35. כולם בלה בלה כולכם מקשקשים הרבה אבל לא עושים דבר. מתי ראיתם במדינה הזאת מרד צרכני, כולם צועקים ואז בשקט רצים ומבקשים הנחה כדי שיהיה רכב חדש. כמשפחה שחיה בעיקר בעיר, קנינו רכב קטן יד שניה וקטנוע יד שניה, אין פקקים, אין בעיות חניה והעלויות נמוכות מאוד כולל הביטוחים. בהצלחה בלעשות כלום ! | 28.12.09 (ל"ת)
33. ואל תשכחו שהמס על המכוניות ירד ב 7 אחוז מישהו חשב שהורדת המס תגיע לצרכן הסופי ? הצחקתם את החזירים . . . | 28.12.09 (ל"ת)
32. ממש קרטל, כל אחד עושה פה מה שנראה לו אין פיקוח ואין הגיון, והאזרחים נאלצים "לאכול אותה" בשקט. גולש | 28.12.09 (ל"ת)
31. תגובה ל 20 בארה"ב גם לא שודדים אותך עם מיסים על הדלק. לסיכום צריך ללמוד להתאקלם בזנוובה ניראלי אחלה מקום עדי | 27.12.09 (ל"ת)
30. מה כולם מוצאים במאזדה 3 ?!! לא עדיף קורולה?!? גם חסכונית יותר וגם מאכילה הרבה הרבה חצץ את המאזדה יש לה 20 כ"ס יותר מהמאזדה ! מה הקטע של המאזדה ?!! עדי | 27.12.09 (ל"ת)
29. הנה לכם סיפור בא אלי המעסיק ושאל למה אני לא לוקח ליסינג אמרתי לו שזה יקר מידי - הוא הציע את הרכב ב1000 שח פחות ממה שמקובל בחברה אמרתי לו שזה עדיין יקר ואז עשינו את החשבון כאשר אני נוסע 20K בשנה על רכב חדש אני מוציא כ1500 שח בחודש לעומת כ-3000 שח בליסינג תעשו חשבון לבד g.a.d | 27.12.09 (ל"ת)
28. תגובה ל 18 שים לב-זו מכונית עם מנוע 2000 סמ"ק. לא מביאים בכלל לארה" ב מזדה 3 עם מנוע 1600 מנש | 27.12.09 (ל"ת)
27. == יופי אז העלו את המס על הליסינג .עכשיו כולם נדפקו == מרוב שאנשים רבים מי "משלם פחות" מס יוצא שכולנו נשלם פעמים על רכב חדש,וזה כאשר בחו"ל קונים אוטו בחצי מחיר (אחרי מיסים) אילן | 27.12.09 (ל"ת)
26. גם הייטקיסטים פראיירים שילמתם 87,372 ש"ח לפחנוע והרכב לא שלכם. כנסו תוספת ביטוח לכל נהג 1500 ש"ח בשנה , הגבלת קילומטראז ודלק אריה | 27.12.09 (ל"ת)
25. מה חשבתם שיעשו היבואנים לקראת השנה חדשה? הרי זה הכל היה מתוכנן ומתוזמן יחד עם משרד האוצר: חיסלו את שוק האופנועים, קברו את הרכבת הקלה בגוש דן תחת ערמה של בירוקרטיה, סגרו יבוא אישי, עכשיו, לא רק שתעמדו בפקק שלא נגמר, תפסידו עוד שעות עבודה, תשלמו עוד על הדלק שלכם ותמשיכו לחפש חניה בגוש דן, תשלמו עוד על הרכב שלכם +מס קניה. אחרי שתסיימו לקנות, תקבלו ב 2010 עלייה באגרת הרישוי מגיע לאזרחים במדינה הזו, שלא יודעים לעמוד על הזכויות שלהם ולא יוצאים לכבישים לעצור את החזירות של היבואנים ופקידי האוצר. ודרך אגב - גם ביטוח החובה שלכם עלה החודש, למי שלא שם לב.. יש לכם הרבה זמן לעמוד בפקק - תחשבו על זה. תמר | 27.12.09 (ל"ת)
23. אם קונים אותה ביבוא אישי ב 16K בחו"ל, ומביאים לארץ, מישהו יכול להגיד כמה יעלה הכל? מבקר | 27.12.09 (ל"ת)
22. יש לי מאזדה 626 בת 8 למה להחליף ? נראית כמו חדשה נוסעת כמו חדשה מבקרת במוסך רק לטיפול שנתי אל תחליפו לחדשות אין שום סיבה איתן | 27.12.09 (ל"ת)
21. תפסיקו לדבר - פעלו לחרם צרכני מה אנחנו צריכים מכונית חדשה? אפשר לקנות אחת מלפני 3 שנים שבדיוק נגמרה לה האחריות - ומתחילים להרוויח. ואז כל שנה שנתיים פשוט למחזר את המכונית הנוכחית כדי לקנות את המכונית הבאה. גם אם צריך להוסיף כמה אלפי שקלים מסכנים זה עדיין יוצא יותר משתלם. כולל תיקונים במהלך השנים הללו. רק כשאנשים יתחילו להיות חזקי אופי בארץ הזאת, הצרכן יתחיל להרוויח. אני אומר- לא, אל תקנו מכונית חדשה בשלוש שנים הקרובות ואני מבטיח להם שתהיו עדים לירידת מחירים קיצונית לרכבים חדשים. mark my words. רונן | 27.12.09 (ל"ת)
20. רציתם לדפוק את עובדי הייטק עם "ההטבה" - דפקתם את עצמכם! לא מזמן נאמר שאם יעלו את שווי מס למקבלי הרכב הצמוד זה יאזן ויוריד את מחיר מכוניות לצרכן פרטי. אז איפה ירידת מחירים????? דפקתם את כווווולם. גם עובדים בעלי רכב צמוד משלמים יותר וגם אתם צריכים להוציא יותר כסף בעבור רכב חדש. מה אני אגיד לכם - שיחקתם אותה :( מיכאל | 27.12.09 (ל"ת)
19. וילדי האוצר אמרו שהשיטה החדשה תוריד מחירים !!! לפטר את ילדי האוצר - הם משגעים את המדינה | 27.12.09 (ל"ת)
16. הנה המחיר בארה"ב 60,000 שקלים חדשים, על הכביש. http://www.mazdausa.com/MusaWeb/configEntryPoint.action?buttonAction=continue&vehicleCode=M3S&modelYear=2010&skipZip=0&from=&zip=10011 קר | 27.12.09 (ל"ת)
15. די לקשקושים במקום לזעוק חמס ולקרוא לחקיר של הממנוה על ההגבלים העסקיים, שמי שחושב שזה יקר מדי לא ייקנה וייתן לכוחות השוק לעשות את שלהם. רענן | 27.12.09 (ל"ת)
14. "...מאזדה 3 החדשה מהווה כיום אמת מידה בשוק הרכב וזאת מכיוון שרוב יבואני הרכב "מיישרים קו" לפיו." כל כך מעודד. נהג | 27.12.09 (ל"ת)
13. מה המציאה הגדולה מאזדה 3 ???? כנסו !!! היתה לי מאזדה 3 יד 1 שמורה יותר מחדשה, כשרציתי למכור נתנו לי פחות ממחירון היות והשוק מוצף במאזדות. קניתי טויוטה שאני יכול למכור בכל עת מעל מחיר השוק והיא גם שותה הרבה פחות דלק ממאזדה 3. משה | 27.12.09 (ל"ת)
12. עצוב בארה"ב כל המכוניות הנ"ל עולות הרבה פחות מ-20 אלף דולר. המדינה עושקת את אזרחיה ואנחנו, כמו פראיירים אמיתיים, הולכים ומצביעים לחבורת האפסים הללו כל שנה וחצי knicks | 27.12.09 (ל"ת)
11. אין תחרות לתת למזדה לעשות אוסף של מכוניות בנמל באילת רק אז בלית ברירה יורידו מחירים | 27.12.09 (ל"ת)
10. תוך שנה משלמים למדינה 24.48% מערכו של הרכב כ29,194 שקלים לשנה 2.04% ממחירו של הרכב לחודש הולך למדינה. תוך שנה משלמים למדינה 24.48% מערכו של הרכב כ29,194 שקלים לשנה תוך מספר שנים שילמתם למדינה את מלוא העלות של הרכב שמראש מחירו היה מופקע במאות אחוזים ביחס לשאר העולם. לדוגמא , הלנסר החדשה עולה בארה"ב כ16 אלף דולר (60800 שקלים) ובמדינת חלם עלותה כ140,000 שקלים צפונה. תוסיפו על המחיר המופקע שווי שימוש של 2.04% לחודש ותקבלו מחיר שגורם לכם (ולי כבר מזמן) , לרצות לרדת מהארץ. לפחות היו מרוויחים פה כמו במערב אבל לרוב המשכורות פה הם ברמה של עולם שלישי והמחירים פה הגבוהים בעולם בכל תחום. נמאס כבר מהמדינה הזו , באמת נמאס. יורד מהארץ | 27.12.09 (ל"ת)
9. טיפשות מן המעלה הראשונה.... 'ליסינגאי' מחוייב (זקיפת מס) על כ-75% ממחיר הרכב כחדש (36 חודשים כפול 2+ % בחודש). לא אתייחס לעלות המעביד (או העובד, במקרה שהנ"ל מחוייב בגובה התשלום החודשי בגין הליסינג - מכה בפני עצמה). ולכן, מתחילת השנה הקרובה ואילך, התייחסות הצרכנים צריכה להיות דומה: זה (הרוכש) משלם 100% ממחיר הרכב (או פחות מ-90% לאחר הנחה) ונותר עם רכב בבעלותו, והאחר (ליסינגאי) כ-75% ממחיר הרכב ברוטו על רכב שאינו שלו. לפיכך, על הצרכן הנבון (בין רוכש רכב חדש ובין ליסינגאי), להתייחס למחיר הרכב באותה צורה בדיוק: רכב שימקסם את 'השקעתו' ביחס לתמורה. מכיון שאין דין פולקסווגן ג'טה כדין מאזדה 3 או כדין טויוטה קורולה - טיפשי מאד מצד היבואנים 'ליישר קו', משום שיבואני רכה 'נחות' ישארו ללא קונים וללא שוכרי ליסינג. מנתח על | 27.12.09 (ל"ת)
8. נמליץ לרכוש מכוניות משומשות מליסנג או מהשכרה. היבואנים לא הפנימו שלטנגו צריך שנים. מנהל תחבורה | 27.12.09 (ל"ת)
7. הזדמנות פז לסיום המונופול של דלק מוטורס המהלך המטופש של דלק מוטורס ע"י העלאת שווי הרכב יכול להוות הזדמנות מצד יבואנים חכמים לסיום המונופול הבלתי מוצדק בשוק הליסינג והרכב. במקום לקבוע מחיר לא ריאלי של 119K ואחר כך לתת הנחה של 15%-20%, ניתן פשוט לקבוע מחיר של 100K (הרי ממליא 70% מהשוק הולך לציי רכב בהנחה משמעותית). הדבר יביא להעדפת כלי רכב אחרים בליסינג עקב תשלום מופחת של שווי שימוש. עכשיו נראה מי היבואן בעל הביצים שיבצע מהלך כזה... נהג | 27.12.09 (ל"ת)
4. אין מה להשוות בין מונדאו למזדה 6 מונדאו נראית כמשהו אטרקטיבי אל מול המחירים של המזדה רמי | 27.12.09 (ל"ת)
3. שוב עושקים את הציבור כל תאבי הבצע ואוהבי השררה, רומסים אותנו ושודדים את כספנו. הגיע הזמן להקים קול צעקה ולהלחם במושחתים. NO NEW CAR גיא | 27.12.09 (ל"ת)
1. תחרות דמיקולו עד שיבוא היבואן האמיץ הראשון וישבור את האוגילופול אני מהמר על יונדאי, קיה או אחת הצרפתיות ואז נראה את המחירים יורדים. גיא | 27.12.09 (ל"ת)
שווי השימוש למכונית משפחתית בשיטה הליניארית: 2,427 שקלים
35 תגובות לכתיבת תגובה