אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט": הצלחה לקיה פורטה ורנו פלואנס במכרז הליסינג של יבמ

16 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

11.
נו באמת
תראה לי איש הי טק שמקבל רכב צמוד שמרויח פחות מכפול מהשכר הממוצע במשק. סא"ל בדרך כלל מנהל תקציב גדול בהרבה ממה שאיש הי טק טיפוסי מנהל, אחראי על יותר אנשים, פוטנציאל הנזק של טעות שלו הרבה יותר גדול. טבעי שהוא ירויח טוב. אם יש סא"ל שעושה עבודה של "הנדסאי בחברת הי טק" צריך לשחרר אותו מקבע. אבל מהכרות שלי עם כמה סא:לים בחילות טכנולוגיים, הם עושים עבודה של סמנכ"ל תפעול או מנכ"ל והשכר שלהם מתאים לתפקיד (לא את כולם הייתי מקבל לתפקיד אבל זה כבר עניין אחר)
י. | 20.12.09
10.
הפורטה מיועד לשוק האמריקאי היפני יוהישראלי וקיבל שם 5 כוכבי ריסוק
כאן לא אוהבים את ה5 דלתות באירופה דווקא כן נסעתי על הפורטה יש לה תנאי נסיעה מאוד משופרים, שקטה, נוחה, כמעט כל הפינוקים והשיכלולים הקיימים בשוק, תוסיפו את המנוע המשופר של 124 כ"ס ועוד 7 שנות אחריות, תבינו שהיצרן הקוריאני מאמין במוצר שד"א זול מהמזדה(105 כ"ס) וטויוטה באותה רמת גימור בכ15 אלף ש"ח
מוטי | 20.12.09
7.
לא פלא...
בהנחת העתק שנתן יבואן קאיה או קיה כדי להחדיר את האקמול פורטה שלו לא פלא שעובדי IBM (עובדי הייטק חדשניים) בחרו ב...סליחה על הביטוי דרעק הזה ולא לקחו רכבים טובים אחרים. לכל המעוניין: לטובת המכרז הזה, חב' הליסינג קיבלה הנחה עתק .....מעל 20% ושמישהו יגיד שם שזה לא נכון!!!
דני | 19.12.09
2.
1. כיצד אתה משווה את הפורטה לסיד, הפורטה רכב תקציב פשוט והסיד רכב מתקדם ...
הפורטה הוא רכב תקציב זול ופשוט עם מרכב פשוט ומכלולים פשוטים. הסיד הוא רכב ברמה אירופאית עם מרכב בעל סרן אחורי נפרד ומכלולים מתקדמים יותר. הפורטה טובה ביחס למכוניות תקציב אחרות כמו קורולה, פלואנס, קרוז, וכו', אבל נחותה ביחס למכוניות מתקדמות יותר כמו פוקוס, מאזדה 3, סובארו B3 וכו'. מי שמחפש מכונית שהיא גם מעולה וגם זולה יותר אז יש את הג'טה 1.6DSG בקבוצה 2, מי שרוצה את המשפחתית הטובה ביותר אז יש את האוקטביה 1.4TSI/DGS, שהיא קצת יותר יקרה מקבוצה 2. בקיצור, עובדי IBM נפלו במלכודת הישראלית של מכוניות שיש בהם הכל, אבל לא שוות כלום ...
בורות ישראלית, כנסו ... | 17.12.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת