אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"יש משרד שהפך את איסוף הפרסים לאובססיה"

15 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
ה-OFFLINE מת. נקודה
לאיש אין מה לחדש. הוא דינזאור שלא קלט שהוא זן נכחד. זה לא רק הוא. זה כל הענף הפתטי הזה שסוגד את עצמו לדעת. קוראים לזה נרקיסיזם. אבל במקרה של אודי זה כבר מזמן בלי כיסוי. האיש לא מפסיק לדבר על קסטרו, בזמן שהשוק עובר לאינטרנט ובגדול. האיש מדבר על מהלכים פרסומיים לא רלוונטיים. וזה לא רק הוא, זה ענף שלם שמתבוסס בביצת הטלוויזיה המסחרית ומוכר ללקוחות לוקשים.
גרשון | 03.01.10
3.
פתטי... מי בכלל שומע על המשרד הדועך שלו?... ובכל זאת כמה שאלות שלא נשאלו:
1. האם הוא מוכן להשבע שמעולם לא שלח עבודות לתחרויות, מהן הוא כל כך סולד? 2. האם כשהוא אומר "לכל פסטיבל בגרוזיה" הכוונה לפסטיבל קאן, לונדון, יורובסט או אפיקה? 3. האם שטראוס, טמבור, מיצובישי ואולי עוד כמה ששכחתי, שעזבו את המשרד המפואר שלו לשלמור עושים לו קצת, איך ננסח זאת בעדינות, קצת אנטי לשלמור? 4. או אולי אורנג' שבקושי מפרסמת אצלו, ועושה הכל עם שלמור? 5. או אולי אילן בן-דב, איתו הוא רב בסאני, ועכשיו נהיה הבעלבת של הלקוח הכי גדול שלו? 6. האם הוא מוכן לזרוק איזו מילה טובה על הקמפיין פורץ הדרך האחרון של אבי טולדנו לעוף טוב? 7. האם הוא מוכן לספר מה הוא עשה למען שחרורו של גלעד שליט? בברכה, העיתונאי הסקרן
העיתונאי הסקרן | 03.01.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת