אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

חיים רומנו: "אם קו מפסיד, אני מבטל אותו"

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
ל- 1
טיסות למזרח אירופה כמעט וכלל לא מתבססות על הנוסעים אלא על המטען לכן חמוד שלי, החברה הדיילת שלך, שמדווחת על קוי טיסה ריקים מאדם ועל עבודה לא קשה, כבודה במקומו מונח אבל לצערי היא מברברת הרבה בלי לדעת כלום. מאחר והיא איננה אמונה על העמסת המטוס וגם לא על המניפסט של הטיסה יש מצב שהטיסה "הריקה" כביכול מובילה מטענים ששווי הטסתם מאות אלפי דולרים וגם אם הטיסה היתה ממש ריק והיא היתה נשארת בבית עדיין הטיסה משתלמת. לא צירך לבקר מבלי ליבדוק נתונים לעומק, תמיד זה נראה יותר חכם לשתוק.
לא חשוב | 14.12.09
5.
שרות גרוע במחלקת עסקים ואתה אומר שלא פגעתם בשרות עם טייסים גרייטרים
מר רומנו שלום אני הייתי אחד מאלו שהזמנת לדבר איתם במלון דניאל על השרות וביקשת שיגישו לך את השאלות לפני הפגישה שתוכל לענות עליהם בגלל שאתה חושב שאתה ראש הממשלה והשתן עלה לך לראש . כעצמאי אני לא יודע אם היית מחזיק מעמד בניהול חברה שלך בטוח היית פושט רגל לגביי השרות אני טס בכול העולם רק במחלקת עסקים בכול חברות התעופה או מחלקה ראשונה אם יש בחלקם .השרות שלכםיותר גרוע מאיבריה הטייסים שלכם אולי טובים יוצאי חיל אויר אבל צריכים קטטר כי כול הזמן צריכים ללכת לשרותים או לאכול משהוא והדיילות סוגרות את הדלת המפרידה מטעמי ביטחון באף חברת תעופה הטייס לא יוצא 10 פעמים לשרותים או חברים נכנסים לתא טיס או צריכים לאכול כול 20 דקות או לשתות . השרות שלכם גרוע כי צימצמתם בכוח אדם כולל ביזנס . אז בחזרה מלונדון בקומה השניה אתה צריך לחכות 20 דקות לדיילת שתגיע בגלל שהיא עסוקה בלמכור דיוטי פרי ואיש הביטחון נאלץ לשבת במדרגות בגלל שמשהוא לא יעלה במקרה לקומה שניה אז איפה השרות בעבודותיך הקודמות הייתה " חשב " לאחר מכן באורנג אולי סמנכל אבל שרות בחיים לא ידעת לתת רק לקחת ולהרוס דברים אני לא טס אלעל ומוותר על הנוסע מתמיד שלכם אני לקוח עיסקי במעמד זהב כי אני לא זקוק לכם אני טס כמו שכתבתי עסקים לכן אני יכול להישתמש באיזה לאונץ או מקום שארצה לשבת ולא צריך טובות של שדרוג כמו כול ההיטקיסטים שמדברים על מליונים בלאונץ אבל כאשר עולים לטיסה הולכים לשבת אחורה
gabi  | 13.12.09
4.
לא עוד "חברה לאומית"
אני מבין ש"רוח חדשה " נושבת באל על בכל הנוגע לסגירת קווים ,יש אולי צדק בדבריו של רומנו בהיבט הכלכלי הטהור ,אך שיקח בחשבון שמעשיו עלולים לחזור אליו כבומרנג : כל אימת שניסו לפתוח את השמיים , הזדעקה אל על שיש להתייחס אליה כחברה לאומית שטסה לכל יעד ללא משוא פנים ...גם אם אינו רווחי , כעת כשמשתנה המדיניות שלא ילינו אנשי אל על על פעילות הממשלה בכל הנוגע להפרטת קווים ופתיחתם לתחרות , ככלות הכל אין אל על עוד "חברה לאומית" אלא חברה פרטית לכל דבר ועניין.
הנוסע המתמיד | 13.12.09
3.
מגיב יקר,
אינני עובד אלעל ואני גם לא מכיר את הסיפורים של חברתך הדיילת, אבל גם היא לא רואה את גיליונות האקסל של הרווח והפסד של הקווים האלה. אני לא אומר שאתה צודק ורומנו טועה, ואני גם לא אומר ההיפך, אבל אינך יודע אם זה אכן נכון. טיסה ריקה אחת, אינה מעידה על כלל הטיסות באותו קו, וייתכן כי אתה עושה גלוריפיקציה לסיפורים של חברתך. היא לא טסה כל יום בקווים האלה. אולי 5 6 7 פעמים בשנה. פלוס מינוס. זה שהטיסות בהן היא טסה היו ריקות, עדיין לא אומר שהקו לא ריווחי ושטיסות אחרות באותו קו לא מליאות. אני גם יכול לומר לך, שהקווים האלה לא תמיד חשובים, כמו למשל הקו לקהיר שאותו יש יותר סיכוי ששומרים - גם אם אינו ריווחי, או הקו לסין. שנינו מקווים שאתה טועה וגם אני אוהב לטוס אלעל.
 | 13.12.09
2.
חד משמשעית "סוגר את הקו?????"
מה בדבר נסיונות לייעול התהליך? מה בדבר בחינת ההוצאות העקיפות שהינכם זוקפים לחובת הקו? מה בדבר בחינת שיטות השיווק? מה בדבר בחינת כל האלטרנטיבות עד לסגירת הקו? כמה עולה הקמת קו חדש? את זה בוודאי אתם יודעיום. אז בקלות כזאת סוגרים קו?
יצחק קובליו | 13.12.09
1.
קווים לא רווחיים מפסיקים לעבוד?האמנם
מר רומנו, אינני יודע אם אתה קורא טוקבקים אבל לא בטוח שמה שאתה אומר נכון, נהפוך הוא. קווים רבים של אלעל מדי יום ביומו יוצאים ריקים או כמעט ריקים וחוזרים ריקים או כמעט ריקים. קווים למזרח אירופה במיוחד למוסקבה קייב סופיה בוקרסט בודפסט וכו' ריקים רוב עונות השנה במיוחד בחורף.(לכן תמיד אפשר למצוא מחירים טובים ונמוכים לקווים אלו ברגע האחרון) מידע זה ידוע לי מידידתי שהינה דיילת שעובדת בחברתך ובמקרה משובצת לא אחת לקווים אלו וכל אימת ששוחחנו מיוזמתה אמרה כי היא לא עובדת קשה בקווים הללו כי פשוט אין נוסעים. דרך אגב אני מעלה סוגיה זו לא מכיוון שאני רוצה להכפיש את חברתך נהפוך הוא במרבית טיסותיי עם אלעל נהניתי מאוד ובעתיד כשאוכל אשתדל לרכוש אלעל. תגובתי זו ממחישה במילים אחרות שקהל הצרכנים שטס לאירופה המערבית ארה"ב ואסיה מסבסד באופן לא מוצדק קווים למזרח אירופה רק על מנת שימשיכו להתקיים וזאת בניגוד מוחלט למה שמר רומנו אומר כי קווים א רווחיים נסגרים. מוטב כי במדינתנו ינהגו באמירת האמת כי בסופו של יום האמת יוצאת לאור בצורה כזו או אחרת.
א.י | 13.12.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת