אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מהיום: אליעזר שקדי - מנכ"ל אל על

58 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

58.
כניראה ששקדי לא קורא תגובות
אם שקדי קורא דגוגות תענה על התגובה הזאת : למה אתה לא מפטר את עפר צברי ועושה סדר בחברה ? תידע דבר אחד יחס טוב לעובדים זה א.ב של העבודה וגם לא לפטר עובדים או לסגור מחלקות או לעביר מחלקה מתנה לחברים של סמנ"כלים . ועוד דבר כדאי לך להיות חבר של יוסי לוי יושב ראש הועד כדאי לחסוף צרות .
אילן | 03.01.10
57.
ל 17 ה"מורה" עלק אז היתה שם שגיאת כתיב כל כך אופיני למורים בתקופתינו שרואים
את המסגרת ולא את התוכן אני בטוח שאתה מורה כזה..... כי אם היתה קורא את השורות באמת ומבין שאני ואתה באותה ביצה קפיטליסטית מגעילה היתה כותב לי "כל הכבוד שנינו עובדים קשה שעות על שעות ומקבלים שכר רעב..." אבל בחרתה להתנשא. לא נורא סולח לך כי אכן כן אני לא בוגר אוניברסיטה ולא מורה עם מליון תארים כמוך אני פועל פשוט שאיכפת לו .... תתביש
עובד ותיק | 03.01.10
56.
חבל . דווקא בחור טוב
אל על היא החברת תעופה הגרועה ביותר באיזורינו שירות מתחת לכל ביקורת יחס מזלזל ומתנשא משל הייתה החברה היחידה בארץ אל על לא הפנימה שאלו לא שנות השמונים אז היינו פטריוטים ובחרנו לטוס כחול לבן היום המצב שונה ואני לא משלם אחת לחודש 1000 דולר ויותר על מנת שישפילו אותי. כולי תקווה שבקרוב נראה את אל על לפני קריסה ופשיטת רגל או אז יבוא שינוי משמעותי ויסודי שיחזיר את החברה הזאת למי שהיא אמורה להיות שייכת לאזרחים
 | 03.01.10
55.
תזכרו שטייסים הם בני אדם
לא יתכן שטייסים שעברו את גיל 50 ואוטוטו מתקרבים ל- 60 יקבלו את אותו לוח זמנים כמו הצעירים, במיוחד בטיסות הארוכות (מזרח רחוק, ארה"ב, טורונטו, ברזיל וכו'). לחזור מטיסה בבוקר ולטוס שוב בערב זה לא נורמלי לדעתי אפילו לא חוקי. לחזור מטיסה בצהריים ולמחרת בערב לטוס שוב ליעד אחר, טיסה ארוכה אחרת זה לא בסדר. וכן הבדיקות במכון מור הן אחלה והכל, אבל עדיין. תתחשבו בהם ויותר מזה תתחשבו במשפחות, כבר קרה לי לא לראות בן משפחה קרוב יותר משבועיים רצוף עקב טיסות ארוכות שלו בעיקר בסופ"ש, שחלקן בהתרעה די קצרה. לא פיר. תחשבו שמדובר באנשים מבוגרים עם משפחות, יש להם ילדים שמתגעגעים, נכדים שרוצים לראות את הסבא וכו'. קצת התחשבות. ועוד משהו, אם כבר שלחתם אותם לטיסות הארוכות והמתישות הללו, וכן אני יודעת שיש שני צוותים, אל תשאירו אותם לילה אחד וחזרה זה ממש מסוכן, תנו להם שני לילות או שלושה לפחות. זה לא בריא ואולי אף לא חוקי שטייס יגיע לארה"ב בערב ולמחרת בצהריים כבר יצא באותה טיסה חזרה לארץ, לא הגיוני, לא פיר, לא מתחשב. ואולי חאלאס עם הסטנד ביי בעיקר אחרי חזרה מטיסה ארוכה??!! אה שקדי??!! ד"ש למשפחה, אנחנו גרים לא רחוק.
נ | 02.01.10
54.
כנסו כנסו
אני איש מכירות במזרח הרחוק, שבוע בארץ בשוע בחו"ל, לצערי הרב אני לא טס באל על ממספר סיבות. 1. למזרח הם מגיעים רק לשלושה יעדים ביג'ין, בנגקוק, והונג קונג, ולמקומות כמו, וויטנאם, סינגפור, יפן, קוריאה ושנחאי אין להם טיסות. 2. הם אינם חברים ב -Star alin, דבר זה מגביל מאוד. 3. מינימום שיהים, בכדי שהמחיר יהיה אטרקטיבי אל על דורשים לפחות 6 לילות בחו"ל. 4. יחס נקודות גרוע מאוד. 5. שידרוגים לסנטורים נדיר ביותר. 6. מטוסים ישנים. דברים טובים. 1. לא טסים מעל מדינות ערב. 2. לא צריך קונקשן באירופה. 3. והאוכל באל על מצויין, ביחוד ארוחת הבוקר הבריאותית.
אמיר | 02.01.10
52.
ראשית ברכות לאיש היקר אבל...
אבל מתי ילמדו באלעל שיהיה מאוד כדאי להכניס משהו מעולם העסקים להיות בתפקיד מסוג זה? לכן מר שקדי אמליץ לך בחום רב, לשאול שאלה אחת פשוטה: "מה אני יכול לעשות על מנת להגדיל את מחזור הרווחים של החברה, תוך כדי שמירה על תנאי העובדים" ? ב ה צ ל ח ה
תוהה | 01.01.10
47.
בהצלחה אך לא מבין את הבחירה
מצטער, אני לא מבין את הבחירה במר שקדי למנכ"ל, מוכשר ככל שיהיה, בחברה הנמצאת בנחיתות תמידית על-פני מתחרותיה (חיסרון לקוטן, מדינת קצה, הפסקת טיסה בשבת, עלויות ביטחון) והפועלת באחד הענפים הקשים ביותר שיש. ייתרה מכך, מנכ"ל של חברת תעופה חייב להבין ולעסוק בשיווק ושירות, ניסיון שלמר שקדי אין (לפחות לא במגזר הפרטי - ציבורי).
עידו | 01.01.10
46.
התשובה בגוף השאלה
הביאו אותו בגלל הקשרים שלו מול משרדי ממשלה ובגלל המוניטין שלו מול גורמים מקצועיים בחו"ל: מול הממשלה הוא יוכל לשמור או להעלות את הסובסידיה על הוצאות הבטחון לחברה, ע"ח משלם המסים. מול הגורמים בחו"ל הוא יוכל להחזיר את דירוג הטיסה שהיה, במהירות יחסית. ואח"כ? אח"כ ישפטו אותו ע"פ שאר הפרמטרים
אחד העם | 01.01.10
43.
אל על לא מענינת את הציבור. מחירי הטיסה בה בד"כ יקרים ולא אטרקטיבים
החברה כבר מזמן לא חברה לאומית (למרות שהיא מציגה עצמה ככזו). שכל אחד ימצא לו את הטיסות הזולות יותר והמשתלמות יותר. לגבי תנאי העבודה של המנכ"ל היוצא, זו חברה פרטית ולבעל הבית מותר להיות טיפש מספיק ולשלם מכיסו למי שהוא רוצה. התנאים של הבכירים הם רעה חולה שמקובלת במשק הישראלי וגורמות לו נזקים אדירים.
שכיר | 01.01.10
36.
מנכ"ל אל על היוצא והנכנס
לאליעזר שקדי , ברוך בואך לחברתנו, הצלחתך חשובה לכולנו, יש הרבה אתגרים לנצח, בהלצחה. חיים היקר, למרות שמעולם לא קיימת את הבטחותיך האישיות , והיום אני מבין שאין ממש ערך בעינך להבטחות וכנראה גם לא הייתה לך כל כוונה לקיימן!! דע כי הבטחות צריך לקיים !!! מאחל לך הצלחה ושגשוג בהמשך דרכך.
isaac | 01.01.10
27.
מה צריך לשפר באלעל - יחס ללא ישראלים
תשאלו כל תייר המגיע לארץ שאין לו דרכון אירופאי או אמריקאי איזה יחס הוא מקבל באלעל - כאילו הוא מינימום אוסמה בין לאדן נכון, בטיחות מעל הכל, אבל יש צורה ויש דרך ובגלל זה תיירים מצביעים ברגליים יש עוד חברות תעופה שטסות לארץ ומתיחסות בכבוד לנוסעיהן
סאקו | 01.01.10
26.
שישלח איש אמון לטוס טיסה ארוכה באל-על - הוא כבר יספק לו מה צריך לשפר
שיעבור את כל המסלול מחיפוש הכרטיס וקנייתו - שיחפש כרטיס מביגינג לת"א באינטרנט - מה אין ? - בטח שיש - אפשר לקנות באקספידיה אבל לא באל-על - למה תשאלו - כי הם לא מקבלים יואן - ומי שיש לו כרטיס אשראי ישראלי או אמריקאי ? גם אי אפשר. - ושיטוס ב- 767 העתיק - טיסה של יותר מ - 10 שעות. שיספור כמה פעמים הדיילים עברו עם מים בלילה (לא כולם ישנים). אח"כ שיטוס בסינגפור אירלינס או בווירגין. באמת שלא צריך הרבה כדי לדעת היכן יש לשפר.
נוסע אל-על בעתיד - אולי | 01.01.10
25.
אלעל חברה מצויינת
נכון, אולי המחירים קצת יותר יקרים (אבל פעמים רבות גם זולים יותר), אבל : 1. היחס לנוסע הוא מעולה - כל מי שחושב אחרת לא יודע על מה הוא מדבר. 2. אין תחליף להרגשה הביתית מרגע שעולים למטוס או נכנסים לטרקלין. 3. אוכל הוא סביר + בהשוואה לחברות אחרות - שוב, כיף תמיד לנגב חומוס עם פיתה בדרך הביתה.
עדו ב. | 01.01.10
15.
כמה בכיינים יש כאן. לא יאמן...
טסתי בהרבה מאוד חברות בין מדינות וגם בטיסות פנימיות בחו"ל. הרבה פעמים הרגשתי בטיסות של חברות זרות, שעוד רגע אנחנו מתרסקים בגלל שזה הרגיש כמו אמבטיות מעופפות. ותמיד תמיד תמיד הרגשתי טוב באל-על! תמיד הרגשתי בטוח! תמיד אהבתי את השירות האדיב של הדיילות(תתפלאו, אבל יש מדינות שיכולות ללמוד מאל-על מה זה שירות טוב ואדיב למרות שהלקוחות לא תמיד כאלה...). תמיד אהבתי את הנוחות במושב ובטיסה עצמה. ותמיד עיצבנו אותי חלק מהנוסעים... אני לא עובד באל-על **והלוואי** והייתי עובד שלהם... בכל מקרה, בהצלחה לך שקדי
איתן | 01.01.10
12.
מאוד לא מקצועי ומאוד אופייני להביא מישהו מהחונטה
למה לא להביא מישהו שניהל חברת תעופה מסחרית מחו"ל עם תוכנית מתאימה???!!! אני בספק אם שקדי יצליח,הוא ילמד את המקצוע על הגב של הנוסעים והחברה וינצלו את ה"תמימות" ממנה הגיע. כמו שהכל עקום אצלינו במדינה גם ניהול של חברות עסקיות ע"י גנרלים מהחונטה זה דבר עקום. בכל מקרה שיהיה בהצלחה והלוואי שישכנע אותי לחזור לטוס אל על . כי רק אם אני מוכרח ואפילו לא בחינם אני לא טס עם החברה הפטתית הזאת.
ziko | 01.01.10
9.
שימו לב עוד לא ניכנס לתפקיד וכבר סיבוב בחו"ל ממש הדבר הכי דחוף לחברה !!!
"כרטיסי טיסה עולים לחברה 3 מליון $ " חוצפה להגיד את זה ,מי שלא יודע , הכרטיסים שהעובדים משתמשים בהם הם כרטיסי STEND BY כלומר על בסיס מקום פנוי הווה אומר שרק במצב שהטיסה לא מלאה מעלים עובד שגם ב"חינם" שילם את כל המיסים ועוד סכום של 10% מהמחיר הכי גבוהה של הכרטיס (עלומר בעצם משהוא כמו 30% ) ועל זה יקום ויפול דבר אין בושה לקפיטליסטים האלה המנכ"ל היוצא יצא עם 60 מליון שקל פיצויים וזה שכל חודש הוא גזר 2-3 מליון שקל משכורת ובכל רבעון בונוס של 8-10 מליון שקל לא להאמין לא להאמין מחר יפריע גם לשקדי כמה עובדי ניקיון או דילים בשכר עלוב שצריך להעיף לצורך "התיעלות" גועל נפש כל החזירים האלה במדינה הזו!!
עובד ותיק | 01.01.10
4.
למה הפסקתי לטוס באל על
הפסקתי לטוס באל על בגלל היחס לנוסע הפסקתי לטוס באל על בגלל הישיבה הצפופה ולא נוחה הפסקתי לטוס באל על כאשר היוא יותר יקרה למשל טיסה לקנדה או לארהב עולה באל על יותר מאשר באייר קנדה או קונטיננטל הפסקתי לטוס באל על כאשר נוכחתי שבגלל סיבות חיסכון לא מחזיקים חלקי חילוף למקרה תקלה ואם יש תקלה אז צריך לחכות שעות עד שיביאו את חלק החילוף ממרחק גדול לפעמים גם מהארץ ובציפיה המעצבנת הזו ההתיחסות לנוסעים היא לא תמיד סבירה אם לא פחות מזה. הפסקתי לטוס באל על כאשר הרגשתי שעובדיים עלי עם הנקודות פעם למשל בקניה בויזה 100 שח היו שוים נקודה היום כדי לזכות בכרטיס תמורת נקודות צריך לקנות בעשרות אלפי שקלים וגם אז לא בטוח שבטיסה שבחרתי יהיו מקומות לנוסעים עם כרטיסי בונוס במילים אחרות משאירים אותי בתחושה שעובדים עלי ומזה כבר יש הרחבה בהסקת מסקנות לכן אני לא פעם מוכן לסבול את האי נוחות שבטיסה לא ישירה ובלבד שלא לטוס באל על. ולסיום אם אל על תשפר את עצמה אשמח מאד לחזור לטוס עמה אבל זה כנראה עוד רחוק מבצוע
יואל שאולי | 01.01.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת