אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אולטימטום ללבייב: ניקח ממך את הזיכיון לרכבת הקלה בת"א בעוד 90 יום

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
זליכה נתן ללבייב מכרז של רכבת קלה ובית סוהר פרטי ויצר לנו בעיות קשות
הנזקים שגרם ירון זליכה בעבר מתגלים כיום: - מיהר לחתום על הסכם עם לב לבייב לבניית בית סוהר פרטי והביטול יעלה לנו מאות מיליונים בתשלום של פיצוי. - נתן ללבייב את מכרז הרכבת הקלה ואנו יכולים להמתין עוד עשור ללא רכבת. מר לב לבייב, מדוע אינך מחזיר לירון זליכה כגמולו על כל הטובות שהוא עשה עבורך ע"ח כספי משלם המיסים וממנה אותו לתפקיד בכיר באפריקה ישראל ?
כמה זה עולה לנו | 24.12.09
3.
פקידי האוצר התחבורה ונת"ע התעוררו מהתרדמת
פקידי האוצר , התחבורה ונת"ע התעוררו מהתרדמת שהחלה באמצע 2007 ותסתיים אולי בחודשים הקרובים וטוב שכך. לא ברור היכן היו במשך השנתיים כל היועצים המשפטיים ואנשי הפרקליטות שמלווים את משרד האוצר התחבורה ונת"ע , כיצד הם אישרו את הארכות שנתנו לחברת MTS , הגיע הזמן שגם עורכי הדין ואנשי הפרקליטות שמלווים את פעולות משרדי הממשלה יתחילו לתת דין וחשבון על מחדליהם .
אלמוני | 23.12.09
1.
מגיע לעם שקיפות
מגיע לעם, שמשלם מסים רבים על יוזמות נגררות וכושלות הסבר. פרסמו למה היזם לא הצליח להגיע ל-"סגירה פיננסית"? האם משום שגופי המימון חוששים שהפרויקט לא יחזיר את ההשקעות? האם משום שהיזם לא סיפק בטחונות שנדרשו? האם זה קשור בבעיות הנזילות של אפריקה ישראל? האם הבנקים חוששים שהמדינה לא תספק את הגיבוי לו התחייבה? האם זו סתם התעקשות במשא ומתן? זכות הציבור לדעת, משום שהתנהלות מיזמי הרכבת הקלה בירושלים ובתל אביב התנהלו עד היום באופן שערורייתי, ופיסות מידע ביקורתיות נמסרות לציבור רק בדו"חות מבקר המדינה.
שוקי | 23.12.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת