אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מכוניות העשור: מאזדה 3 ועוד 9

14 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

14.
עדר עדר עדר, שטויות
במחיר של מכונית בארץ, יחסית לרמת השכר, אי אפשר כלכלית לקנות מכונית שמתפרקת לחתיכות אחרי 5-7 שנים, חייבים מכונית שירידת הערך שלה תהיה הדרגתית על פני 10 שנים לפחות, ובכל העולם אלה היפניות. באירופה כדי לשנות את המצב הזה המיסוי שונה, הטסט מתייקר ככל שהמכונית ישנה יותר, מחיר הקניה זול בהרבה מבארץ (והשכר גבוהה יותר) כך שלא שווה להחזיק רכב בן יותר מ7-8 שנים ולכן אין יתרון ליפניות. כל כך פשוט, לא עדר ולא טיפשות ולא כל שאר הסיפורים.
אבי | 31.12.09
10.
טעות היסטורית
כמו בכל מדינה נורמלית בעולם טויוטה קורולה לא רואה את מאזדה ממטר במכירות. אז למה בארץ ? כי הצל"ש האמיתי מגיע ליבואן - דלק רכב שעשתה בית ספר ליבואן טויוטה בארץ. השיווק האגרסיבי, המיתוג, הבנת צרכין של הנהג הישראלי (שיטת הכל כלול - למשל בקרת אקלים ורדיו דיסק-מקורי בדגמים הבסיסיים). טעות נוספת של טויוטה ההתעקשות הטפשית על גיר רורבוטי בלבד ועוד כהנה וכהנה. לא הרכב מקבל ציון 10 - אני נותן אותו רק ליבואן) גילוי נאות: בבעלותי טויוטה קורולה 2007. לא אהבתי את המאזדה 3 לצרכיי.
יואב | 29.12.09
9.
הערות קטנוניות
לקרוא לפוקוס "האחות של" נשמע לי הזוי, מאזדה קיבלה את הריצפה של פורד פוקוס דור ראשון ולא להיפך - אתם חושבים שמישהו היה מסכים לנהוג בה אם היא היתה פיתוח של הלאנטיס? ממעגל הקסמים של שמירת הערך נהנים כולם - חוץ מהצרכן הפשוט שממשיך לשלם מחיר גבוה מדי על משפחתית יד שניה מליסינג מאזדה 3 החדשה מוכרת יותר מהמתחרות, מישהו חושב שזה קשור לרמת האבזור / ביצועים / בטיחות ? ממש לא - זה קשור לתמחור מול חברות הליסינג (שאפו לדלק מוטורס שלא מפסיקים למכור)
פוקוס ליסינג | 28.12.09
2.
כתבה מטעה !
מאזדה פרצה את השוק עוד משנת 95, כאשר הייתה הראשונה להציע רכבים 'פול אוטומט'. כאשר אצל כל חברה כדי להוסיף חלונות חשמליים מקדימה / מאחורה, או גיר אוטומט, היה נדרש להוסיף סכום כספי כלשהו, מאזדה פשוט הציעה את הכל יחד במחיר דיי סביר ביחס לשאר המתחרות. ככה היא פרצה לשוק, בזכות מחיר סביר לשוק, וחבילה מנצחת. בנוגע לאמינות - כל היפניות מאזדה, סובארו, הונדה, טויוטה, מיצובישי, אמינות באותה מידה. מאזדה פשוט בגלל הפריצה בזמנו, תפסה נתח שוק מכובד מאוד, אז מן הסתם שהרכב ייחשב לנמכר מהר, לאמין יותר בגלל שהוא נפוץ מאוד. זאת הסיבה האמיתית.
א | 28.12.09
1.
מה לא ברור? במדינה שכל רכב עולה כמו דירה בגלל המיסים ברור שאנשים מחפשים אמינות וסחירות.
בגלל מיסים בגובה של 100% על מכונית חדשה ועל חלקי חילוף,עד שהישראלי הממוצע מצליח להגשים חלום ולרכוש רכב חדש ,הכי טיבעי שבעולם שהוא יחשוב על הסחירת במכירה ועל אוטו שיוציא לו מינימום הוצאות מוסכים. השיטה של מציצת דם האזרח במיסים מופרזים גורמת לאובדן חיי אדם !!! כי כשאין כסף לחדש נוסעים במשומשת בת 10+ והבטיחות יורדת. כשאין כסף דוחים את החלפת הצמיגים /מגבים / בלמים ל"חודש הבא". אז סיסמאות כגון ממשלת ישראל הציבה רף עליון של 375 הרוגים בשנה היא רק סיסמא. כשמדינה מופקרת לא משקיעה בתשתיות ומוצצת לאזרח את הדם במיסים, אל לה להציב רף עליון כאילו באמת מעניין אותה כמה מאיתנו ימותו על הכביש. כשמדינה נותנת לבעלי מיליון עבירות ושלילה להמשיך להסתובב בכביש וכשהם נתפסים עושים להם נו נו נו ולא מכניסים אותם לעונשי מאסר בפועל + קנסות ענק, אל לה לאותה מדינה להתיפייף בססמאות ריקות מתוכן. אז יאלללה טוסו לי מהעיניים.
אורן | 28.12.09
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת