אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט": מכוניות המנהלים ההיברידיות יוזלו

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
אין לשיטת המיסוי הירוק שום קשר לאיכות הסביבה
מצאו את המדדים הכי מונפצים למדידת זיהום שלא נמדדים בצורה זאת בשום מדינ שמפיעלה חוקים דומים בעולם כדי למקסם את הרווחים ולהוציא כמה שיותר רכבים מאחוז הלא מזהמים. כמו כן אי הופעה של רכבי דיזל בטבלאות ובהטבות תמוהה לגמרה הרי הם פולטים הכי קצת מזהמים אם מתוחזקים כראוי ובכלל חוסר הפיקוח על הסולר תמוהה ומעל הרבה שאלות! חוסר עידוד של שימוש בביו דיזל כמו בכל אירופה גם חסר הגיון...בעצם יש הרבה הגיון זה מצריך תשתיות ומחשבה קדימה, משהו שלהנהגה אין-עדים לשים על זה פלסטר זמני בצורת מקבץ חוקים שלא קשורים ועיתים סותרים אחד את השני במקום לטפל בבעיה -ראה חוקי השתיה למיניהם-
ד | 23.12.09
1.
קשקוש בלבוש - הכותב אינו מבין את שיטת קומבינת חישוב המיסוי הירוק $$$
משרד הרישוי המציא חישוב מטופש לדרגות זיהום. לאחר ביצוע החישוב, הם החליטו להוסיף 25% לכל הרכבים האמריקאים כי "שיטת המדידה האמריקאית לא מדוייקת". ע"י הוספת התוספת ההזוייה הזאת, אפילו הטויטה קאמרי ההיברידית יצא מקטגורייה 3 ועלתה לקטגורייה 4 עם מיסים של 90%. אם טויוטה קאמרי נופלת לקטגוריה 4, איזה רכב מנהלים יקבל ציון טוב יותר אשר יזכה אותו ב-30% מיסים? מדינת קומבינה
טוב בחשבון | 23.12.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת