13. מתי כבר יקנסו הזוחלים בנתיב השמאלי זה לא רק מעצבן אלא לדעתי זה הגורם מס' 1 לתאונות זה גורם לעקיפות מימין ולקפיצות מנתיב לנתיב amir | 03.01.10 (ל"ת)
12. נהגים תתכוננו-לפני חגים עשרות דוחות (צריך תקציב למתנות לשוטרים) נמאס שהמשטרה מחפשת סתם מקומות מועדים לנתינת דוחות כדוגמת חגורת בטיחות ביציאה מתחנות דלק >אין כניסה בסימטאות נידחים וכ"ו.-תטפלו בבעיות האמיתיות ושלרוב הם בעיות תשתית לקויה. חיים | 03.01.10 (ל"ת)
11. לשרים לחברי הכנסת ולעובדי השלטון הגיע הזמן שתבינו כי אתם משרתי הציבור ולא ונו משרתי הנבחרים מדינה ללא ערכים | 03.01.10 (ל"ת)
10. ל-5 , צודק יש להעלות המהירות בשעות היום בכבישים מהירים בצד הגברת האכיפה , יש לאפשר הגברת המהירות בכבישים מהירים בשעות היום ל-110 קמ"ש (לשקול אף יותר) . בכבישים מהירים תופסים נהגים מסלולי עקיפה ומשוחחים בניידים ומעכבים את התנועה כולה . יש לאכוף איסור דיבור בניידים בכבישים בינעירוניים , ומי שנתפס בזמן שדבר בכביש ביעירוני מהיר בנייד ללא דיבורית - יש להוריד מהכביש . מני | 02.01.10 (ל"ת)
9. אכיפה מוגברת בכבישים להפחית בקורות בצידי הדרכים והצמתים לטובת פיקוח על הנהגים במהלך הנסיעה ישי יפת | 02.01.10 (ל"ת)
8. רק התמקדות בשמירה על נתיב ימני תגרום לשינוי הרגלי הנהיגה בארץ הרבה מהנהגים חולמים על הכביש , נוסעים בנתיב השמאלי . ואינם חוזרים לנתיב הימני. שלא לדבר בכביש בעל 3 מסלולים הימני ללא שימוש ,מלבד משאיות.זה נובע מכמה סיבות .בראש דיבור בנייד. סיבה נוספת ציפצוף ארוך על הנוהגים האחרים ."שלי הכביש ואני מלך." חוסר התחשבות בנהגים אחרים. ושלא אשמע שובניסט .הרבה נשים נוהגות, מפחדות לחזור לנתיב הימני .מחוסר ביטחון בביצוע מהלך זה .כתוצאה מראיה לא מושלמת של הדרך במראה הימנית. אולי כדאי לחיב מראה פנורמית בצד ימין של הרכב. .לסיכום התמקדות מסיבית בבעיה זו אבל ממש תוך זניחת מטלות אחרות כגון לסגור את הקופה הרושמת של האוצר (דוחות מהירות). משיביא לחינוך הנהג הישראלי ואז נראה שינוי במספר התאונות. דב | 01.01.10 (ל"ת)
6. רכבת קלה בת"א,רכבת קלה בת"א,רכבת קלה בת"א !!! כמה אפשר לבקש קיבינימט ?! מהכסף שלי ושל האזרחים,לא משלך ! גיל | 31.12.09 (ל"ת)
5. הפוך ישראל,הפוך כפי שכולם יודעים,המהירות היא לא הגורם לתאונות אך המשטרה אוכפת בעיקר נושא זה. תוספת הניידות תביא דווקא לעליה בתאונות שכן תשומת לב הנהגים תופנה לחיפוש הניידות והמלכודות למיניהם ולא לנהיגה ולנעשה בכביש. אם השר כץ באמת רוצה להפחית את מספר התאונות וגם להפוך לשר הפופולרי ביותר בתולדות המדינה עליו לעשות בדיוק הפוך. דהיינו,לבטל את מגבלות המהירות או לפחות להעלות את המהירות החוקית המותרת למהירות סבירה.להקטין משמעותית את היקף משטרת התנועה ואת אכיפת נושא המהירות ולרכז את מאמצי משטרת התנועה לעברות שאכן מהוות פוטנציאל לתאונות אחד העם | 31.12.09 (ל"ת)
4. באמת כל הכבוד כבוד השר כץ. ארוכה היא הדרך עד שנגיע לרמה הרצוייה מבחינת כמות תאונות, אבל אתה מוכיח שבשנה זה אפשרי וישים. קודמך בתפקיד - המעאפן שקורה לעצמו שר - מופז, הוא הבדיחה הפוליטית הכי טובה. לא פוליטיקאי, לא ממלכתי, נתון ללחצים, קיצר - עוד גנרל שחשב שיילך לו בפוליטיקה. סקראפי קוקו | 31.12.09 (ל"ת)
3. פשוט לתת לאזרחים לצלם את מה שהם עוברים כל יום ולשלוח קנס בדואר לעבריינים! אין יום שאני לא רואה בחור צעיר נוהג בצורה מסוכנת. יאיר ח. | 31.12.09 (ל"ת)
2. טיפ - אכיפה זולה במחיר של כרטיס אוטובוס אפשר להעניש עשרות עברייני תנועה פשוט כך: שוטר עולה לנסיעה בזוטובוס ומשלם 5 או 6 שקלים במהלך נסיעה ממוצעת מבצע כל נהג זוטובוס לפחות 3 עבירות - כך שאפילו ינמנם השוטר חלק מהזמן עדיין הוא יוכל לרשום דו"ח לנהג בסבירות גבוהה מאד. אורן | 31.12.09 (ל"ת)
ישראל כץ: נחמיר את האכיפה על נהגים עבריינים
13 תגובות לכתיבת תגובה