אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

עיריית תל אביב משדרגת את מערך התחבורה הציבורית בעיר

39 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

39.
קודם כל רה-ארגון בעיריה
קודם כל שיעשו רה-ארגון בעיריה הכי מושחטת בארץ. חוצפנים.נמאס לשמוע הבטחות כולם אותו הדבר.תתחילו להזיז את הישבנים מהכיסאות הרותחים שלכם שם בעיריה.30 שנה מבטיחים לשפץ את כיכר אתרים המסריחה הזו.אפילו כיכר לא מצליחים לשפץ.אז יסדרו את התחבורה הציבורית? חחחחח ממש ארץ נהדרת. דיבורים כמו חול....ואין מה לאכול.!!!!!!!!
חיים | 04.01.10
38.
שילוב עם הרכבת
כתושב כפר סבא שעובד בדרום ת"א, אני כבר משווע לפתרון שיאפשר לי להגיע לעבודה בתחבורה ציבורית. כיום, הפתרונות הקיימים מאפשרים לי זאת, רק שזה לוקח בין שעה וחצי לשעתיים לכל כיוון. הצעתי למתכנני הקוים - הציבו מטרה ברורה בסגנון "הגעה מנקודה לנקודה במקסימום X דקות" ואז תתכננו בהתאם (בדגש על קוים מהרכבת למקומות שונים בעיר). שורה תחתונה, אני בהחלט חושב שמדובר ביוזמה ברוכה ולא צריך לחכות שתהיה רכבת קלה כדי ליישמה.
,תושב כפר סבא | 04.01.10
36.
דו גלגלי דו גלגלי דו גלגלי!!! רק כך.
תורידו את הביטוח, תכניסו מיסוי ירוק, תסללו שבילי אופניים. וכמו כן, אם כבר מדברים על אוטובוסים אז הם כל כך מזהמים ומסריחים את העיר שאני מעדיף את אבן גבירול ודרך נמיר עם אלפי מאזדות 3 בפקק מאשר עשרה אוטובוסים מסריחים בדן. באיזה תקנים האוטובוסים האלה עומדים בכלל ? לנסוע עם אופניים מאחורי אוטובוס אחד זה כמו לעשן פאקט סיגריות לתוך הפרצוף, ממש תא גזים נייד, זוועה. ועוד בעיר עם אקלים ים תיכוני חם עם הרבה לחות שכל הבריזה מהים נחסמת, פשוט סיוט להסתובב בעיר בקיץ!
אוהד | 04.01.10
33.
הצעה חדשנית: כנסו בפנים
יש לי רעיוןחדשני שעוד לא נוסה בשום מקום, והוא הולך כך: הרי "אין כסף" לרכבת תחתית כמו בכל עיר נורמלית וכדי לחסל את עומסי התנועה אני מציע פשוט לפטר את כל העובדים שעובדים באזורים העמוסים בתנועה ואז נפתרה הבעיה! חד וחלק אין עובדים-אין פקקים ואז ממילא אין צורך ברכבת תחתית. איזה לא חכמים הגויים באירופה כמו בפאריז ובניו יורק הישקיעו כל כך הרבה אם היו מיישמים את הפיתרון שלי..... מה דעתכם? נכון שזה אחלה רעיון ;-)
1העם | 03.01.10
32.
כשתנגישו את התחבורה כמו בחו"ל גם לנכים אז נקרא לזה שינוי גדול!
נכים זה גם אנשים שצריכים להגיע ממקום למקום רק שלמרבה הצער אוטובוס זה מחוץ לתחום עבורם! כי לנהג אין מפתח לרמה כי הנהג לא עוצר קרוב למדרכה כי בת"א שולחים את האוטובוסים של התיור עם המדרגה הגבוהה כי אפילו המתכנן הדפוק לא חשב שצריך להיות דרך לעגן את הכיסא וכן יש רצועת בטיחות ללא גישה! כי עוד עוד לא הומצא כיסא שיכנס ברווח צר ! שאמשיך? ותזכרו אתם מונעים אפשרות שימוש גם מקשישים ונשים עם עגלות תינוק שזה בלתי אפשרי לעלות על המדרגה הצרה והגבוה ! אז בסבבה רק אשמתכם שהעיר סתומה עם מוניות ורכבי ואן של הנכים !
אור | 03.01.10
24.
חבים גם לשפר את הזה ואת המממ כלומר לעשות רה ארגון
מחדש בכל מה שקשור להממ ואת ההההה מ15 ל15 ואת הבבבבייי מ19 ל16 ואז יהי הרבה יותר טוב בנוסף גם יסדרו את החחחחללל שיהי יותר זמין ויהי הרבה יותר טוב ואז ממש יהיה בסדר ומצוין התוכנית תכנס לתוקף בעעעיייי ועד 2078 יהיה פה מצוין שלום מי מכין לי ציק ? אני מצרף חשבנית על מיליון דולר יעוץ תחבורתי ועו חשבונית על יעוץ מתמשך 2מיליון דולר ועוד חשובנית כל חודש על 500 אלף דולר ויש לי עוד חברים יועצים ומהנדסים חכמים משהוא משהוא להן גם צריך לשלם והתכנון שלהם מה מה זהה
דנידין | 03.01.10
23.
מדובר במדינה שבה מקבלי ההחלטות הם אנשים נבערים. הרי בכל אירופה
ובמיוחד במזרחה יש מערכות תחבורה ציבורית לתפארת אבל למה ללמוד מהם אם אפשר לגנוב כספים? למה לעשות רכבת קלב שכמו במדינות רבות כשכתוב שהיא מגיעה ב19:21 היא מגיעה בדיוק ב19:21 אלא אם כן פרצה מלחמת עולם שלישית. אלו הן התוצאות כשרוכבי גמלים מנסים לבנות מערכת תחבורה מודרנית. הגיע הזמן להתעורר בכל רחבי המדינה ולא רק בקבר שנקרא תל הביב
אלון | 03.01.10
10.
להכין גם מסלול תת-קרקעי לגמלים!
כחלק משיפור התחבורה הציבורית בעיר, אני מציע שתחפר מינהרה מיוחדת לשיירות גמלים! מאחר ורכבת תחתית נורמלית בתל אביב כנראה כבר לא תהיה (יקרה מדי), הרי שה"תחתית הגמלית" או בקיצור "הגמלית" תקל מאוד על תושבי העיר : מי שלא ממהר לשום מקום, יוכל לשכור גמל נחמד בזיל הזול ולקבל, עד סוף הרכיבה, גם נרגילה בטעם תפוחים, על חשבון העירייה. בצאתו מן המינהרה, בסיום הרכיבה, יקבל כל רוכב פוסטר ציבעוני ענק של אום כולתום! באשר למסלול ה"גמלית", אני מציע שה"גמלית" תתחיל בדיוק בנקודה שבה "תעלת בלאומליך" מסתיימת...
בן | 03.01.10
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת