אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מיוחד ל"כלכליסט" -אפיק ההשקעה המפתיע של 2009: מאזדה 3

23 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

23.
על מה כולם מתרעמים?
הכח הוא "רק" אבל רק בידי הצרכנים.כל הזמן אומרים "אבל הליסינג קונה 70 אחוז מהמכוניות החדשות" רבותי גם הליסינג עם כוחו העצום בסוף מוכר את הרכבים לצרכן ה-פ-ר-ט-י. יקר? לא קונים! תוך חודשיים מורידים 20%. תחשבו מה יעשו חברות הליסינג אם אין קונים חייבים להוריד אין פתרון קסם.גם ככה כל חודש הרכב סופג 1-2 אחוז ירידה ששווים ברכב בן 3 כ-1000 ש"ח. אז אני בינתיים אסע לי ברכב שנת 98 שלי שיש בו באמת הכל ואשמין מנחת למראה הבונדדים ומגרשי הרכב מ ת פ ו צ צ י ם מרכבים. אין מה לעשות מי שגרידי יאכל אותה עד הסוף!
ג'קי | 28.12.09
21.
תרגיל מלוכלך של לוי יצחק וחברות הליסינג ודלק מוטורס
לא יתכן בעולם שרכב נחות טכנולוגית אשר נמכר כרכב שרות עממי בחברות הליסיינג וצורך דלק יותר מכל מכונית אחרת בקבוצה שלה , לא רק תשמור על מחיר ואפילו תעלה במחירה, זה תרגיל מסריח מאוד שמחייב בדיקת כשרותו של המחירון שמשמש כאילו רשמי במדינה, צריך לבדוק כמה משלמים על כך חברות הליסיינג וגם דלק מוטורס, תבחנו במחירון ותראו שמזדה מפסידה ממחירה יותר ממכוניות אחלרות בקבוצה כאשר היא ישנה יותר מהמכוניוות שנמכרות בליסיינג ותבינו את האמת.
aviהרצליה | 26.12.09
11.
תגובה ל 5. (בעל תאוריית הקונספירציה)
צר לי לנפץ לך את האשליה אבל חברות הליסינג לא מציגות את את הרכבים שלהם לפי שווי שוק במאזנים אלא לפי עלות מופחתת. כלומר כשהן קונות את הרכבים הם נרשמים לפי העלות והן רושמות הוצאות פחת לפי מדיניות פחת שאני לא בקיא בה לחלוטין אבל אני יודע להגיד שהיא יותר מהירה מירידת הערך של הרכבים בשוק (בגלל זה הן רושמות רווחים במכירה). אני מסכים שזה תמוהה שמחירים של רכבים עולים. אבל מה שזה אומר בפועל זה שהמחירים של המכוניות החדשות עלו במידה שגרמה לאלו בנות השנה לעלות למחיר יותר גבהה ממה שהן עלו במקור. כלומר אם רכב שעלה 100K לפי שנה עולה עכשיו 120K הגיוני שאנשים יהיו מוכנים על הרכב בן השנה 102K. מבאס- כן. קונספירציה- לא.
דוד | 24.12.09
5.
ישנן אלפי מאזדות הממתינות להימכר בחברות הליסינג, היתכן ?
מדובר בעיוות של השוק בהשפעת חברות הליסינג, מחיר המחירון נשמר או עולה על מנת לשמור או להגדיל את שווי חברות הליסינג בספרים. לכן לא כדאי לחברות הליסינג לבצע עיסקאות במחיר נמוך כי זה מייד ישפיע על שאר המלאי שלהם. לדעתי תוך שנה שנתיים שרכבים אלו יתישנו ויצטרפו רכבים נוספים יהיה סוף סוף שינוי בתפיסה לגבי מכירת רכבים יד שניה ונזכה להנחות משמעותיות. כרגע הרגולטור היבואנים וחברות הליסינג עושים יד אחת ושומרות על המחיר הגבוה ....
 | 24.12.09
3.
זו ההוכחה הטובה ביותר לעיוותים חמורים בשוק הרכב הישראלי
מחירו של רכב משומש לא אמור לעלות, אלא אם מדובר ברכב משופצר או ברכב אספנות. כאשר יש עלייה במחיר דגמי רכבים משומשים סטנדרטים (ליסינג, השכרה), משהו כאן לגמרי דפוק. זה עיוות שנולד בחטא ומראה כמה חזק לובי היבואנים הוותיקים במסדרונות הכנסת. את המחיר השחיתות הזו, משלם הצרכן הישראלי.
אבי | 24.12.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת