5. המאבק לא נגמר, המדינה חייבת לא רק לסבול נוכחות של דו"ג בכביש, היא חייבת לעודד אותה פקקים חניה זיהום אוויר לכולם פתרון פשוט, לעודד דו"ג. יש שיטענו שיהיו יותר תאונות-אבל סקירה קצרה של תאונות האופנועים תראה לכולם שרוב התאונות נגרמות בגלל נהגי מכוניות, הכנסה של דו"ג לסדר העדיפויות הלאומי חייבת להיות משולבת עם יצירה של מודעות בקרב נהגים לקיום של דו"ג בכביש (רוב הסיפורים על אופנוע ש"צץ משום מקום" נגמרים בנהג שלא משתמש במראות בכלל). אבי | 22.12.09 (ל"ת)
4. העיקר הפריעו לנו בבוקר בפעם הבאה אם מישהו מנהל מאבק אז עד הסוף לא לבלבל לנו את המוח ולעצבן לנו את הבוקר לחינם אידיוטים g.a.d | 21.12.09 (ל"ת)
2. עכשיו נראה את המפקח על הביטוח מצדיק את העלייה באבטלה היבואנים בכתבה הם חזקים יחסית כדי לשרוד משבר כזה, אבל על בתי העסק והמוסכים הקטנים איש לא נתן את הדעת. לאלו אין סיכוי להמשיך לעבוד. כל אלו הולכים להיסגר ולהפוך נתמכי סעד על כולם. העיקר שאופנוע זה "מסוכן".... תמר | 21.12.09 (ל"ת)
1. ביטוח? הלו - היה משבר כלכלי. הוא השפיע ב6% למטה. לא כזה נורא בהתחשב בנסיבות רביבו | 21.12.09 (ל"ת)
הביטוח עלה ומסירות האופנועים ירדו ב-6% ב-2009
8 תגובות לכתיבת תגובה