיס אני "אף" פעם לא התפרצתי לחדר המנהל או החנתי מכונית בחצר או הפרעתי למהלך הלימודים בקיצור אני "שותף שקט חנון?" ואכן הם הורידו את הפרסומת ששידרה "הכל" חוץ מקשר לחינוך. והיכן היו אותם "יוצרים?" הם לא ראו את "הטימטום" בסוג פירסום כזה? ברדיו זה גרוע יותר כי הרושם שמתקבל הוא שקריין ההודעות סובל מבעיית "תחורים" קשה מאד כי הוא מאד מתאמץ... לפני הרבה שנים פורסמה כתבה עם יצרן נעלים ישראלי שסיפר ש כ 30% ממחיר המוצר הם עלויות פרסום. מאותו יום פיתחתי התנגדות לפרסומת - ככל שמפרסים את המוצר אני נרתע מלרכוש אותו. הפרסומות הפכו ל"גסות" רועשות , צעקניות ודוחות כאחת. גם השימוש [גם בכתבה] במילים לועזיות משדר [לדעתי] "פלצנות" גם הסיסמה "אמת בפירסום" נעלמה ומנסים לשווק לנו "כל דבר" בלי גבולות לכן , לאט לכם עם הפרסומות שאני מגדיר כ"מכה ה11"
איציק | 13.12.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת