23. על מה כולם מתרעמים? הכח הוא "רק" אבל רק בידי הצרכנים.כל הזמן אומרים "אבל הליסינג קונה 70 אחוז מהמכוניות החדשות" רבותי גם הליסינג עם כוחו העצום בסוף מוכר את הרכבים לצרכן ה-פ-ר-ט-י. יקר? לא קונים! תוך חודשיים מורידים 20%. תחשבו מה יעשו חברות הליסינג אם אין קונים חייבים להוריד אין פתרון קסם.גם ככה כל חודש הרכב סופג 1-2 אחוז ירידה ששווים ברכב בן 3 כ-1000 ש"ח. אז אני בינתיים אסע לי ברכב שנת 98 שלי שיש בו באמת הכל ואשמין מנחת למראה הבונדדים ומגרשי הרכב מ ת פ ו צ צ י ם מרכבים. אין מה לעשות מי שגרידי יאכל אותה עד הסוף! ג'קי | 28.12.09 (ל"ת)
22. מחירון מייצג חייב להקבע אך ורק ע"י משרד התחבורה (קרי המדינה) מה שצריך להיות במדינה מתוקנת זה מחירון רכב הנקבע ע"י משרד התחבורה (קרי המדינה), בלי שום אינטרסים של אף גורם. מקווה שמישהו בממשלה יזיז את התחת ויפעל לכיוון זה רואה חשבון | 27.12.09 (ל"ת)
21. תרגיל מלוכלך של לוי יצחק וחברות הליסינג ודלק מוטורס לא יתכן בעולם שרכב נחות טכנולוגית אשר נמכר כרכב שרות עממי בחברות הליסיינג וצורך דלק יותר מכל מכונית אחרת בקבוצה שלה , לא רק תשמור על מחיר ואפילו תעלה במחירה, זה תרגיל מסריח מאוד שמחייב בדיקת כשרותו של המחירון שמשמש כאילו רשמי במדינה, צריך לבדוק כמה משלמים על כך חברות הליסיינג וגם דלק מוטורס, תבחנו במחירון ותראו שמזדה מפסידה ממחירה יותר ממכוניות אחלרות בקבוצה כאשר היא ישנה יותר מהמכוניוות שנמכרות בליסיינג ותבינו את האמת. aviהרצליה | 26.12.09 (ל"ת)
20. כמה שטויות יכולים למכור? מאזדה קונפורט 09 1600 מאובזרת עולה היום כולל אגרת רישוי 295000 ש"ח, מה? לאחר שנה ארוויח עליה 2% ? חיפשתי ולא מצאתי משוגע שישלם עליה 130 אלף ש"ח מ, בעל קונפורט | 26.12.09 (ל"ת)
19. המכוניות הסיניות הולכות להיות להיט הליסינג הבא בישקראל רוצים כמה שיותר זול ולעזאזל עם כל השאר | 24.12.09 (ל"ת)
18. חברות הליסינג צריכות להיעלם חברות הליסינג מוכרות מכוניות כשהן לא מספרות את כל האמת ואחרי זה אנחנו בוכים. אולי יש כמה חברות צדיקות בסדום אבל אני נכוותי מליסינג פעם אחת ולא חוזר לשם. סרגיי | 24.12.09 (ל"ת)
13. דווקא קיה סיד - אחלה אוטו!! לפי דעתי לא נופל ממזדה 3 ובוודאי לא מ-C4. מסכים עם הרבה אנשים בפורום שזה לא הגיוני כי יש אלפי רכבי מזדה בהנחות מטורפות. משה | 24.12.09 (ל"ת)
11. תגובה ל 5. (בעל תאוריית הקונספירציה) צר לי לנפץ לך את האשליה אבל חברות הליסינג לא מציגות את את הרכבים שלהם לפי שווי שוק במאזנים אלא לפי עלות מופחתת. כלומר כשהן קונות את הרכבים הם נרשמים לפי העלות והן רושמות הוצאות פחת לפי מדיניות פחת שאני לא בקיא בה לחלוטין אבל אני יודע להגיד שהיא יותר מהירה מירידת הערך של הרכבים בשוק (בגלל זה הן רושמות רווחים במכירה). אני מסכים שזה תמוהה שמחירים של רכבים עולים. אבל מה שזה אומר בפועל זה שהמחירים של המכוניות החדשות עלו במידה שגרמה לאלו בנות השנה לעלות למחיר יותר גבהה ממה שהן עלו במקור. כלומר אם רכב שעלה 100K לפי שנה עולה עכשיו 120K הגיוני שאנשים יהיו מוכנים על הרכב בן השנה 102K. מבאס- כן. קונספירציה- לא. דוד | 24.12.09 (ל"ת)
10. לא מוזר וגם לא ממש מעניין יונדאי טוסון רכב זהה לספורטאג. האחד- מחירו עלה בגלל שווי שימוש והשני מחירו ירד בשל עליית מחירי הדלק. נו, באמת... אורי | 24.12.09 (ל"ת)
9. תגובה ל3 הכל עומד להשתנות,היבואנים יחשבו פעמים כמה למכור לליסינג, העיוות שם, אבל לא לעוד הרבה זמן. הכח מגיע לאזרחים הפרטיים..כמו שהוא צריך להיות,בקרוב יותר ממה שאתה חושב..מילה של קונסול קונסול | 24.12.09 (ל"ת)
7. השנה התחילה עם 75% מס. נגמרה עם 90% מחירי המכוניות החדשות עלו ומכאן ההשפעה הישירה על מחירי המכוניות המשומשות. רק בישראל מכונית צוברת בלאי ובמקביל עולה ערכה כנכס. ותודה לרשות המיסים אהרוני | 24.12.09 (ל"ת)
5. ישנן אלפי מאזדות הממתינות להימכר בחברות הליסינג, היתכן ? מדובר בעיוות של השוק בהשפעת חברות הליסינג, מחיר המחירון נשמר או עולה על מנת לשמור או להגדיל את שווי חברות הליסינג בספרים. לכן לא כדאי לחברות הליסינג לבצע עיסקאות במחיר נמוך כי זה מייד ישפיע על שאר המלאי שלהם. לדעתי תוך שנה שנתיים שרכבים אלו יתישנו ויצטרפו רכבים נוספים יהיה סוף סוף שינוי בתפיסה לגבי מכירת רכבים יד שניה ונזכה להנחות משמעותיות. כרגע הרגולטור היבואנים וחברות הליסינג עושים יד אחת ושומרות על המחיר הגבוה .... | 24.12.09 (ל"ת)
4. ישירות לספר השיאים של גיניס!! רק בישראל, יכולה מכונית המיוצרת בפס ייצור סידרתי על מנת להימכר לעדר נהגים לעלות בערכה. מה אני אגיד לכם?רכב קלסי לאספנים! שאלונת.... האם ניתן להזמין עבורה, לוחית רישוי מיוחדת המגדירה אותה כ"מכונית היסטורית"? רק בישראל | 24.12.09 (ל"ת)
3. זו ההוכחה הטובה ביותר לעיוותים חמורים בשוק הרכב הישראלי מחירו של רכב משומש לא אמור לעלות, אלא אם מדובר ברכב משופצר או ברכב אספנות. כאשר יש עלייה במחיר דגמי רכבים משומשים סטנדרטים (ליסינג, השכרה), משהו כאן לגמרי דפוק. זה עיוות שנולד בחטא ומראה כמה חזק לובי היבואנים הוותיקים במסדרונות הכנסת. את המחיר השחיתות הזו, משלם הצרכן הישראלי. אבי | 24.12.09 (ל"ת)
1. הצעה ללוי יצחק אם זה המחירון שאתה נותן אז למה שלא תציע להחזיר לקונים של מזדה את הכסף שהם שילמו בעבור המכונית שעליה הם נסעו בשנה האחרונה ותוכל להרויח יותר מ2000 שקל ליחידה אני בטוח שהרבה יסכימו לעסקה ישראבלוף | 24.12.09 (ל"ת)
מיוחד ל"כלכליסט" -אפיק ההשקעה המפתיע של 2009: מאזדה 3
23 תגובות לכתיבת תגובה