אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ראיון "כלכליסט" - מיכל המאירי: "אותי לא תראו יושבת בקנטינה"

27 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

21.
העמלות של משרדי הפירסום הן גזילת החלשים!
משרדי הפירסום לוקחים עמלות שמנות מתקציבי המדיה של הלקוחות הקטנים והבינוניים, ורק הגדולים יודעים לעמוד על המשמר ומהם לוקחים עמלות סבירות. לא יתכן שמשרד פירסום יקח לעצמו שליש מתקציב המדיה של הלקוח. זה פשוט בלתי אפשרי. אם יש לו קריאייטיב מדהים - אין בעייה, נשלם על הקריאייטיב, אבל הם פשוט גונבים את הלקוח מבלי שהלקוח בכלל יידע כמה לוקחים ממנו.
נורית | 20.12.09
8.
משרד בינוני מינוס עם מנכ"לית שאוהבת להתראיין
כמה כבר ראיונות עם מיכל המאירי ותיאוריית "הכוח הנשי" שלה כבר טחנו? היא אדם שאוהב לדבר הרבה אבל גיתם לא עושים שום דבר חדשני כבר שנים סתם בלבולי מוח ובדיחות בשקל. עשי טובה, המאירי, דברי פחות ויהיה פחות מביך לכולנו את גם משתמשת בסיסמאות על ימין ועל שמאל. איפה את ואיפה מקאן, באומן, שלמור ואדלר? לא שהם מושלמים אבל גיתם זה חגיגת הבינוניות
פיליפס | 20.12.09
6.
יצירתיות וחשיפה הן לא המטרות
לעיתים קרובות מדי מציגים פרסומת מעניינת ומושכת תשומת לב, שכייף לראות אותה. אבל אין קשר בינה לבין המותג דבר (אולי רמז). בסופו של דבר הרעיון או המוצר זוכה לחשיפה, נכון, אבל המטרה אינה מושגת - לא קונים יותר, לא תורמים יותר. המאירי מספרת בעצמה על תקרית הג'ינס, אם כי איננה מבינה על מה היא מספרת בעצם.
אחי | 20.12.09
5.
לגלעד עובד גיתם-לא הבחנת בסתירה בדבריך?
מצד אחד אתה מגנה את הכוחנות ומצד שני הכוחנות של הגברת הבעלבתה שלך כמעט פוצצה לי את המסך והפנים. הרי היא בעצמה הודתה,אמנם בחצי פה,שהיא שתלטנית ושתלטנות מושגת בכוחנותת גם אם היא מוסווית היטב. תוכעסלייקר.וזה ההפך מכוחנות וזה מה שכוחניים אוהבים. מקווה שלא תצנזרו.
תם | 20.12.09
1.
שאקלית
הכוחנות היא הגורם המשחית ביותר בענף הפרסום. היא זו שהביאה לקניבליזם, לשחיקת הרווחיות וליחסים העכורים עם חלק מהלקוחות המרגישים מרומים. לתוך הנוף הזה מביאה מיכל גישה רעננה, בריאה ומקצועית שמחלחלת עד לאחרון העובדים בארגון ולאט לאט גם אל הלקוחות. וכן, אני עובד גיתם וגאה להיות אחד כזה.
גלעד | 20.12.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת