אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מועדון קרב: המחיר של המלחמות העסקיות

4 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
עמוס - אמרת שהעובדים זה משפחה אבל כשהיה לך נח פיטרת .......
עמוס שפירא , בתיקשורים שלך הפצת שהעובדים זה משפחה מדובר ב"בני המשפחה" שתרמו תרומה גדולה לסלקום להנפקה שלה ולמהלך שאידיבי עשתה ולדישון הכיס שלך , האם בדקת מה קורה עם האנשים הללו שסלקום פיטרה .......... - בני המשפחה כהגדרתך
עמית | 20.12.09
2.
אחיזת עינים
הוזלות כגון אלה שרמי לוי מציע תוך הונאה של הציבור. בכך שמציב את המחיר במקום הלא ברור, בכך שכשאתה מגיע לקופה, מסתבר לך שזמן הקנייה שמתיש שזה אך היה אמור להגיע לסיומו , היה לשוא כי בקופה אתה מגלה שחלק נכבד מהמוצרים שבחרת (בשל היותם זולים) אינם כך. במספר קניות שביקרתי שם הטריקים להטעיית הלקוח חזרו על עצמם. בכניסה - קופסאות דגנים של נסלה, לידם שלט ענק של מבצע 1+1 עומד ליד הדגנים למבוגרים, בקופה מסבירים שאם תסתכל על האותיות הקטנות (מעל גיל 45 לא רואים אותן בלי משקפיים) המבצע לדגנים לילדים. בחנוכה- הצבת מגוון נרות חנוכה , לידם שלט מאיר עיניים המכריז על מחיר 2.99 לקופסת נרות. בקופה, מעל ל-17 שקלים. פירות וירקות שלט המוצב לסירוגין באשר למשקל המותר במחיר המפורסם.... ועוד כהנה וכהנה. מכאן שההוזלה במוצרים אינה שווה את עוגמת הנפש וביטול הזמן.
איילת | 20.12.09
1.
בנוגע למר לוי
שתי הערות: 1. רמי לוי אכן בעל פוטנציאל להמשיך ולהתחזק אלא שעם התרחבותו גם ציפיות הלקוחות משתנים וכבר לא מספיק רק מחירים זולים אלא צריך גם מרחב פנימי סביר, מקום חניה ותורים קצרים בקופות (ראה מקרה סניף שילת החדש שאף גרוע מקודמו). 2. ראיתי במו עיני את מר לוי דוחף מתקני פירות וירקות ועושה ניקיונות, נדיר במחוזותינו.
אריק | 20.12.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת