אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

חוזרות בקטן: מכוניות המיני מחממות מנועים

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
כל היום אתם שואלים למה יותר יקר, למה למה , כמו כבשים עיוורות, זה ל-מ-ה :
כי אנחנו מדינה עם ממשלה מושחתת, זה בראש ובראשונה. כי נותנים יד ליבואנים לקרוע אותנו בכסף ככל אוות נפשם ואיש אינו פוצה פה. אך עיקר האשמה, היא בנו, כצרכהים, כעם מטופש. אל תקנו. זה הכל, לא צריך יותר מזה. פעם אחת תנסו ותראו איזה כח יש למרד צרכנים. אין צורך להמנע מרכישת רכבים לנצח, חכו עם הרכישה חודשיים שלשה, תנו לאולמות התצוגה לעמוד ריקים, היבואנים כבר יבינו את הרמז. תעבירו את הנזק לכיס, מאיתנו, אלייהם. אבל, זו לא המדינה הנכונה, זה לא קהל הצרכנים הנכון, אז חבל סתם להקליד תגובות. לכו, שלמו פי 4 כרגיל. על רכב, על נדל"ן, עם מטופש.
אילן | 22.12.09
3.
זה הכיוון הנכון, עוד קצת מאמץ...
עכשיו כששווי השימוש ישקף את עלות המכונית נראה המון כאלה בליסינגים. אנשים יחזרו לשפיות וכולם יהנו. אם המדינה תעשה עוד צעד קטן ותוריד במעט את המיסוי על המכוניות הללו, נאמר לגלח עוד 5-10 אש"ח מהאלטו (אחריה יבואו דגמים מתחרים של חברות אחרות) הרבה יותר אנשים יחזיקו אוטו שני קטנטן, חסכוני בדלק,בזיהום ובחנייה, העומס יפחת, ואיכות החיים של כולנו תעלה.
ירון | 21.12.09
1.
הצחקתם אותי
מדוע מכונית שעולה בהודו 5000 דולר (19,000 שח'), עולה בישראל 60,000 שח'? תשובה: כי האוצר והיבואנים צריכים לגזור קופונים שמנים על גב הציבור. אז, שלא יבלבלו אתכם בעניין זיהום האוויר: כל עוד הגרוטאות הישנות עם הקרבורטורים ינועו בכבישי ישראל, תנאי הסביבה לא ישתפרו, והדרך היחידה לטפל בזה היא להוריד מיסים ורווחי יבואנים באופן דראסטי. מי שנוסע בסובארו משנת 80 לא יכול להרשות לעצמו לרכוש מכונית במחיר של 60,000 שח'. האוצר צריך לשלם לבעלי הגרוטאות בכדי שיורידו אותם מהכביש, ובמקביל להשוות את מחירי מכוניות המיני למחירם בהודו, וכך להצעיר את צי הרכב בישראל בצורה ניכרת. בברכה, נוהג בגרוטאה ומזהם את האוויר
נוהג בגרוטאה | 21.12.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת