אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"טכנולוגיה היא דבר נפוץ, כישרון הוא נדיר"

25 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

24.
טאלנטים...
לא נעים להגיד אבל רמת הדיון והתובנות שנאמרו כאן בשיחה די מאמתות את מה שאני רואה על המסך . זוג ילדים או בעצם ילד אחד שמתלהב יתר על המידה ומצטט במקרה הטוב קלישאות שיווקיות משנות התשעים. רוב העבודה של אדלר נעה על ציר שבין דאחקות מקריות המקבלות גוון קונספטואלי(טורנדו) לבין פלנינג טכנוקרטי (בנק הפועלים).העבודה של פלאפון היא לא יותר מהבחלה שאינה מעידה על הכלל וגם היא מונעת מז'אנר די מוכר. שירת הברבור היא העבודה על תמי 4 המעידה בדיוק על מה שהמשרד הזה מסוגל לייצר.
 | 27.12.09
23.
המיתוג של פלאפון - מבריק! שפה עיצובית מדהימה לקמפיין!
למשרד הפרסום הזה מגיעות כל המחמאות ולו בזכות המהלך השיווקי פרסומי של השנה - מיתוג מחדש של פלאפון ובכלל זה קמפיין מדהים בצבעוניות ושמחת חיים שראוי להילמד בבתי ספר לעיצוב. ממש ברמה אחת מעל כל השוק המקומי
מלמד תקשורת חזותית | 27.12.09
19.
חברים ,הפרסומת לטורנדו הייתה הכי דוחה בשנים האחרונות.
בתור גימק הייתה נחמדה בהתחלה ,אך עד מהרה היא נהפכה למפגע תאבורתי עם דמיות מעצבנות ואנטי סביבתיות שחופרות לך בראש ,אני מודה שעבורי הפרסומת היוותה מיטרד ולא יוכלתי לראות את המותג טורנדו בלי לראות חבורת אנשים חופרת לי בראש ,אימל'א.
סער פדידה | 27.12.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת