17. להלחם בפשיעה אין להם כח אדם ומטיבציה, אבל להלחם באזרחים נורמטיביים, יש ויש בושה לשילטון | 16.12.09 (ל"ת)
16. למגיב מס' 1 אתה קצת מגזים נראה לי... אם בקורקינט חשמלי עסקינן, אזי בשביל 25 כ"ס אתה צריך מנוע של כ 19K WATT לפי מפתח של כ 750W ל-1 כ"ס בערך. מנוע כזה לא ישקול 55 ק"ג, והוא בטח לא יהיה מוזן ממצבר DC 12/24/36V אז תפסיק לבלבל את המוח ותספר סיפורים לחברייך מבית הספר היסודי על כמה שלך יותר גדול. קצת מבין | 16.12.09 (ל"ת)
15. משרד התחבורה נובח על העץ הלא נכון - תשקיעו בתשתיות! לא באכיפה! ברכבת שמגיעה בזמן!!! ובאוטובוסים שמתוזמנים עם הרכבת... מישהו ניסה להגיע פעם מתחנת האוניברסיטה לרמת החייל? יש אוטובוס כל חצי שעה?!!?!?!? תורידו מיסי ייבוא על מכוניות תורידו את המיסוי של הליסינג פטור מלא ממסים למכוניות היברדיות!!!!!!! רכבת תחתית/קלה בת"א תשקיעו פיקוח על נהגי מוניות שירות שנוהגים כמו משוגעים נוסע לאט | 16.12.09 (ל"ת)
14. תשאלו את תושבי שדרות הם יספרו לכם עד כמה המדינה דואגת לאזרחיה, הכל עניין של כסף. מדינה מכוערת של כל אזרחיה. מתן | 16.12.09 (ל"ת)
13. צריך לעצור את החאפרים, שמכרו לי כלי מסוכן לא ידעתי שיש תקינה מסודרת ואף אחד לא טרח להודיע לי, אחרי ששילמתי מעל 5000 ש"ח. הכלי באמת מסוכן!!!, וצריך לדעת לנסוע עליו!! אכן יעיל, ירוק, זול יחסית, אך חשוב שתיהיה תקינה ולא יעקפו אותה!!! זה הרבה פחות בטוח מאופניים, מי שיש לו בטח יודע. דוד | 16.12.09 (ל"ת)
11. אפשר עדיין לייצר קורקינט חשמלי העומד בקריטריונים של החוק בסה"כ האכיפה החלה לאחר שנהרג משהו שנסע בקורקינט הנ"ל. החוק לא אוסר על השימוש אלא מגדיר מספר מגבלות. הבעיה שכמה חאפרים השתלטו על השוק והתחילו לייצר ללא רשיון כל מני כלי רכב מאולתרים, הכניסו בהם מנועים חזקים מדי ומשקל מוגזם וייצרו אופנוע קטן שנוסע על המדרכה, מגיע למהירות גבוהה, במשקל רב ומאוד מסוכן לנוסע ולסביבה. ניתן ליצור קורקינט חשמלי קטן הנוסע 12 קמ"ש (מהירות ריצה) במשקל נמוך שיעמוד בהגדרות החוק. פה זה לא בומביי ולא קהיר וחוק צריך לקיים. חוק צריך לקיים | 16.12.09 (ל"ת)
10. קורקינטים חשמליים הגיע הזמן לאכוף את החוק . כלים אלו הם מסוכנים. אין כל קשר לאכיפת החוק עם מחדלים אחרים במדינה. Arye | 15.12.09 (ל"ת)
9. שר התחבורה לא רואה לנגד עיניו את טובת הציבור מה שמעניין אותו זה להיטיב עם בעלי ההון, קרי, חברות הביטוח, יבואני הרכב ומיזם המכונית החשמלית של האחים עופר (שיספק לא רק מכוניות אלא גם עמדות הטענה במחיר מופקע, במקביל לאיסור הטענה מרשת החשמל הביתית בתירוץ של עומס יתר על המערכת). בד בבד, מתקנים תקנות שמוציאות אל מחוץ לחוק כלי רכב זולים, אמינים, נקיים ובטוחים יחסית. זו לא חלם, זו סדום. ישראל כץ - בוש והיכלם | 15.12.09 (ל"ת)
7. לשם שינוי טפלו בתשתיות לכלי הרכב הקלים לפופולריות של הקורקינטים שורשים שצומחים מלמטה על ידי ציבור שרוצה ניידות זולה ללא פקקים. אבל מלמעלה הגנן עוקר את הצמחים במקום לדאוג להם לערוגות בטוחות. שמעון | 15.12.09 (ל"ת)
6. סוף מעשה במחשבה תחילה חבל זאת הדרך של הממשלה להלחם בתופעה שחוסכת חנייה ,לא מזהמת את האוויר,וזולה יותר מאופנוע או מכונית, מר ישראל כץ תתעורר הגיע השעה שלך לתת את הטון בכל הקשור לנושא זה אם מדובר בבטיחות פעל לתת את ההנחיות לכך אם מדובר במס על הכלים קבע מה המס על הכלים אך כך ללא כל תוכנית עבודה לבוא ולומר לא חוקי ולא בטיחותי זאת לא הדרך יוסף נעים גבעתיים יוסף נעים | 15.12.09 (ל"ת)
5. מדינה מפגרת.... לרכבת אסור להעלות אופניים וכבישים מוקמים פה מכל כיוון אפשרי אבל התחבורה הציבורית מפגרת שלא לדבר על פתרונות לסופי השבוע ורכבות קלות. רק נתניהו הולך להצהיר על פיתרון. אבל לא מזמן הוא הצהיר על השקעות בחינוך ועוד דברים דומים והמילה שלו שווה ל ..... בקיצור גן חיות אמיתי Y2Work | 15.12.09 (ל"ת)
2. איזה כיף לחיות פה במדינה - בדיוק כמו באירופה ואוסטרליה רכבת תחתית - אין רכבת קלה - אין רכבת רגילה - מחוץ לערים אוטובוסים BRT - אין אופניים חשמליים - אסור כרגע. מה שאושר מוגבל מאד אופניים רגילים - חובת קסדה קורקינטים ממונעים - אסור אופנועים - תעריפי ביטוח רצחניים בחסות משרד האוצר יבוא אישי של רכב פרטי (להגברת התחרות) - אסור רכב פרטי - כמה שיותר.... הטבות מס מהמדינה, הקלות על יבואני הרכב, כבישים חדשים, מחלפים, נתיבי תנועה מהירה - כמה שתרצו ! מענין מה הם יודעים שם, במשרדי הממשלה, שלא יודעים בצרפת, דנמרק, הולנד, גרמניה, אוסטרליה ואפילו בארה"ב - כולן מעודדות כמה שיותר את כל צורות התחבורה הנ"ל ולא את הרכב הפרטי. משה פ. משה פ. | 15.12.09 (ל"ת)
מתנת חנוכה: הוחרמו מאות קורקינטים חשמליים
20 תגובות לכתיבת תגובה