אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שווי השימוש למכונית משפחתית בשיטה הליניארית: 2,427 שקלים

35 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

35.
כולם בלה בלה
כולכם מקשקשים הרבה אבל לא עושים דבר. מתי ראיתם במדינה הזאת מרד צרכני, כולם צועקים ואז בשקט רצים ומבקשים הנחה כדי שיהיה רכב חדש. כמשפחה שחיה בעיקר בעיר, קנינו רכב קטן יד שניה וקטנוע יד שניה, אין פקקים, אין בעיות חניה והעלויות נמוכות מאוד כולל הביטוחים. בהצלחה בלעשות כלום !
 | 28.12.09
25.
מה חשבתם שיעשו היבואנים לקראת השנה חדשה?
הרי זה הכל היה מתוכנן ומתוזמן יחד עם משרד האוצר: חיסלו את שוק האופנועים, קברו את הרכבת הקלה בגוש דן תחת ערמה של בירוקרטיה, סגרו יבוא אישי, עכשיו, לא רק שתעמדו בפקק שלא נגמר, תפסידו עוד שעות עבודה, תשלמו עוד על הדלק שלכם ותמשיכו לחפש חניה בגוש דן, תשלמו עוד על הרכב שלכם +מס קניה. אחרי שתסיימו לקנות, תקבלו ב 2010 עלייה באגרת הרישוי מגיע לאזרחים במדינה הזו, שלא יודעים לעמוד על הזכויות שלהם ולא יוצאים לכבישים לעצור את החזירות של היבואנים ופקידי האוצר. ודרך אגב - גם ביטוח החובה שלכם עלה החודש, למי שלא שם לב.. יש לכם הרבה זמן לעמוד בפקק - תחשבו על זה.
תמר | 27.12.09
21.
תפסיקו לדבר - פעלו לחרם צרכני
מה אנחנו צריכים מכונית חדשה? אפשר לקנות אחת מלפני 3 שנים שבדיוק נגמרה לה האחריות - ומתחילים להרוויח. ואז כל שנה שנתיים פשוט למחזר את המכונית הנוכחית כדי לקנות את המכונית הבאה. גם אם צריך להוסיף כמה אלפי שקלים מסכנים זה עדיין יוצא יותר משתלם. כולל תיקונים במהלך השנים הללו. רק כשאנשים יתחילו להיות חזקי אופי בארץ הזאת, הצרכן יתחיל להרוויח. אני אומר- לא, אל תקנו מכונית חדשה בשלוש שנים הקרובות ואני מבטיח להם שתהיו עדים לירידת מחירים קיצונית לרכבים חדשים. mark my words.
רונן | 27.12.09
20.
רציתם לדפוק את עובדי הייטק עם "ההטבה" - דפקתם את עצמכם!
לא מזמן נאמר שאם יעלו את שווי מס למקבלי הרכב הצמוד זה יאזן ויוריד את מחיר מכוניות לצרכן פרטי. אז איפה ירידת מחירים????? דפקתם את כווווולם. גם עובדים בעלי רכב צמוד משלמים יותר וגם אתם צריכים להוציא יותר כסף בעבור רכב חדש. מה אני אגיד לכם - שיחקתם אותה :(
מיכאל | 27.12.09
10.
תוך שנה משלמים למדינה 24.48% מערכו של הרכב כ29,194 שקלים לשנה
2.04% ממחירו של הרכב לחודש הולך למדינה. תוך שנה משלמים למדינה 24.48% מערכו של הרכב כ29,194 שקלים לשנה תוך מספר שנים שילמתם למדינה את מלוא העלות של הרכב שמראש מחירו היה מופקע במאות אחוזים ביחס לשאר העולם. לדוגמא , הלנסר החדשה עולה בארה"ב כ16 אלף דולר (60800 שקלים) ובמדינת חלם עלותה כ140,000 שקלים צפונה. תוסיפו על המחיר המופקע שווי שימוש של 2.04% לחודש ותקבלו מחיר שגורם לכם (ולי כבר מזמן) , לרצות לרדת מהארץ. לפחות היו מרוויחים פה כמו במערב אבל לרוב המשכורות פה הם ברמה של עולם שלישי והמחירים פה הגבוהים בעולם בכל תחום. נמאס כבר מהמדינה הזו , באמת נמאס.
יורד מהארץ | 27.12.09
9.
טיפשות מן המעלה הראשונה....
'ליסינגאי' מחוייב (זקיפת מס) על כ-75% ממחיר הרכב כחדש (36 חודשים כפול 2+ % בחודש). לא אתייחס לעלות המעביד (או העובד, במקרה שהנ"ל מחוייב בגובה התשלום החודשי בגין הליסינג - מכה בפני עצמה). ולכן, מתחילת השנה הקרובה ואילך, התייחסות הצרכנים צריכה להיות דומה: זה (הרוכש) משלם 100% ממחיר הרכב (או פחות מ-90% לאחר הנחה) ונותר עם רכב בבעלותו, והאחר (ליסינגאי) כ-75% ממחיר הרכב ברוטו על רכב שאינו שלו. לפיכך, על הצרכן הנבון (בין רוכש רכב חדש ובין ליסינגאי), להתייחס למחיר הרכב באותה צורה בדיוק: רכב שימקסם את 'השקעתו' ביחס לתמורה. מכיון שאין דין פולקסווגן ג'טה כדין מאזדה 3 או כדין טויוטה קורולה - טיפשי מאד מצד היבואנים 'ליישר קו', משום שיבואני רכה 'נחות' ישארו ללא קונים וללא שוכרי ליסינג.
מנתח על | 27.12.09
7.
הזדמנות פז לסיום המונופול של דלק מוטורס
המהלך המטופש של דלק מוטורס ע"י העלאת שווי הרכב יכול להוות הזדמנות מצד יבואנים חכמים לסיום המונופול הבלתי מוצדק בשוק הליסינג והרכב. במקום לקבוע מחיר לא ריאלי של 119K ואחר כך לתת הנחה של 15%-20%, ניתן פשוט לקבוע מחיר של 100K (הרי ממליא 70% מהשוק הולך לציי רכב בהנחה משמעותית). הדבר יביא להעדפת כלי רכב אחרים בליסינג עקב תשלום מופחת של שווי שימוש. עכשיו נראה מי היבואן בעל הביצים שיבצע מהלך כזה...
נהג | 27.12.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת