15. עוד חודש בדיוק מקבל פלואנס עוד חודש בדיוק אמור לקבל פלואנס ומחכה לרגע הזה. זו תהיה המכונית החדשה הראשונה שלי ואחרי כל מה שאני קורא הפלואנס נשמעת פצצה. סרג' | 29.12.09 (ל"ת)
13. הפלואנס תהיה הלהיט החדש בחברות . לפי מה שכותבים הפלואנס תהיה הלהיט החדש בכל החברות. חבר שעובד במקום אחר גם הזמין פלואנס ... כמו שראינו מאות מגאן על הכביש עכשיו נראה עשרות פלואנס. זכי | 21.12.09 (ל"ת)
12. IBM מצ'פרים את העובדים במכוניות אבל ... מצ'פרים עובדים עם מכוניות מצד חד ומעבידים בפרך מצד שני . מכונית במחיר שווה עדיין מלא מפצה על השעות עבודה ... אחד שהיה שם ונמלט. שולי | 21.12.09 (ל"ת)
11. נו באמת תראה לי איש הי טק שמקבל רכב צמוד שמרויח פחות מכפול מהשכר הממוצע במשק. סא"ל בדרך כלל מנהל תקציב גדול בהרבה ממה שאיש הי טק טיפוסי מנהל, אחראי על יותר אנשים, פוטנציאל הנזק של טעות שלו הרבה יותר גדול. טבעי שהוא ירויח טוב. אם יש סא"ל שעושה עבודה של "הנדסאי בחברת הי טק" צריך לשחרר אותו מקבע. אבל מהכרות שלי עם כמה סא:לים בחילות טכנולוגיים, הם עושים עבודה של סמנכ"ל תפעול או מנכ"ל והשכר שלהם מתאים לתפקיד (לא את כולם הייתי מקבל לתפקיד אבל זה כבר עניין אחר) י. | 20.12.09 (ל"ת)
10. הפורטה מיועד לשוק האמריקאי היפני יוהישראלי וקיבל שם 5 כוכבי ריסוק כאן לא אוהבים את ה5 דלתות באירופה דווקא כן נסעתי על הפורטה יש לה תנאי נסיעה מאוד משופרים, שקטה, נוחה, כמעט כל הפינוקים והשיכלולים הקיימים בשוק, תוסיפו את המנוע המשופר של 124 כ"ס ועוד 7 שנות אחריות, תבינו שהיצרן הקוריאני מאמין במוצר שד"א זול מהמזדה(105 כ"ס) וטויוטה באותה רמת גימור בכ15 אלף ש"ח מוטי | 20.12.09 (ל"ת)
9. ל - 8 תמשיכו ב "טרנספורמציה" לתראו איך ערך המותג שלכם יהיה שווה 40% פחות כבר אחרי השנה הראשונה, שלא לדבר על ימי ימידה ללא דורשים. אתם רצים למרחק קצר, שומר כספו ירחק מכם. דני | 19.12.09 (ל"ת)
8. קיה אמפריה המהפך בקיה מרשים. הסיד, הספורטאג'. עכשיו הפורטה. מדהים איך בפרק זמן קצר מותג עובר טרנספורמציה מוחלטת דליק | 19.12.09 (ל"ת)
7. לא פלא... בהנחת העתק שנתן יבואן קאיה או קיה כדי להחדיר את האקמול פורטה שלו לא פלא שעובדי IBM (עובדי הייטק חדשניים) בחרו ב...סליחה על הביטוי דרעק הזה ולא לקחו רכבים טובים אחרים. לכל המעוניין: לטובת המכרז הזה, חב' הליסינג קיבלה הנחה עתק .....מעל 20% ושמישהו יגיד שם שזה לא נכון!!! דני | 19.12.09 (ל"ת)
6. כלומר סא"ל שמשכורתו פי 4 מהממוצע במשק משלם רק חמישית מהעלות שמשלם עובד הייטק . מי יודע למה האוצר מוכן לוותר כך סתם ? מי יודע למה אותו סא"ל שעושה עבודה של בקושי הנדסאי בחברת הייטק משלם בקושי את עלות התיקונים בלבד . מגזר פרטי | 18.12.09 (ל"ת)
5. איך יכול להיות?! השבוע התקשרתי לקרסו לשאול לגבי הפלואנס, ואמרו לי שעוד לא הגיעה! שוב דופקים את הלקוח הפרטי?! רוכש פרטי | 18.12.09 (ל"ת)
4. ל - 2 פוקוס,B3,מזדה 3 יותר מתקדמות מהקורולה?!!!! לך תלמד קצת תחום הרכב יא בור. מזדה 3 החדשה זו בידיוק מזדה ישנה עם גיר ישן מנוע ישן משנת יצור 2003 רק העיצוב השתנה. | 18.12.09 (ל"ת)
3. 3400 - רק שווי עלות המעסיק, לא כולל את שווי השימוש בנוסף על ה 3400, משלם כל עובד עוד שווי לפי קבוצה 2. נא תקנו המאמר. | 17.12.09 (ל"ת)
2. 1. כיצד אתה משווה את הפורטה לסיד, הפורטה רכב תקציב פשוט והסיד רכב מתקדם ... הפורטה הוא רכב תקציב זול ופשוט עם מרכב פשוט ומכלולים פשוטים. הסיד הוא רכב ברמה אירופאית עם מרכב בעל סרן אחורי נפרד ומכלולים מתקדמים יותר. הפורטה טובה ביחס למכוניות תקציב אחרות כמו קורולה, פלואנס, קרוז, וכו', אבל נחותה ביחס למכוניות מתקדמות יותר כמו פוקוס, מאזדה 3, סובארו B3 וכו'. מי שמחפש מכונית שהיא גם מעולה וגם זולה יותר אז יש את הג'טה 1.6DSG בקבוצה 2, מי שרוצה את המשפחתית הטובה ביותר אז יש את האוקטביה 1.4TSI/DGS, שהיא קצת יותר יקרה מקבוצה 2. בקיצור, עובדי IBM נפלו במלכודת הישראלית של מכוניות שיש בהם הכל, אבל לא שוות כלום ... בורות ישראלית, כנסו ... | 17.12.09 (ל"ת)
1. קיה פורטה אחלה אוטו. נהגתי בו בשבוע האחרון, בהחלט שיפור ועליית מדרגה לקיה. גם ה-Cee'd אחלה אוטו. מומלץ :) בעל רכב ליסינג. משה | 17.12.09 (ל"ת)
בלעדי ל"כלכליסט": הצלחה לקיה פורטה ורנו פלואנס במכרז הליסינג של יבמ
16 תגובות לכתיבת תגובה