אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הסיפור של bmi - המיתוג הצליח, הקו מת

12 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
למבינים... וגם לאלה שלא כל כך...
החברה היא חברה מעולה עם תודעת שירות ברמה שלא היכרנו. הפרסום הביא את הנוסעים ודאג למלא את המושבים. אלה שניסו חזרו לטוס. חבל רק שהגרמנים "חתכו" אבל זה דרכו של עולם התעופה שסובל מהפסדים ענקיים בגלל מחירי דלק שעולים מיום ליום, בגלל שרשויות שדות התעופה בעולם "קורעים" את חברות התעופה במיסים והיטלים ללא פרופורציות למצב ומגלגלים את זה בסופו של דבר על הנוסע ובנוסף באה התחרות בין החברות הסדירות שגם מדרדר המצב. איזי ג'ט לא הפריעה ולא היתה בר תחרות עם BMI כי הם שיווקו שוק שונה לחלוטין ממה ששיווקה BMI. אנו מקווים שלאחר התאוששות כלכלית, תחזור החברה לתל-אביב.
משה  | 17.12.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת