אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מסרת רכב לפירוק? קבל תלושים לתחבורה ציבורית

37 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

36.
זה כבר לא מצליח להעלות אפילו חיוך. זה פשוט מוריד ת'מצב רוח לריצפה
אני באבטלה ארוכה ויש לי אוטו שבמחירון הוא 16000 אבל הלכה לא נותנים עליו 4000 . למה בכלל החוקים האלה. 20 שנה וכו'? למה לא לעשות פשוט כמו בארה"ב. תבוא עם הרכב למגרש. רק תוכיח בעלות עליו. יש רישוי, אין רישוי. בכלל לא קשור. זרוק את הגרוטאה, תגיד עליה תפילת אשכבה וסלאמת. הגרוטאה ירדה מהכביש. די. מספיק. פירנסה את המדינה יפה מאוד בשנות חייה. במיסים לרישוי, לדלק, לאגרות שונות ומשונות, פירנסה מוסכניקים, גררסטים, חברות ביטוח ועוד היד נטויה. אז מה הביג דיל? 3000 מחורבנים? אם תיקחו 10,000 מכוניות לגריטה זה כולה עולה למדינה 30 מיליון שקל. זהו. זה כסף לעמות התועלת של רחובות וכבישים נקיים. סכום כזה הממשלה מבזבזת על פיצוחים לשבת ובסוף גם הם הולכים לפח. אז שינקו 100,000 רכבים אז 300 מיליון ש"ח (שזה לא בדיוק נכון, כי יש להם הון חוזר מהכסף של הגריטה) אבל יש לך מדינה נקיה. תענוג. וגם 100,000 אזרחים קצת מבסוטים. נחמת עניים. אבל קיבינימט גם נחמה. אשליות, אשליות רבות
רייס | 21.12.09
25.
תמיד החלטות שגויות
אני לא מבין איפה חיים נבחרי העם שלנו ומי בוחר בהם הם פשוט מנותקים. קניתי רכב חדש בשנת 1993 שילמתי כ 90000 ש"ח, המדינה קיבלה ממני כ 50000 ש"ח מיסים, היום לאחר 17 שנים היא רוצה להחזיר לי 3000 ש"ח, 50000 ש"ח משנת 1993 שווה ערך היום לכ 300000 ש"ח , מדוע אני צריך לשלם שוב מיסים על רכב חדש מה לא מספיק פעם אחת. אני מוכן לתת את הרכב לגריטה אך שיאפשרו לי לקנות רכב ללא מיסים , כל זמן שקיים המיסוי הגבוה על הרכב כל האזרחים סובלים. 1. לכן לא מחליפים רכבים ישנים. 2. זיהום האויר הולך ומחמיר. 3. רכבים ישנים לא רק מזהמים אלא מעורבים יותר בתאונות דרכים. 4. מכוניות ישנות=יותר נפגעים ומשפחות נהרסות. 5. מפרנסי המשפחה נהרגים ואז כל המשפחה הופכת לתלוייה ברווחה ומהווה נטל על החברה. 6. התוצאה הסופית המדינה רוצה להבטיח לעצמה הכנסות ממס על רכבים ולכן לא מפחיתה אותם ומוצאת עצמה משלמת וניזוקה יותר מההכנסה מהמס על הרכב .כל מפלגה שתתחייב להפחית את המס על רכבים ולבצע שינוי יסודי בתפיסה המעווטת של מס גבוה על מוצר כל כך חשוב שהוא המכונית תקבל לדעתי 10 מנדטים מהנהגים.
בעל רכב ישן יד ראשונה | 16.12.09
17.
זה לא קשור: המדינה יכולה לגרד אפילו שש אלף שקל לאוטו
יש חשש גדול - שהמדינה לא יודעת איך להתמודד איתו, וזו כבר שערוריה בפני עצמה - שעבריינים ישתלטו על העסק כמו מה שקרה עם המחזור או איסוף הזבל. בן אדם שמקבל כרטיסיות לא ימהר להשבית אוטו ישן כמו בנאדם שמקבל כסף ביד. מצד שני הם הרגו את הרפורמה. שורה תחתונה: זיהום האוויר לא מזיז לאף אחד. רק הכסף. ותודה לרשות המיסים עם הבלוף הירוק, שרעיון השבתת המכוניות ישנות עבור כסף היה חלק בלתי מהמיסוי הירוק.
הפרשן | 16.12.09
16.
סקודה פורמן סטיישן 1993 לגריטה
אני מסרתי את הרשיון למשרד התחבורה כדי להוריד אותה מהכביש בגלל ראש מנוע האם אני צריך לשלם עוד 3 שנים עבור הרשיון כדי לקבל 3000 ש,ח האם זה לא מגוחך ובכלל מתי ולמי צריך לפנות כדי למסור אותה לגריטה ולכל המעוניין בחלקי חילוף נא לפנות אלי במייל-תודה
avi l | 16.12.09
7.
צריך לשפר את התחבורה הציבורית ויודעים איך לעשות את זה
אני מכרתי את הרכב שלי לפירוק ב 400 ש"ח, מדובר ברכב שכאשר היה תקין היה שווה 2500 ש"ח. בכל מקרה, שימו לב בטבלה כמה שאנחנו עלובים לעומת מדינות אחרות התחבורה הציבורית בישראל היא זוועה, צריך לשפר אותה: - צריך רכבת תחתית בכל עיר. (מעולם לא היתה כזאת הסכמה לגבי הנחיצות שלה) - צריך קוי אוטובוס ישיר בין כל עיר ועיר, איסוף בלבד מעיר המוצא והורדה בלבד בעיר היעד. - צריך לבנות שבילי אופניים כדי שאופניים חשמליים יוכלו להחליף את הרכבים לטווחים של עד 15 ק"מ - לאפשר העלאת אופניים לרכבת (לא רק מתקפלים) ולאוטובוס (אין כרגע חוק שמתיר את זה)
 | 16.12.09
6.
חחחחחחחחחח נקרעתי מצחוק. בדיחה טובה. אני אמשיך לנסוע בטרנטה שלי....
התוכנית הזו מראה את הפרצוף האמיתי של פקידי השילטון. יש להם כמה אפשרויות כדי שיהיה אויר נקי ושיהיה טוב יותר לכולם : 1. לאפשר קניית רכב ללא מיסים למי שגורט את הרכב הישן שלו. 2. לתת סכום כסף נכבד שיאפשר קניית רכב משומש אבל חדיש יותר 3. לעשות מהפיכה אמיתית בתחבורה הציבורית כדי שתהיה מהירה ואמינה כמו באירופה. אבל מה הם בחרו ??? לתת פיצוי מצחיק ולא לעשות שום שינוי מלבדו. אני ממש ארוץ לזרוק את הרכב ולנסוע בתחבורה ציבורית. תחלמו .
עדיף רכב מאוטובוס | 16.12.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת